Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukko kääntänyt kyllä kelkkansa perusteellisesti...

Vierailija
11.01.2014 |

Olemme eroamassa, mutta asumme vielä samassa taloudessa. Mies ei ole kummemmin aikaansa viettänyt 8-v. poikansa kanssa, välillä ottanut omiin puuhiinsa mukaan lapsen siihen viereen katselemaan. Mutta ei ole puuhaillut ns. lapsen ehdoilla koskaan.

Vaan mitä, mitä.. Nyt on kuin paita ja peppu pojan kanssa. Ostelee kaikkea, lupaa kuunkin taivaalta, asioita mitä minä olen evännyt lapselta, mies antaa luvan niihin ja lapsi on ihan taivaassa, kun saa huomiota. Mies jopa nukkuu lapsen vieressä. Muuten se ja sama, mutta entä sitten, kun mies lopettaa tuon teeskentelyn ja lapsen hyväksikäytön. Säälittää jo valmiiksi, kun tulen näkemään, miten lapsen sydän särkyy. Viimeistään siinä vaiheessa, kun ero on valmis ja asumme eri osoitteissa. Lapsi tulee minulle ja mies kun ei ole sitä lajia, että omasta vapaa-ajastaan tulisi lapsen vuoksi luopumaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää se on.

Vierailija
2/7 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eroatte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan homoadoptioita koska miehillä ei ole geeneissä lasten hoito ja eivät oikeasti ole niin kiinnostuneita lapsista kuin naiset.

Vierailija
4/7 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eroamme? No siksi, että ei voida enää olla yhdessä. En kestä tätä elämää, en kyykytystä enkä alistamista. Mies on sellainen, joka hyväksikäyttää jopa "ystäviään". Parissa vuodessa miehestä on tullut ihan mahdoton, ei sen kanssa voi elää saman katon alla.

Mies on mm. varastanut jonkun omaisuutta tyyliin löytäjä saa pitää, vaikka käynnissä olevan auton. Mies istuu humalassa ajavan kyydissä. Eli moraalikäsityksemme ei istu nykyään yhteen lainkaan. On mielestäni täysin huono esikuva lapselle. Ja mitä enemmän olen noihin asioihin puuttunut eli "nalkuttanut", mies tekee mitä huvittaa. Ja tekee kaikkea, mikä minua ärsyttää. Heittää sisällä roskia joka paikkaan, karistaa tupakantuhkaa portaille, sylkee portaille, heittelee kaljatölkkejä pihalle. Vieläkö haluat, että jatkan..

Ja kun olen yrittänyt muuttaa häntä normaalimmaksi, mies on haukkunut minut kaikille yhteisille tutuille, sukulaisille ja lähipiirille. Ja kaikkihan uskoo valeet, mitä hän kertoo. Ja ai sitä säälin määrää, mitä mies saa itselleen, kun "vaimo on mahdoton nalkuttaja, pihtari ämmä". En mahda sille mitään ja haluan eroon koko äijästä!!

Vierailija
5/7 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaan, että sinä et pääse siitä eroon kun teillä on yhteinen lapsi.

Vierailija
6/7 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 17:05"]

Vastustan homoadoptioita koska miehillä ei ole geeneissä lasten hoito ja eivät oikeasti ole niin kiinnostuneita lapsista kuin naiset.

[/quote]

Höpöhöpö. Kyllä miehetkin ovat ihan yhtälailla ja se on heillä geeneissä, näitä mätiä tapauksia lukuunottomatta mutta heitä löytyy äideistäkin.

Vierailija
7/7 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, no niin se taitaa vaan käydä, että pääsen eroon. Ei varmasti aio ottaa lastaan joka toinen viikonloppu ja lomilla vaivoikseen. Kun koska hän sitten harrastaa, kaljoittelee ja tekee mitä huvittaa, jos ei edes raskasta työtä tekevä saa omana vapaa-aikana tehdä mitä haluaa ja perhe yrittää estellä. Ei ole kohta perhe esteenä.

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 17:20"]

Ainoa vaan, että sinä et pääse siitä eroon kun teillä on yhteinen lapsi.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä