Kerroin yhdelle työkaverille, että olen nuorena seurustellut hänen miehensä kanssa, ja nyt hävettää
Olen töissä isolla työnantajalla ja olen säännöllisesti tekemisissä tiettyjen ihmisten kanssa, jotka eivät työskentele samassa rakennuksessa, mutta työkavereita silti. Olin puhelimessa yhden näistä kanssa ja olen fb-kaveri hänen miehensä kanssa. Sivuilla olen nähnyt kuvia tästä naisesta ja lapsesta. Seurustelun hänen miehensä kanssa 15-16-vuotiaana noin vuoden. Tietenkään tämä työkaveri ei voi sitä tietää. Siinä puhelun lomassa vain täräytin, että minä muuten seurustelin sinun miehesi kanssa nuorena. Hän meni aika hiljaiseksi ja taisi vähän vaivaantua. En tajua, miksi menin möläyttämään. Mitä väliä sillä on, jos olen yli 20 vuotta sitten seurustellut hänen miehensä kanssa. Nyt hän voi luulla, että hingun jotenkin hänen miehensä perään tai stalkkaan heidän elämäänsä. Emme ole aiemmin jakaneet mitään henkilökohtaiseen elämään liittyviä tietoja, joten voi hän miettiä, mistä minä tiedän, kenen kanssa hän on naimisissa. En pohjustanut asiaa sillä, että olen nähnyt kuvia heidän perheestään fb:ssa.
Kommentit (25)
Nyt työkaverisi ei voi olla miettimättä, että hänen miehensä nauttinut työntämällä peniksensä pimppaasi ja laukaissut sinne siemenensä. Kiitos vaan.
En tiedä onko tuo parempi vai pahempi kuin se kun eräs kaverin kaveri tuli avautumaan mulle naureskellen, miten mieheni oli häntä opiskeluaikoina kovasti yrittänyt iskeä mutta hän ei ollut kiinnostunut koskemaan tikullakaan.
Olitteko toistenne ensimmäiset? Veitkö miehen poikuuden?
Miten niin tuo nainen ei voinut tietää mitään? Jos peräti vuoden seurustelitte niin luulisi että miehesi jotain on kertonut, ehkä kuviakin näyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Nyt työkaverisi ei voi olla miettimättä, että hänen miehensä nauttinut työntämällä peniksensä pimppaasi ja laukaissut sinne siemenensä. Kiitos vaan.
15-16-vuotiaana se on kyllä usein sellaista sähellystä, että naurattaisi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tuo nainen ei voinut tietää mitään? Jos peräti vuoden seurustelitte niin luulisi että miehesi jotain on kertonut, ehkä kuviakin näyttänyt?
Montako miestä sinä tunnet, jotka kertovat teini-iän tyttöystävistään, jos suhteesta on parikymmentä vuotta?
Ap älä huoli liikaa. Voisit jopa vaikka pyytää anteeksikin että otit syyttä henkilökohtaisen jutun esille, lähetä ystävällinen lyhyt viesti. Aika pitkälle pääsee kun on ihan vain ihminen ihmiselle ja tunnustaa että pääsi aivopieru :D
Noita sattuu. Itsehän olen sellainen lipsauttelija, että ei aamulla tiedä, mistä liemestä itsensä illalla löytää. Viime viikon lipsautus: sanoin avokin äidille, että kyllä hän löytäisi tuuheatukkaisemmankin miehen. Minun piti sanoa, että ei se ulkonäkö ole tärkein. Ehkä pointtini ei tullut selväksi.
Olisi tullut ilmi myöhemmin kuitenkin varmaan.
Mä en pystynyt hakemaan yhteen kouluun (aikuislinja) kun opettajakunnassa oli yllättäen tuttu naama...
Ei sitä aina tiedä, kuka kukin on.
Mun serkku kertoi yhden yön seikkailusta erään varatun miehen kanssa.
Nimen kuultuani totesin miehen olevan mun työkaverin mies.
En kertonut kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Olisi tullut ilmi myöhemmin kuitenkin varmaan.
Tai sitten ei...eikä sillä olisi varmaan mitään merkitystäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako miestä sinä tunnet, jotka kertovat teini-iän tyttöystävistään, jos suhteesta on parikymmentä vuotta?
Olen eri, mutta yleensä ollut niin rehellisissä suhteissa että entisistä seurusteluista on voinut puhua asiallisesti. Ei tietenkään jostain mitättömästä pussailusta mutta voi kyllä mainita vuoden seurustelusta jos henkilöstä tai tulee jotain muuta kautta puhetta. Esim. näen että juttelevat tai mies kertoo tuntevansa vaikka pojan siskon.
No voishan se olla pahemminkin. Jos olisit vaikka sanonut että "olen seurustellut miehesi kanssa, ja nyt hävettää".
Anna olla :D Meillä jokaisella on menneisyys, ihan varmasti tällä miehellä on ollut muitakin tyttöystäviä. Tällä naisellakin on VARMASTI ollut aikaisempia poikaystäviä ;)
Minua huvittaa eräs miehen teiniaikojen tyttöystävä. Olemme olleet naimisissa yli 30 vuotta ja aika ajoin tämä nainen (on tuttavapiirissä) tuo esille tämän asian. Ja antaa ymmärtää, että tämä on jotenkin "suurempi" asia heidän yhteinen menneisyys (seurustelu 15-16 vuotiaana), kuin meidän 30-vuotinen liitto :D :D :D
Siinäpähän yrittää ;)
No ei ole paha moka. Olenkin as joten en niin nöpönnuuka olekaan kömmähdyksistä :D
Vierailija kirjoitti:
No ei ole paha moka. Olenkin as joten en niin nöpönnuuka olekaan kömmähdyksistä :D
Vähän ohis mut mikä on as?
Vierailija kirjoitti:
Noita sattuu. Itsehän olen sellainen lipsauttelija, että ei aamulla tiedä, mistä liemestä itsensä illalla löytää. Viime viikon lipsautus: sanoin avokin äidille, että kyllä hän löytäisi tuuheatukkaisemmankin miehen. Minun piti sanoa, että ei se ulkonäkö ole tärkein. Ehkä pointtini ei tullut selväksi.
Toi oli jo paha.
Sillä tavalla. Nyt heillä on muutakin jutun juurta kotona kuin kuka käy kaupassa ja mitä tänään syödään.