Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puhutaan murteilla

Vierailija
10.01.2014 |

ja arvataan mistä päin ollaan, mää sain inspiraation tuosta oulun murre ketjusta, en asu ennää syntymäpaikkakunnalla, kokkeilen arvaako kukkaan mistä päin suomia oon kotosin. Mun mies tekkee töitä tuosa konneella, mää koitan saaja sitä pois työn äärestä, oon käyny kahtoon että töitä se tekkee eikä surffaile missään luvattomilla sivvuilla. Mollaan oltu yhesä aika kauan, ja meinataan olla hammaan kuolemaan saakka, ollaan niin päätetty. Nymmää taijan mennä tekkeen iltatömpsyt, ja viiä rinksun sen nokan etteen, hyvvää yötä kaikille ja äläkää vihtikö alakaa morkkaahan mua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivieskasta? Tai ehkä hivenen etelämpää, Kannuksesta kenties? Selkeästi kuitenkin ollaan Keski- tai Pohjois-Pohjanmaalla, eikö vain?

Vierailija
2/5 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero kakkonen, aika oikiaan ossuit, keski-pohojammaa. Mistä sää arvasit, ookko ihtekki sieltäpäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ossaa ollenkaan sannoo. Jotku sanat on vähä outoja ja jotku taas tuttuja, ja täältä Oulun läheltä oon.

Vierailija
4/5 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon kavereita sieltäpäin. Itse olen Turusta.

Vierailija
5/5 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettähän työ ies virko murtaen. Nii olovinnaan viännättä kieltä mikä ee mänis ite residentin suussa. Lopettakkee se mökeltäminen ja mänkee muata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan