Mitä teen? Eroaminen edessä?? Mies.. :(
Asumme yhdessä, ja olemme olleet naimisissa päältä vuoden. Eli mitä teen, ja mitä luulette miksi aina käy näin? Mieheni oli seurustelun alussa huomiota antava, toki ujonpuoleinen tapaus. Juttumme eteni hyvin, ja tulimme tosi hyvin toimeen..
Nyt naimisissa oltuamme mieheni ei ole antanut läheisyyttä ollenkaan. Olen sanonut usein hänelle asiasta, ja kertonut kaipaavani läheisyyttä, ja rakkaudenosoituksia. Itse annan miehelleni hellyyttä, siivoan, teen ruuat, yllätän monesti arjessa pienillä asioilla jne.. En nipota tai valita edes, ja olen yrittänyt olla aina tukena..
Nyt kun sanon miehelleni asiasta, mies vain suutahtaa ja lupaa enempi yhteistä tekemistä, huomioimista jne. Kertoo että rakastaa vain minua, ja ei haluaisi ketään muuta.. No päivät etenevät ja huomaan että olen aina ''yksin'' ja teen vain kaikki kodin asiat, ja hellyyden osoitukseni menevät hukkaan. Sanoin asiasta ja lopulta mieheni suuttu ja kävi käsiksi.
Mieheni on tästä lähtien ollut minua kohtaan väkivaltainen. Hakkaa, repii hiuksista että tuppoja lähtee. sylkee, vääntelee käsistä, ottaa kiinni ja huutaa päin naamaa, tönii pitkin seiniä, paiskoo lattioille, huorittelee, lyö minua alapäähän...
Kun olen itkenyt, ja sanonut että lopeta, niin alkaa vain lässynlää, sinähän aina haluat läheisyyttä jne. Lopulta mies pyytää anteeksi, ja lupaa muuttua ja eikä halua enää satuttaa.. Joka kerta vain sanoiksi jäänyt..
Mietin vain että miiksi... Anteeksi sekava kirjoitus ja näin. Erota tässä kai pitäisi, muttakun tuntuu vain nii tyhmältä jos vika onkin minussa tai jotai :'/ Vaikka en kyllä koe aiheuttavani mitään pahaa, vain haluaisin rakastaa.
Kommentit (17)
Lähde, kun on vielä omat hampaat.
sanon tämän KOKEMUKSESTA
Ja löydät vielä varmasti hyvin miehen itsellesi! Joskus se lopettaminen tuntuu vaikealta, mutta selviät ihan varmasti!
Näissä jutuissa sitä aina toivoo, että kyseessä olisi provo vaikka provoilu onkin harvinaisen vajaaälyistä hommaa.
Jos tämä ei ole provo niin
1) toisen väkivalta ei ole sinun vikasi, ihminen on itse vastuussa käytöksestään!
2) todellakin nyt kannattaa erota ja äkkiä
3) kiinnitin huomiota tuohon "miksi aina käy näin" -kohtaan. Tämä ei ilmeisesti ole ensimmäinen suhde jossa kohtaat väkivaltaa?
Jos tämä nyt on totta, niin eihän tuossa ole mitään epäselvää. Vähän itsekunnioitusta ja ero heti eikä huomenna.
Sinussa ei ole vikaa, lähde, pelasta itsesi, elä rauhassa yksin, tutustu itseesi, ettet enää ikinä sorru samanlaiseen.
Eroa ja äkkiä ennen kuuin tulet raskaaksi! JA HAE APUA itsellesi, jos kuvittelet, että vika on sinussa. Ala nyt heti tekemään järjestelyjä sen eteen, että eroat; älä enää roiku vauvalla.
Miksi hellisit tuollaista miestä?
Miksi kumpikaan teistä tahtoo olla toisen kanssa jos tilanne on tuollainen?
Jännä sinänsä koska eikö se tavallinen kuvio ole että hakkaamisen jälkeen mies on mitä romanttisin olento jota maanpäällä löytyy? Senhän takia siitä naisen on hankala erota, mutta sinulta puuttuu sekin. Vai siis sinua hakatessaanko mies vannoo rakkauttaan? Melkoista tekstiä. Hankala tuota on uskoa.
EI ole Sun vika tilanne, ei todellakaan ole. Lähde heti. Jos et lähde, niin siinä tapauksessa voisi ajatella, että sussa on vikaa, mutta silloinkaan miehesi toiminta ei ole sun vika.
Lopeta kysymysmerkkien käyttö. Tuossa ei ole mitään epäselvää, sun on lähdettävä.
Ota yhteyttä tänne: https://www.naistenlinja.fi/fi/julkinen/miten+voimme+auttaa/
Hei! Kyllä minullakin on ollut aika samanlainen tilanne. Mies lupasi eka vaikka mitä, myöhemmin tuli väkivaltaa, ja mies selitti tekosiaan ties millä. Lupasi lopettaa, ja antaa rakkautta aina sen lyömisen jälkeen. Näin ei kuitenkaan käynyt! Sama taitaa olla sinun kohdallasi? Ei muutakuin teet vaan ratkaisun ja lähdet. Se voi tuntua vaikealta, ja pelottavalta mutta parempi elämä odottaa sinua! Voimia <3
Ja kyllä maailmassa pahaa löytyy, ja joka päivä saa lukea parisuhteen aikana tapahtuneista pahoista asioista. Tuskinpa kukaan tuollaista provoksi kirjoittelee ja kysyy neuvoa. Tämä siis teille jotka epäilette.
Jotkut miehet ja naisetkin vihaavat arkuutta. Nimenomaan sinun kiltteytesi, loputon huomioiminen arjen pienillä asioilla ja muu jatkuva takertuminen voivat saada miehen raivohulluuden partaalle. En sano tätä puolustellakseni miestäsi vaan kuvatakseni vain sitä mekansimia, miksi nimenomaan kiltti ja hyvää tarkoittava saa nyrkistä.
Olen nyt hämmentynyt ja surullinen ja syystäkin. Se mikä miehessä on muutoksen aiheuttanut, on mysteeri. Tosin aika monestihan puhutaan, että mies muuttuu juuri naimisiinmenon jälkeen. Ehkä sinusta tuli liian varma tapaus, se lintunen, jonka hän sai jo häkkiin. Nyt kun ei voi enää metsästää, voi vain satuttaa.
Sinun täytyy päästä tuosta suheesta pois. Turvakoti voi tuntua liian dramaattiselta ratkaisulta ja usein se sitä onkin. Sellaisen käyttämisestä tulee helposti jonkinlainen yhteiskunnan ulkopuolella olevan uhrin stigma ja tuntee olonsa vielä katastrofaalisemmaksi kuin se on.
Onhan sinulla esimerkiksi äiti tai joku muu läheinen sukulainen, jonka luokse voisit mennä?
Kun miehestä on tullut tuollainen, häntä ei paranna mikään. Älä jää hänen luokseen.
edellisessä viestissä olen = olet.
Provo provo provo. Jos ei ole, ota yhteyttä lähimpään poliisin, lähestymiskielto ja eroprosessi heti käyntiin.
Väkivaltainen ex sai AINA käännettyä asiat minun syykseni. AINA. Jopa loppuvaiheessa kun olin niin rikki etten juuri hiiskunut tai mitään uskaltanut tehdä, oli aina minun syyni että satutti. Koin itseni niin arvottomaksi että LUULIN ANSAINNEENI KAIKEN. Eikä KUKAAN ansaitse sellaista.
Olet arvokas juuri omana itsenäsi.
Lähde pakoon heti!
Mieshän on henkisesti pahasti sairas, tuo luettelo mitä hän on tehnyt on aivan järkyttävä, mitä vielä pitäisi tehdä että lähtisit etkä kyselisi onko sinussa syy? Se että joudut sairaalaan? Että hän ei haluakaan lopettaa hakkaamista, ja hakkaa sinut kuoliaaksi? Sitten on jo myöhäistä lähteä.
Yksikin noista mitä hän on tehnyt sinulle riittäisi syyksi lähtemiseen, ja rakkauden loppumiseen.
LÄHDE HETI!
Eroa. Älä missään, missään tapauksessa tee lasta tälle miehelle, ikinä.
WTF. Eroa, nopeasti!