Miehellä ei ole instaa, minulla on ja sain juuri tietää että on minun Instani kautta tykkäillyt ja kommentoinut joidenkin naisten kuvia!
Asia selvisi kun sain tuntemattomalta naiselta kiukkuisen viestin että "mikä hiton lesbo sä olet" Kävin katsomassa ja miespä oli kommentoinut minuna tämän naisen kuvia tyyliin "Olet todella kuuma kissa". ja "oletko vapaa".
Kommentit (9)
Miksi miehelläsi on instatunnuksesi. Ei ikinä kannattaisi antaa toisen käyttää omaa some-tiliään. Sillä voi tehdä vielä paljon pahempaa vahinkoa kuin tuo kertomasi.
No mitä vastasit sille naiselle? :)
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että miehesi on sinun tunnuksellasi edes päässyt Instaan?
Ottaa puhelimeni ja painaa ruudulta Instagramin kuvaa. En minä kirjaudu sieltä ikinä ulos, niin kenkkua koettaa näpytellä sitten itseään takaisin sisään. Sama juttu Facen kanssa. Ainoastaan nettipankki on tunnuksien takana.
Ap
Niin varmaan. Kuka tämä mielisairas insta-pakottaja oikein on? Kerro itestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa puhelimeni ja painaa ruudulta Instagramin kuvaa. En minä kirjaudu sieltä ikinä ulos, niin kenkkua koettaa näpytellä sitten itseään takaisin sisään. Sama juttu Facen kanssa. Ainoastaan nettipankki on tunnuksien takana.
Ap
Kannattaa laittaa joku salasana tai sormenjälkitunniste päälle puhelimeen, ettei saa sitä ollenkaan auki.
Ja päivän mi es viha on saatu taas käyntiin.