Olen yrittänyt jutella luokan hiljaisen, kiltin ja kunnollisen pojan kanssa mutta se ei vastaa...
...muuten kuin yhdellä sanalla kaikkeen.
Yritäpä siinä jutella :)
Kommentit (25)
Miksi täällä sit aina sanotaan että pitäisi jutella niiden kanssa? Vaikuttaa kivalta siksi juttelin.
Vierailija kirjoitti:
Ota joku jänskä ..
Zinc
Ei ne jänskät ole kouluissa vaan jossain kaduilla ja baareissa.
Itse en käy moisissa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota joku jänskä ..
Zinc
Ei ne jänskät ole kouluissa vaan jossain kaduilla ja baareissa.
Itse en käy moisissa.
ap
Ehei .. ei se noin mene.
Zinc
Niitä löytyy kaikista yhteiskuntaluokista. Aivan kuten alkoholistejakin.
Jopa muutamia Venäläisiä presidenttejä on syytetty siitä.
Zinc
Ei katso yhteiskuntaluokkaa nämä asiat.
Voi olla ihan viisasta. Kun aika tulee saattaa sanoa sulle: "Älä tuu huomenna kouluun."
Jatka juttelua jos vielä vastailee takaisin. Voi olla ujo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä sit aina sanotaan että pitäisi jutella niiden kanssa? Vaikuttaa kivalta siksi juttelin.
Ei täällä "aina sanota". Täällä on yksi (1) pakkomielteinen jankkaaja, joka spämmää sadoittain aloituksia aiheesta. Hänen mielipiteensä kilttipojille juttelemisesta ei ole mikään yleispätevä totuus.
Luultavasti olet liian iso ja ruma sen mielestä. Hiljaiset on yleensä kaikkein ylimielisimpiä ja ilkeimpiä kun niihin tutustuu.
Sama sitten aikuisiällä työpaikalla
Taidan siis jatkaa juttelua. Juttelenhan muillekin niin miksen juttelisi hänellekin.
Ei kai sitä aina tarvi saada kaiken kattavia vastauksia.
ap
Luultavasti sillä kestää viikkoja prosessoida, että puhuuko toi tyttö oikeesti mulle? Ehkä rohkaistuu lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti olet liian iso ja ruma sen mielestä. Hiljaiset on yleensä kaikkein ylimielisimpiä ja ilkeimpiä kun niihin tutustuu.
Sinä tässä olet ylimielinen, ilkeä ja luonteeltasi ruma kun hiljaisuuden perusteella päättelet tuollaista.
Ap, onko tuttu tilanne?
Vastaileen yksisanaisesti, koska meni paniikkiin. Ei odottanut kenenkään juttelevan ja sitten kun jotain uskomatonta tapahtui, ei pystynyt heti ns. normaaliin jutteluun. Jatka vain jutustelua, kyllä sieltä alkaa juttua tulla muutaman kerran jälkeen, kun jo osaa odottaa "outoa" käytöstäsi.
Hän ei ole se "palstauli", joka aiheesta aina kirjoittelee. Hän ei vastaisi, koska et ole se tyttö, johon hän on ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko tuttu tilanne?
Jep , tykkään kilteistä (en palstan "kilttiksistä" vaan oikeasti kilteistä) niin tuo on aika usein sattunut kohdalle :D
Miksi sitten olit niin ilkeä minulle, kun minä olin sinusta kiinnostunut?
t: se kiltti, jolle olit ilkeä, koska olin ihastunut sinuun
Bless you 😪