Olen yrittänyt jutella luokan hiljaisen, kiltin ja kunnollisen pojan kanssa mutta se ei vastaa...
...muuten kuin yhdellä sanalla kaikkeen.
Yritäpä siinä jutella :)
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ihan viisasta. Kun aika tulee saattaa sanoa sulle: "Älä tuu huomenna kouluun."
Todennäköisemmin kyllä juttelijatyttö valikoituu teon pääkohteeksi, koska puhumalla pojalle "antoi ymmärtää, muttei ymmärtänyt antaa"
Nyt kyllä pakko sanoa ensimmäistä kertaa että mitä h elvettiä, kamalia katkeria AV lehmiä täällä. Hiljainen poika = kouluampuja? Nyt olis aika mennä vähän itseenne ja tajuta että todella moni ihan NORMAALI ihminen on hiljainen ja se että sinä toteat tämän olevan joku u l i u l i t a p p a j a ei kerro mistään muusta kuin siitä miten sairas itse olet.
Olen joskus myös yrittänyt jutella hiljaisten miesten kanssa ja auttaa heitä sosialisoitumaan ja pääsemään mukaan porukkaan.
Toistaiseksi olen todennut: ei kannata. Valitettavsti näin. Olleet ilmeisen liian ongelmaisia, kun se ystävällisyys on ymmärretty totaalisen väärin. Että annan siinä sivussa kaikkea muutakin. Kun hämmästyneenä kieltäydyn alkaa melkoinen vihan pito. Olivat ymmärtäneet että irtoaa muutakin, vaikka pyrin tekemään aikeeni hyvin selväksi, toveruutta ja porukkaan mukana oloa tarjolla.
No hyvä, voitpa täällä sitten seuraavat 30 vuotta vastailla palstajankuttajalle että kyllä! Ehkä hänenkin menneisyytensä siitä jotenkin ratkaisevasti korjaantuu.
Kiltti haluaa että nainen hoitaa arjen ja palvoo kilttiä Jumalana sekä inspiroituu tämän saavutuksista mm. videopelien saralla. Narsistinen ja harhainen, mutta harmiton. Saa enemmän nautintoa Fanta-limonadista ja YouTube-musiikista kuin naisista.
Jos haluat kiltin kanssa suhteeseen pitää olla neitsyt ja hyvä kokki, aloita keskustelu sanomalla "Harmi, etten voi äänestää Mestaria ennen 2023 vaaleja"