Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pystyy selittämään mitä lyhyessä yliluonnollisessa unessani tapahtui, vai todistaako tämä yliluonnollisen maailman olemassaolon?

Vierailija
14.10.2020 |

Yritimme purkaa aikapommia, joka raksutti kohti nollaa, uni oli tosi ahdistava ja pelottava. Purkupuuhat eivät onnistuneet ja lopulta en pystynyt kuin tuijottamaan raksuttavaa näyttöä miten numerot lähestyivät nollaa. 4, 3, 2, 1... Yhtä aikaa kun olisi pitänyt tulla räjähdys, herätyskellon herätti minut.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet selittävät reaalimaailman salaisuudet, joo.

Vierailija
2/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen yliluonnollinen uni? Tuolla perusteella kaikki unet ovat niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei vissiin jotenkin ihan oltu varmoja, mikä se häkkyrä oli, mutta se oli luultavasti aikapommi, ja lopussa mulla oli vaan sellainen tosi vahva tunne ja tieto että ihan just kohta tapahtuu jotain kun aika loppuu, ja se oli se herätyskellon piippaus. Miten minun uneni saattoi tietää että herätyskelloni soi kohta ja tehdä tuollaisen ajoituksen?

Vierailija
4/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo ajoitus noiden sekuntien loppumisen ja herätyskelloni soimisen kanssa, että ne tulivat tasan yhtä aikaa. En minä ainakaan ole tuollaista nähnyt koskaan muulloin.

Vierailija
5/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ns normaaliuni. Jokainen on nähnyt unta, että ovikello soi ja herää herätyskellon ääneen tmv. Sitä, miten on majdollista en osaa itsekään selittää.

Vierailija
6/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä näin 12-vuotiaana unta, että olin rakentanut jonkun härvelin ja testasin sitä, toimii jos pirisee. Samalla hetkellä puhelin alkoi piristä (siis oikea lankapuhelin) ja heräsin siihen keskellä yötä.

Vierailija
7/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo ajoitus noiden sekuntien loppumisen ja herätyskelloni soimisen kanssa, että ne tulivat tasan yhtä aikaa. En minä ainakaan ole tuollaista nähnyt koskaan muulloin.

Se on ihan normaalia. Unet loppuu aina ennen kuolemaa, koska kukaan ei tiedä, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu

Vierailija
8/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä todiste tuo on yliluonnollisuudesta? Sun aivosi luovat unet ja monet muut ilmiöt. Moni muukin herää päivittäin kellon soittoon kun on juuri tapahtumassa jotain kriittiistä unessa. Hyvänen aika.

Vierailija
9/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä näin 12-vuotiaana unta, että olin rakentanut jonkun härvelin ja testasin sitä, toimii jos pirisee. Samalla hetkellä puhelin alkoi piristä (siis oikea lankapuhelin) ja heräsin siihen keskellä yötä.

Puhelin pirisi jo kun näit unta, et vain ymmärtänyt sitä.

Vierailija
10/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan normaalia. Unet loppuu aina ennen kuolemaa, koska kukaan ei tiedä, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu

No tuo on ihan eri asia ja ymmärrät sen kyllä itsekin. :) siis enhän minä tässä väitä sitä, että unen loppuminen heräämiseen olisi yliluonnollista...

Vierailija
11/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelin pirisi jo kun näit unta, et vain ymmärtänyt sitä.

Joo, sitä mäkin epäilen. Samaten ku aapeella on kello piipannut jo unen aikana, mutta uni ollut niin syvää, ettei ole kuullut tietoisesti.

Vierailija
12/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, se oli uni. Miten uni voisi olla jotenkin yliluonnollista? Se on unta. Haloo, ap...

Vierailija
13/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuma ei ole yliluonnollinen asia

Vierailija
14/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heräilin yhdessä vaiheessa pitkään aina minuutin ennen kellonsoittoa. Mystiseksi tämän tekee se, että heräämisajankohdat vaihteli työvuorojen mukaan eikä olleet aina samat, eli tuttuun rytmiin tottunut sisäinen kellokaan ei voi olla selitys ...   5:59, 6:59, 8:59, 7:59 jne.

Miten tuo on mahdollista? :o

Vierailija
15/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita vastaavia tapauksia ollut että kello on soinut juuri oikeassa kohtaa ja olen ihmetellyt

ajoituksen osumista just kohdilleen. En ole keksinyt selitystä

Vierailija
16/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ns normaaliuni. Jokainen on nähnyt unta, että ovikello soi ja herää herätyskellon ääneen tmv. Sitä, miten on majdollista en osaa itsekään selittää.

Siten, että se kello (tai puhelin tai jokin muu) on soinut jo unen aikana ja sekoittunut siihen meneillään olevaan uneen, mutta aktiivisesti sen soimisen tajuaa vasta herättyään, joten kuvittelee soimisen alkaneen vasta heräämisen hetkellä. Ihan perusjuttu.

Vierailija
17/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse heräilin yhdessä vaiheessa pitkään aina minuutin ennen kellonsoittoa. Mystiseksi tämän tekee se, että heräämisajankohdat vaihteli työvuorojen mukaan eikä olleet aina samat, eli tuttuun rytmiin tottunut sisäinen kellokaan ei voi olla selitys ...   5:59, 6:59, 8:59, 7:59 jne.

Millainen kello sinulla on/oli? Voisiko olla, että siitä kuuluu joku pieni ääni, juuri ennen kuin alkaa soida (perinteisessä vekkarissahan esim. monesti näin on, viisarin liikahtaessa sen herätysviisarin kohdalle) ja olisit havahtunut siihen?

Vierailija
18/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen kello sinulla on/oli? Voisiko olla, että siitä kuuluu joku pieni ääni, juuri ennen kuin alkaa soida (perinteisessä vekkarissahan esim. monesti näin on, viisarin liikahtaessa sen herätysviisarin kohdalle) ja olisit havahtunut siihen?

Digitaalinen kelloradio kyseessä. Jonkinlainen sähköinen napsahdus sieltä kyllä kuuluu kun se päälle kytkeytyy, mutta se tapahtuu vasta sillä oikealla kellonlyömällä. Tässä tosiaan oli kyse siitä, että avasin silmät ja näin kellossa aina ajan minuuttia ennen sitä soittoaikaa ja joskus ehdin myös kytkeä hälytyksen pois päältä ennen sen alkamista...  :o

Vierailija
19/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut herää pikkasen ennen herätyskellon ääntä, jospa alitajuntasi oli ajallisesti valmiina herätyskellon herätykseen.

Vierailija
20/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitkö sen Puolassa räjähtäneen II MS aikaisen pommin, joka pääsi poksahtamaan meressä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän