Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No olenko minä nyt raskaana?

Vierailija
10.01.2014 |

Olen toivonut raskautta jo kauan, koska haluaisin pienen ikäeron lapsille. Esikko on pian 1v. Minulla on todella epäsäännöllinen kierto ollut aina ja vasta esikon ollessa 7kk ikäinen alkoivat menkat kunnolla. Marras-joulukuussa vuodin melkein kuukauden putkeen, joten oletin ettei tässä raskaaksi tule millään kun menkat on mitä on.

Anyways, nyt sitten löysin itseni syömästä anopin kanssa raxissa toista lautasellista ruokaa ilman että tuntui edes että olinsinsyönyt suupalaakaan. Käsittämätöntä kun yleensä en jaksa muutamaa pitsapalaa enempää. Tänään minulla on ollut lämpöä ja tosi kuumeine olo. Kävin kaverin käskystä sörkkimässä kohdunkaulaakin ja se oli kova ja vetäytynyt(joo sori hyi), olen viimeisen viikon ollut ihan mahdoton mielialamörkö ja sain ahistuskohtauksenkin väsyneenä. Olen ihan poikki ja nukkua vois vaikka päivät läpensä. MUTTA tein toissa päivänä raskaustestillä negan. En käsitä.. voiko oireet alkaa näin aikasin ettei edes testi näytä mitään? :o pitänee aamulla tehdä uusi. Olo on ihan kamala ja olen sata varma et olen paksuna! ! Sori oli pakko avautua :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tai et. Tee uusi testi kahden päivän päästä aamulla. Turha tehdä turhia testejä. Mulla oireena ollut yleensä jo viikko ovulaatiosta: alkoholi ei nouse päähän, ärtymys, mahakipu ja tissikipu. Mutta noita oireita voi olla myös ennen menkkoja.

Vierailija
2/5 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt jo aika monta kk "kärsinyt" raskausoireista niin pahasta olosta kuin ruokahimoistakin ja silti testit näyttää negaa.. alkaa mennä hermot tälläiseen valitettavasti.. jatkuvaa lääkärissä ravaamista ja kukaan ei tiedä mistään mitään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä

No joo pitää kyllä tehä. Ainut mistä tiedän etten kuvittele kaikkea on se että voisin syödä norsun tuntematta mitää. Äsken meni 2, 5 pihviä ja tonni ranskiksia kun mies teki ja mietin jo mitä seuraavaksi. Ennen 1 pihvi ois ollu liikaa :o ketään jolla loputon nälkä alkuraskaudesta?

Vierailija
4/5 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yks jonka nälkä ei lopu mut paha olo verottaa hieman...

Vierailija
5/5 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yks jonka nälkä ei lopu mut paha olo verottaa hieman...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi