Oletko koskaan nähnyt pieniä oravanpoikia? Itse olen nähnyt vain isoja oravia.
Kommentit (13)
Voi monesti, ja ovat melkoinen riesa. Kesällä herättivät harva se aamu juoksemalla ees taas ränniä.
Karvattomiakin olen nähnyt kun emo kuljettaa toiseen pesään.
Kai niiden aika pieniä pitää olla, jotka eivät osaa vielä varoa ihmistä. Yksi tuli leikkipaikalla liukumäen portaita ylös, eikä osannut varoa edes lastani, joka innoissaan meni oravaa kohti.
Kyllä, ovat vielä tosi ihmisystävällisiä, tunkevat sisään asuntoon ja syliin ku istuu pihalla. Yksi meni nukkumaan mun miehen lenkkariin, kun olivat jääneet takapihan oven viereen ulkopuolelle yöksi. Kerällä nukkui siellä kengän sisällä. Onneksi mies nosti niitä eikä vaan tunkenut jalkaansa sinne. Painosta tajusi, että nyt ei oo kaikki kohdillaan.
Olen nähnyt kun oravaemo siirsi toiseen pesään.
Olen. Se oli tullut riehumaan meidän terassille. Emo haki sen pois eli kuljetti sen suussa kantamalla pois 😁
Pienin orava jonka olen nähnyt painoi 5 kg.
Kivoja kertomuksia! Näkisin itsekin joskus!
Oravat on Soroksen juoni ja osa suurempaa salaliittoa johon liittyy mm. Pizzat
Miksi oravia näkee juuri nyt niin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Miksi oravia näkee juuri nyt niin paljon?
Saattaa johtua LSD:stä.
Olen nähnyt. Eräs orava teki joku vuosi pesän naapurin autokatoksen välikatolle ja jossain vaiheessa pikkuorvat pääsivät pesästä sitten ulkoilemaan. Niitä saattoi sitten nukkua useampikin pitkin pituuttaan meidän takapihan nurmikolla.
Mistä niistä tietää, ovatko oravan poikia vai tyttöjä?
Olen nähnyt, ja toimittanut ne villieläinkotiin ohjeiden mukaan.
Ilmeisesti oravanpoikien äiti oli menehtynyt, kun tulivat pesästä ulos ja päivän olivat pihalla.