Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä kun yksi saman talon ihminen tunkee lapsensa minulle aina pyykkivuorojen ajaksi?

Vierailija
14.10.2020 |

Täytin juuri 17v eli en kai voi sanoa aikuiselle vastaan? Meillä on kerrostalossa pyykkituvassa vuorot samaan aikaan kun toisen rapun vuoro. (Pestään vastakkaisilla koneilla)

Tämä nainen jättää 2-vuotiaan lapsensa minun vastuulle ja itse menee pihakeinuun juomaan kaljaa.

Leikin yleensä tämän pikkutytön kanssa mutta haluaisin päästä myös kotiin omiin juttuihini.
Petustelee aina sillä, että minulla on pyykkiä siellä mutta enhän minä niitä sieltä seiso odottamassa??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää olis ollut uskottavampi jos et olis laittanut tuota kaljanjuontia.

Vierailija
2/10 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voit sanoa, että et ota lasta hoidettavaksesi. Jokainen aikuinen on itse vastuussa lapsistaan eikä kenenkään ole pakko huolehtia toisten lapsista. Jos hän ei itse huolehdi lapsestaan, soitat lastensuojeluun ja kerrot, että lapsi on vailla valvontaa pihalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 ei mene läpi edes Porvoo-juttuna

Vierailija
4/10 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ehdi nyt, pitää tehdä asia x ja y. Heippa!"

Vierailija
5/10 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie pyykit vähän aikaisemmin äkkiä koneeseen ja poistut sieltä. Tai sit vaan kylmästi laitat pyykit koneeseen ja lähdet. Toki pöästä ensin lapsi pihalle ettei jää lukkojen taa. Tai jätä yksi pyykkivuoro välistä.

Vierailija
6/10 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet pyykkituvalta suoraan kotiisi. Ongelma ratkaistu. 

Vierailija
7/10 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa että joutuu vastaisuudessa kysymään äidiltäsi tai isältäsi luvan pitää sinua lapsenpiikojanaan, alaikäisestä vastaa huoltaja.

Vierailija
8/10 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nyt olen kateellinen sinun vanhemmillesi! Minun lapseni ovat alkaneet harjoittelemaan vastaansanomista jo 3-vuotiaina. Sanovat sitä uhmaiäksi.

Erityisen eteviä vastaansanojia ovat olleet murrosiässä, eli vähän nuorempina kuin sinä nyt. 

Ehkä sinunkin on aika alkaa aikuistumaan pikkuhiljaa. Muuten sinä vaivut kynnysmatoksi muille aikuisille, jos et koskaan opi sanomaan ei.

SInä viet lapsen ystävällisesti äitinsä luo saatesanoin "menepä sinä äitisi luo, kun minä menen kotiini". 

Missä maassa tuollainen pyykkitupamalli on?

Vierailija
9/10 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 ei mene läpi edes Porvoo-juttuna

Monenlaista pyykkitupaa minäkin olen nähnyt. Siksi epäilen, että aloittaja ei ole nähnyt vielä yhtäkään. Asiallisen vastauksen kirjoittaneet eivät huomioineet sitä, eivätkä kaljanjuontia. Ei kannattaisi yrittää niin kauheasti.

Toivottavasti vastauksista on kuitenkin apua joillekin sellaisille teineille, joilla on vastaava ongelma.

Vierailija
10/10 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen paskaan te viitsittekin lähteä mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi