Onko teillä kaikilla VPN-systeemi (nettiyhteys)?
Vai onko muuta suojausta ettei IP-osoite näy ja onko teillä se muu käytössä?
Kommentit (29)
Jaa tänne kirjoittaessa? Ei ole. En kirjoita mitään rikollista.
Minulla on VMP-systeemi. Se on palstalla todella tärkeä.
Käytän ainoastaan laittomuuksiin. Normaalikäytössä voi olla jopa tietoturvariski, kun välität kaiken liikenteesi jonkun ylimääräisen kaupallisen tahon kautta.
Ei kait kukaan voi tietää onko kaikilla VPN-systeemi (nettiyhteys).
Ainahan IP osoite näkyy.
Mikä pitäisi olla muu käytössä?587
Itse käytän aina vähintään viittä eri VPN-palvelua ja niiden myötä tarvittaessa satoja eri ip-osoitteita käytössä.
trolli kirjoitti:
Itse käytän aina vähintään viittä eri VPN-palvelua ja niiden myötä tarvittaessa satoja eri ip-osoitteita käytössä.
ammattina rölli mammalassa
Vierailija kirjoitti:
eli?
VPN eiole nettiyhteys :D
Vaan se sekottaa sun kiinteän ip osoitteen, voit esim katsella muiden maiden Netflixiä sillä.
Kyllä ne logia pitää vaikka kuinka väittävät että eivät pidä.
Se olisi kätevä tätä palstaa varten, miesvihaketjujen poistattaminen kävisi helpommin.
Tietenkin. Koulussa (IT-ala) takaraivoon hakattiin heti alusta asti, että pitäkää tietoturvasta huolta ja VPN on keskeisin keino suojata itsensä verkossa.
Mitään tietoturvaharjoituksia ei edes saanut tehdä ilman vpn-yhteyttä, koska se olisi saattanut johtaa koulun ip-osoitteen bannaamiseen.
VPN-sopparit ovat nykyään vain muutaman euron kk, joten aika halpa turva on,
Vierailija kirjoitti:
trolli kirjoitti:
ammattina rölli mammalassa
Tämä teidän mammalanne on ainoastaan random-sivu mitä silloin tällöin seuraan ja silloinkin tiettyjä spesifejä aiheita jotka eivät ole sivuston yleisiä kommentointien aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Koulussa (IT-ala) takaraivoon hakattiin heti alusta asti, että pitäkää tietoturvasta huolta ja VPN on keskeisin keino suojata itsensä verkossa.
Mitään tietoturvaharjoituksia ei edes saanut tehdä ilman vpn-yhteyttä, koska se olisi saattanut johtaa koulun ip-osoitteen bannaamiseen.
VPN-sopparit ovat nykyään vain muutaman euron kk, joten aika halpa turva on,
Vpn-yhteys on nykyisin jokaisen tiedostavan kansalaisen minimisuojaus netissä seikkaillessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
vpn ei ole mikään tietoturvasysteemi, se on korkeintaan identiteetinpiiloitussysteemi viranomaisten valvontaa vastaan tai joidenkin järjestelmien kiektojen kiertotapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vi??u Mitä Paskaa!
Vierailija kirjoitti:
vpn ei ole mikään tietoturvasysteemi, se on korkeintaan identiteetinpiiloitussysteemi viranomaisten valvontaa vastaan tai joidenkin järjestelmien kiektojen kiertotapa.
Vpn-ohjelma on nykyään olennainen osa jokaisen valveutuneen kansalaisen tietoturvaa.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/09/06/digitreenit-mika-ihmeen-vpn-se…
En tarvi, kun en kirjoita mitään rikollista. Ainoastaan typeryyksiä ja provoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei vpn riitäkään suojaamaan laittomuuksia kuten esim. terrorismia. Mutta se on hyvä apuväline yksityisyyden suojaamiseen normaalissa päivittäisessä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin palstalla operoi useita vihamielisiä valtiollisia ja ei-valtiollisia radikaaleja toimijoita joten kyllä kannattaisi ottaa käyttöön vähintään minisuojaukseksi Vpn jos kommentoit tänne. Vihamielisen tiedustelun ja psykologis-informaatiovaikuttamisen kohteeksi voi joutua kuka tahansa aivan tavallinen kansalainen joka osallistuu esimerkiksi yhteiskuntakriittiseen tai ison maailman politiikkaa ja tapahtumiin koskeviin kommentointeihin.
En harrasta mitään hämärähommia joten en tarvitse