Huonon äidin valmisruoat - ovatko niin hyviä kuin väitetään?
Lähi-Alepassa 5,19 €/rasia ja pidän tolkuttoman kalliina.
Saako näitä esim. alle neljän euron jostakin?
Kommentit (26)
Saariosten mikropinaattikeitto taivaallinen makuelämys noihin verrattuna.
En tykännyt :/. Olen valmis maksamaan hyvästä ja maukkaasta valmisruuasta pyydetyn hinnan, mutta se lihapulla-juttu oli pahaa. Suosin Kotivaran tuotteita ja ne ovat oikeasti tosi hyviä.
Kiitos vastauksista! Enää ei harmita, ettei tulotaso anna periksi ostaa näitä. :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista! Enää ei harmita, ettei tulotaso anna periksi ostaa näitä. :)
ap
Voi prkl. Nyt vaan ostamaan einesmaksalaatikkoa ja hernerokkaa tyytyväisenä, kun av-mammat (joista suurin osa ei taatusti ole edes maistanut) eivät tykkää huonon äidin eineksistä. Ennen niin harmitti, kun ei ole varaa niitä ostaa. Yritä säästää, jos vaikka vuoden loppuun mennessä saisit kasaan sen 6 euroa, niin voit kuitenkin ihan itse maistaa.
Se lihapullajuttu oli ihan hyvää mutta liian vähän lihapullia. Ei oikein riitä lounaaksi. Sama ongelma toki useimmissa muissakin valmisruuissa.
Kyllä täällä Helsingin "hipsterialueella" jossa asun näyttää menevän kalliimmatkin einekset kaupaksi. Suosituimpia itse asiassa näyttää olevan ne kalliimmat kuten Epicin noin 8 euron valmisruoat, sushiboxit, herkkusalaatit jne. Tuo Huono Äiti vaikuttaa lähinnä keskihintaiselta, laatu ja maku samaa linjaa hinnan kansssa eli ei niin herkkua kuin nuo melkein ravintolalounaan hintaiset einekset, mutta selvästi parempaa kuin ne parin-kolmen euron peruseinekset.