Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, jos komean miehen seurassa on kaunis nainen?

Vierailija
10.01.2014 |

Vertailetko itseäsi siihen naiseen tai ärsyttääkö, jos huomaat, että kyseessä on pariskunta tai heillä on muuten läheiset välit?

Olen seuraillut ihmisiä ja havainnut, että naiset tuijottavat usein melko vihamielisen näköisenä, jos komean miehen seurassa on kaunis nainen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää, että jotkut miettii tällaisia.

Yhden kerran tosin muistan ihmettyneeni, kun komean nuoren miehen, jolla mukava luonne ja kohteliaat tavat, urheilevakin, avokiksi paljastui rasvatukkainen valas, jolla oli liian pienet vaatteet, kahvaa pursusi monesta kohtaa ulos. Luonnekaan ei parin kohtaamisen aikana vaikuttanut kuin tavalliselta. Silloin jäin miettimään rakastuiko mies naiseen tuollaisena vai oliko nainen ennen perinteisellä tavalla kaunis, mutta nyt joku hypotyreoosi iskenyt.tai ehkä naisella oli joku salainen ase jota en tiennyt. ;) En ärsyyntynyt enkä halunnut miestä itselleni, kunhan olin yllättynyt.

Vierailija
2/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on huomannut, että naiset tuijottavat häntä ja jopa flirttailevat hänelle aina kun olen hänen seurassaan. Mieheni on hyvännäköinen mutta ei kuulema yleensä häntä samalla tavalla katsella kuin minun kanssani. Olen kaunis nainen. Mietimme, tekeeköhän naiset tämän tahalleen vuokseni vai kiinnostuvatko he miehestäni koska olen hänen kanssaan? Nuoremmat typyt varmaan testaavat viehätysvoimaansa "saisinkohan tuon vaikka on varattu". Lähinnä huvittaa aina tämä. Onhan se kiva kun muillekkin kelpaisi :) Olen 30v, mies 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta ennen seurusteluamme näin mieheni lihavan ja huonosti hoidetun näköisen naisen kanssa. Ajattelin, että varmaan joku sen skitsofreniaa sairastava sisko, mutta myöhemmin minulle paljastui, että kyseessä oli miehen ex ja hän oli alkanut seurustella kanssani vielä hänen ollessaan "virallisesti" tuon naisen kanssa. YÖK! Arvatkaa, kauanko meni oppia elämään asian kanssa?

Vierailija
4/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MITÄ? Nyt en ymmärrä..,

Vierailija
5/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies komea ja nainen kaunis niin usein toiset naiset haluavat päihittää tämän kauniin naisen yrittämällä saada komea mies itselleen. Ainakin testaavat, että saisivatko.

Vierailija
6/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 11:40"]Mies komea ja nainen kaunis niin usein toiset naiset haluavat päihittää tämän kauniin naisen yrittämällä saada komea mies itselleen. Ainakin testaavat, että saisivatko.

[/quote]

Se toimii vaikka mies olisi rumakin niin naiset yrittävät PÄIHITTÄÄ kauniin naisen, yrittämällä viedä sen ruman miehen.

Vierailija
7/17 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska en edes katsele ympärilleni. Ohitseni saisi kulkea vaikka letkassa hyvännäköisiä miehiä ja naisia enkä sittenkään huomaisi.

Vierailija
8/17 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt tuijottaa vihamielisesti kaikkia kauniita naisia.

Vierailija
9/17 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut, että kauniita pareja katsotaan usein pahasti. Itse taas suosin ennen kaikkea "persoonallisen" ja älykkään oloisia miehiä, joten katselen sitten kateellisena pahalla silmällä kauniita naisia sellaisten seurassa :D ja vedän siinä pikkusieluisuuskohtauksessani tietenkin sen johtopäätöksen, että kyseiset naiset ovat mukamas sekä persoonattomia että tyhmiä...

Vierailija
10/17 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ärsyttää, jos selkeästi joku huono nainen on vampannut hyvän miehen.

Vierailija
11/17 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mietin, että syöpiköhän se nainen pizzaa vai salaattia.

Vierailija
12/17 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että maailma on mallillaan. Komea kauniin kanssa, tavis taviksen ja ruma ruman. Niinhän sen olla pitääkin. Jos tästä mallista jotenkin poikkeaa, niin siihen on syynä alempitasoisen loistava persoonallisuus, erinomainen pankkisaldo tai yhteiskunnallinen asema vailla vertaa taikka sitten ylempitasoisen äärimmäisen vittumainen persoonallisuus. Tämän sain kuulla itse monta kertaa, kun pottunokkaisena taviksena sain miehekseni hyvin komean miehen. Ihan tuntemattomatkin saattoivat kommentoida, että sulla on varmaan helvetisti rahaa tms. Totuus oli kuitenkin se, että mies oli täysin perseestä luonteensa puolesta, ja siksi minäkin heivasin hänet lopulta. Sen jälkeen ei ole paljon heilauttanut, miltä ukko päällepäin näyttää, kunhan sisus on kunnossa.

Vierailija
13/17 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Tekeekö jotkut oikeasti noin? En näe mitään syytä vertailla. 

Vierailija
14/17 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että onpa sopiva pari, yleensä en kiinnitä edes huomiota.

Vierailija
15/17 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piin desimaaleja

Vierailija
16/17 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että onpa hyvännäköinen pari.

Vierailija
17/17 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää epäsuhdat parit. Jos 2 kaunista on yhdessä, niin se menee just oikein. Katselen ihaillen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi