Vauva 9kk saanko jo laihduttaa vaikka imetän?
Siis aika nopeaa painon pudotusta, jättää hiilarit pois. Onko haitallista enään tuon ikäiselle kun kuitenkin syö jo soseita?
Kommentit (14)
Totta kai kannattaa hyödyntää imetyksen hyöty energiankuluttajana laihdutuksen avuksi. Itse olen joka raskauden jälkeen laihtunut raskauskilot pois juuri imetyksen aikana. Lapsi on jo niin iso, että en usko laihduttamisesta olevan mitään haittaa.
En tiedä kannattaako. Kuona-aineet imeytyvät maitoon ja vauvasi juo myrkkymaitoa.
Voit laihduttaa. Mä teen sen heti kotiuduttuamme laitokselta. Joka iikka terveitä ku pukit.
Mä laihdutin valvotusti 10 kg imetysaikana ja 1600 kcal/vrk.
Höpö höpö. Älä syö roskaa vaan terveellistä kotiruokaa ja liiku lastenvaunujen kanssa päivittäin.
Eikö sua itse imetys ole laihduttanut? Mä laihduin aina alipainoiseksi imetysaikoina eikä se kai mitenkään mun lapsiin vaikuttanut.
Vähentää helposti maitoa! En rupeaisi kitudieetille jos on tarkoitus jatkaa vielä imetystä.
Minä en laihtunut imetysaikana, neljän kuukauden jälkeen aloitin laihduttamisen terveellisellä ruualla ja kohtuu kokoisilla ruoka-annoksilla, putosi 10kg ja lapsikin hyötyi varmasti äidin terveellisestä ruokavalitosta.
Siis sokeri ja valkoinen vilja +peruna pois (karkit, jäätelö, pullat, leivonnaiset, pitsat, sipsit, ranskalaiset, hampparit jne).
Mistä lähtien perunaa ei muka saa syödä? Sehän on terveellistä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:56"]
Eikö sua itse imetys ole laihduttanut? Mä laihduin aina alipainoiseksi imetysaikoina eikä se kai mitenkään mun lapsiin vaikuttanut.
[/quote]
Imetys on pudottanut noin. 10 kiloa ja sitten tyssäsi, raskauskiloja tuli 25kg joten vielä ois matkaa normaalipainoon 7kg. Tahtoisin kuitenkin jatkaa imetystä, toivottavasti laihduttaminen ei vaikuta maidontuloon. Olen nyt pari päivää syönyt noin. 800kaloria päivässä ja olo on kyllä tosi voimaton.Ap
Jos sinulla on voimaton olo, et laihdu kuin lihaksista ja lisäksi maidontuotanto kärsii. Ota vähän rennommin laihdutus. Imetys vie energiaa joten vähemmän niukka dieetti riittää.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:56"]
[/quote]
Imetys on pudottanut noin. 10 kiloa ja sitten tyssäsi, raskauskiloja tuli 25kg joten vielä ois matkaa normaalipainoon 7kg. Tahtoisin kuitenkin jatkaa imetystä, toivottavasti laihduttaminen ei vaikuta maidontuloon. Olen nyt pari päivää syönyt noin. 800kaloria päivässä ja olo on kyllä tosi voimaton.Ap
[/quote]
No eihän 800 kalorilla päivässä elä :o
Up