Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pystyy selittämään mitä lyhyessä yliluonnollisessa unessani tapahtui, vai todistaako tämä yliluonnollisen maailman olemassaolon?

Vierailija
14.10.2020 |

Yritimme purkaa aikapommia, joka raksutti kohti nollaa, uni oli tosi ahdistava ja pelottava. Purkupuuhat eivät onnistuneet ja lopulta en pystynyt kuin tuijottamaan raksuttavaa näyttöä miten numerot lähestyivät nollaa. 4, 3, 2, 1... Yhtä aikaa kun olisi pitänyt tulla räjähdys, herätyskellon herätti minut.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso lisää hereillä ollessasi JamesBond-tyyppisiä elokuvia, niin eiköhän yliluonnollisuus saa lisää vahvistusta!

Vierailija
22/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosiaankaan ainoa. Freud kirjoitti "Unien tulkinta" -kirjassaan useista vastaavista tapauksista. Esimerkiksi, henkilö näkee pitkän ja realistisen unen, kuinka hänet raahataan giljotiiniin, ja juuri kun terä viuhahtaa, verhotanko kolahtaa niskaan ja herättää nukkujan. Miten tämä kokemus voi syntyä, kun nukkujalla ei voi normaaliaisteilla olla mitään etukäteistietoa että jotain tipahtaa päälle? Tuntuu epätodennäköiseltä, että pitkältä tuntuva uni voisi syntyä sekunnin murto-osassa iskun ja heräämisen välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko yliluonnollisen maailman olemassaoloon, mutta uskon että tieteen suurimmat löydöt on vielä tekemättä. Se mikä nyt tuntuu yliluonnolliselta, tulee lopulta "luonnollisen" piiriin kun ymmärrys kehittyy.

Vierailija
24/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko yliluonnollisen maailman olemassaoloon, mutta uskon että tieteen suurimmat löydöt on vielä tekemättä. Se mikä nyt tuntuu yliluonnolliselta, tulee lopulta "luonnollisen" piiriin kun ymmärrys kehittyy.

Minä uskon Jeesukseen ja uskon hänen sanomiensa asioiden ovat näin. Emme välttämättä näe niitä nyt, täytyy uskoa siihen mitä kuulee. Ja että siihen liittyy myös osittain "tulkoon valtakuntasi", jota tulee siis myöhemmin näkyväksi.

Vierailija
25/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa selittää mutta sen tiedän että näen joka yö varmaan painajaisia eikä se ole uutta..

Vierailija
26/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta tulee pomminpurkaja tässä tai tulevassa elämässä ja kuolet työssäsi kun et olekaan siinä tarpeeksi hyvä.

Vierailija
27/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt varmaan koko ikäni painajaisia joten toi olisi mulle erittäin luonnollista eikä siinä olisi mitään yliluonnollista.. en tiedä mitä se sulle merkitsee..

Vierailija
28/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin joskus lapsena/nuorena unen jossa ilmeisesti jostain pihasta tullut koira ajoi minua takaa metsäpolulla, isohampainen taistelukoira-tyyppinen. No, se sai minut kiinni ja puri suuhunsa toista jalkaani, makasin maassa. Jalassa pisteli, jalka oli siis puutunut ja heräsin siihen.

Vierailija
29/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain stressiä josta voisi johtua.. työprojekti?

Vierailija
30/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo uni oli aivan selkeä todiste AP:n tarpeesta päästä hoitoon.

Vierailija
31/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko elämässäsi tällä hetkellä joku tikittävä aikapommi? Minäkin olen nähnyt unta aikapommista jossain pihalla, sitten menin unessa hetkeksi täysin rationaalisen rauhalliseksi toimiakseni nopeasti ja sujuvasti, ja onnistui.

Vierailija
32/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliluonnollinen on totta, ja se näyttäytyy erityisesti unissa. Minäkin monesti näen unta siitä, että harrastan jonkun miehen kanssa seksiä, vaikka se olisi todellisuudessa täysin mahdotonta, eikä varmasti edes luonnollista.

Vierailija
33/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliluonnollinen on totta, ja se näyttäytyy erityisesti unissa. Minäkin monesti näen unta siitä, että harrastan jonkun miehen kanssa seksiä, vaikka se olisi todellisuudessa täysin mahdotonta, eikä varmasti edes luonnollista.

No millä tavalla se sitten on totta? Minäkin harrastin unessa seksiä miehen kanssa jota halusin, mikä tosielämässä maksaisi liikaa tehdä niin.

Vierailija
34/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
35/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
36/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kattonunut jotain pelottavaa sarjaa tai elokuvaa tai lukenut jonkun uutisen?

Vierailija
37/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on tullut kyllä älyttömiä unia mutta jotenkin luulisi että liittyy siihen herätyskelloon joka stressasi sua..

Vierailija
38/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään yliluonnollista.

Vierailija
39/39 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yliluonnollista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan