Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä TODELLISUUDESSA on että mies ei anna?

Vierailija
11.01.2014 |

-

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex mies ei halunnut koskaan seksiä. Laitoin hänet testosteroni testiin ja sieltä paljastuikin testosteronin vajaus. Korvaushoito koko loppuelämän. Erosimme sitten tähän aiheeseen liittyen.

Vierailija
2/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on aika yleistä, ihan tutkitustikin, ja lisääntyy kuulemma koko ajan. On ihan yhtä hullua olettaa että nainen ei halua seksiä, kuin että mies haluaa koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exmieheni kiristi seksillä. Jos oli jotain riitaa seurauksena viikkoja kestävä mykkäkoulu ja kuukausi ilman seksiä.

Vierailija
4/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ruma nainen niin todella yleistä...

Vierailija
5/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhdessä pitkässä suhteessa joka oli monta vuotta seksitön miehen haluttomuuden takia. Syynä oli sekä hänen stressinsä että ongelmat meidän välillä. Lopulta tilanne meni niin solmuun että päädyimme eroon.

Nykyisessä suhteessanikin minä olen aktiivisempi osapuoli ja olen kipuillut asiaa paljon. Mies tekee kolmivuorotyötä ja on lähes aina todella väsynyt ja univajeessa. Silloin harvoin kun hän on levännyt ja virkeä, on aktiivisempi. Mutta enpä itsekään jaksa ruveta millekään jos olen aivan poikki, joten ymmärrän häntä. Silti välillä väistämättä otan itseeni ja pelkään että vika on minussa (vrt. 5). Mutta sitten lohdutan itseäni sillä, että monet miehet kuitenkin ovat käyneet kuumana minuun, joten tuskinpa voin aivan kamala olla. Ja muuten mieheni on ihana, rakastava ja hellä.

Vierailija
6/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole koskaan kohdannut sellaista miestä! Nyt kyllä jo kymmeniä vuosia naimisissa mutta ei silti ole ongelmaa.

On ajat muuttuneet jos sellaisia miehiä löytyy, en oikein usko, jos partneri on sopiva.

Vierailija
7/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä tälläistä tullut vastaan. Halunneet vähän liiankin kanssa, että on jo paikat kipeenä kun jaksais vetää kolme kertaa päivässä...

Vierailija
8/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa juttu kaatui tuohon jatkuvaan puutteeseeni. Oltiin pari vuotta yhdessä. Hänen mielipiteensä oli, että parisuhteessa ei tarvitse olla seksiä, itse ajattelin juuri päinvastoin. Komppaan sitä, joka kirjoitti partnerin sopivuudesta, ja sen lisäksi on taatusti tärkeää, että ollaan samalla kanavalla muutenkin.

Vierailija
9/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahtonut seksiä exäni kanssa,koska hän ei huolehtinut alapää hygieniastaan.Tästä syystä myös erosin hänestä,sekä myös siksi,että hän oli jo alusta alkaen uskoton.Olen siis mies.

Vierailija
10/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halunnut seksiä. Kauan oltiin yhdessä ja se vain hiipui, siis miehen puolelta. Ensin koitin vihjailla hienovaraisesti asiasta ja lopulta kysyin suoraan mistä kiikastaa kun alkoi olla kuukausien taukoja, pisimmillään lähes vuoden. Ei kuulemma vaan huvittanut. Ymmärrän kyllä ettei aina huvita tai jaksa mutta ettei koskaan... Vonkaamaan en alkanut, tilanne oli kyllin nöyryyttävä muutenkin. 

Että näin meillä.

Vierailija
11/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei koskaa tee aloitetta. Meillä on seksiä, koska mä haluan sitä, mutta en tiedä, miten pitkä tauko tulisi, jos en tekisi aloitetta. En oo koskaan jaksanut paria viikkoa kauemmin.

Kävin eilen kattomassa Ei kiitos, ja kyllä siitä tuttuja tilanteita näkyi.

Vierailija
12/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exältä sai hyvässä lykyssä kerran kuussa. Itse olin parikymppinen hoikka, kaunis ja viriili nainen. Välillä ruinasin ja rukoilin kun teki mieli mutta ei. Päädyin sitten pettämään ja suhde kaatui siihen. 

Myöhemmissä suhteissa olen suhtautunut satunnaisiin torjumisiin hyvin raskaasti ja harvoin sen takia teen itse aloitetta.

Vierailija
13/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa miehelle hellyyttä, halatkaa, pussatkaa, hyväilkää niin jopa m---lli lentää.

Vierailija
14/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruma tai iso nainen niin yleistä.

Outoja luuloja teilläkin miehistä.

Vierailija
15/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni (nainen) erosi miehestään koska hänen sanojensa mukaan mies ei ollut antanut hänelle enää vuosikausiin seksiä. Ystäväni on todella hemaiseva joten ihmettelin tätä kovasti. Yhdessä puimme asiaa monet kerrat ja haukuimme kyseistä miestä (nyt kyllä kaduttaa ja hävettää).

Myöhemmin tutustuin paremmin kyseiseen ex-mieheen sillä seurustelin (yritin seurustella) muutaman vuoden hänen ystävänsä kanssa.

Kaikki ennakkokäsitykset mitä olin hänestä muodostanut karisivat hiljalleen romukoppaan. Keskustelimme jopa hänen suhteestaan ystävääni ja hän kertoi itse oma-aloitteisesti ettei halunnut enää seksiä ystäväni kanssa sillä ystäväni oli todella tylsä ja apaattinen sänkykumppani (lahna?) eikä suostunut käyttämään mitään ehkäisyä pyynnöistä huolimatta. Eli siis jokainen seksikerta päättyi itkuun ja riitelyyn siitä miksei mies halua lapsia hänen kanssaan.

Ko. mies ei siis halua lapsia, ikinä, kenenkään kanssa mutta valitettavasti ei mennyt perille.

Eli tästä opin sen että miehelläkin on todellakin tunteet ja naisessakin voi olla vikaa ja pahasti!

Kaikki ymmärrykseni miehille tässä asiassa. Ei toista saa pakottaa lapsentekoon ja sitten vielä haukkua jos toinen ei suostu.

Niin ja mitä tulee ystävääni, hän raskautui heti eron jälkeen huijaten näin jonkun miehen kanssaan suhteeseen, tämänpä vuoksi en ole kovin innostunut häneen enää yhteyttä pitämään. Jos rakas ystävä tunnistit itsesi niin terkkuja sinulle, toivottavasti sait haluamasi elämän ja olet nyt onnellinen.

Vierailija
16/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 02:14"]

[/quote]

Varmasti olet myös sitä mieltä, että naisten "antamattomuus" johtuu miesten rumuudesta. Eihän nyt kukaan nainen miehen kanssa, joka päästää itsensä kaljuksi plösilöksi ...

Vierailija
17/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 02:14"]

[/quote]

Varmasti olet myös sitä mieltä, että naisten "antamattomuus" johtuu miesten rumuudesta. Eihän nyt kukaan nainen miehen kanssa, joka päästää itsensä kaljuksi plösilöksi ...

Vierailija
18/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko naisen rumuus sitten syy nöyryyttää häntä torjumalla seksin? Ei olisi sitten kannattanut aloittaakaan suhdetta jos ajattelee naisestaan noin vihamielisesti.

Vierailija
19/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko naisen rumuus sitten syy nöyryyttää häntä torjumalla seksin? Ei olisi sitten kannattanut aloittaakaan suhdetta jos ajattelee naisestaan noin vihamielisesti.

Vierailija
20/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pysty niin ei pysty. Miehelläni on aina ollut joko heikko libido tai erektio-ongelmia, ja nyt yli viisikymppisenä hänellä ei enää juurikaan seiso. Hän ei tee aloitetta kuin pari kertaa vuodessa ja silloin minun pitäisi olla minuutissa valmis, mikä ei enää tällä iällä onnistu. Aiemmin hän tyydytti minut muilla tavoin, mutta sitten hän sai jonkinlaisen herätyksen ja päätti, ettei hänen tehtävänsä ole huolehtia minun tarpeistani vaan "kuunnella itseään", joten sekin jäi pois. Onneksi saan huomiota muilta miehiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän