Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolumni: kiitos Suomen somalinuoret

Vierailija
14.10.2020 |

Mielestäni hyvä kirjoitus :) pidetään ketju asiallisena ja kunnioittavana.

https://kioski.yle.fi/omat/kommentti-kiitos-suomen-somalinuoret

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kiva.

Koska he lähtevät takaisin?

Vierailija
62/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen talous on pahasti velkaantunut ja asioiden korjaamisesti tarvitaan kymmeniä tuhansia uusia veronmakkasia että asiat saataisiin kuntoon. kouluista valmistuvat lupaukset hakeutuvat työelämään ja laittavat suoman asiat kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonkin kirjoittaja liikuttuu omasta hyvyydestään. Te punavihreät olette todella tyhmiä!

Vierailija
64/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään käsitä, mikä agenda on niillä suomalaisilla, jotka tuota menoa haluavat Suomeen.

Ei kertakaikkiaan.

Ei tuollaista menoa kukaan haluakaan. Halutaan niitä kunnollisia yksilöitä. He ovat vain vähemmitönä, mitä ei tajuta ja sisäistetä.

Vierailija
65/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha mitä logiikkaa! Naisia ja ulkomaalaisia saa yleistää YKSILÖIDEN perusteella, miehiä ei saa yleistää tuhansien vuosien väkivallan, sotimisen ja seksuaalirikosten jälkeen. Akat kyllä suojelee miehiä. Valtaosa rikollisista on muuten miehiä, mutta senhän sanominen on "miesvihaa". Kovin on valikoivaa tämä!

Onko miesvihakin sallittua? Kunnioitus pitää ansaita, eikö? ;) Miehet eivät ansaitse kunnioitusta tekemällä seksuaalirikoksia ja alentamalla naisia. Miesten takia tyttöjä poistetaan väestöstä. AIkamoisia SUSIA.

Kaikki muut ryhmä on vastuussa vähemmistön teoista, miehet eivät ole vastuussa mistään. HAH.

Vierailija
66/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt pari heistä bussikuskeina.

Vierailija
67/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somaliassa on rauha. Koska he lähtevät takaisin rakentamaan ja sivistämään isänmaataan, Suomessa hankituilla tietotaidoillaan?

Vierailija
68/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta kakkaa!

Onhan tuo satiiria varmaan tai jotakin?

Vierailija
69/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä lähäreinä, kännykkään tuijottelijoina. Juoksevat esimiehen luo heti itkemään, jos kehoittaa heitä tekemään töitäkin välillä. Sama palkka juoksee, kännykkään tuijottamisesta kuin muillakin, jotka juoksevat hiki päässä 8h.

Vierailija
70/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksunoloisia nuoria! T. persu

Vierailija
71/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on s o m a lialainen avustaja. Hän on kyllä hyvä työssään.

Vierailija
72/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo somalimammat täällä Vantaan lähiössä lisääntyvät aikamoista vauhtia. Ukolla 4 vaimoa, jotka asuvat kaikki omissa asunnoissaan lapsineen. Ukko käy kylässä ja vaimot saavat kaikki yh-tuet jokainen.

Vierailija
73/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein rikosilmoituksen kirjoitti:

Somalinuorukainen nappasi puhelimen kädestäni juoksi karkuun. En silti yleistä heitä kaikkia roistoiksi.

Itselle meinasi käydä pari vuotta sitten samoin tosin henkilön alkuperästä ( maasta) en ole varma. Olin Helsingissä käymässä ja istuin rautatieaseman lähellä illalla penkillä vanha "upea" Nokia Lumia kädessäni. Yksi nuori mies olisi kovasta tahtonut "katsoa" puhelintani tai ainakin niin ymmärsin hänen sekavasta enkku/suomi puheestaan. Katsominen olisi varmaan johtanut varkauteen. Poliisitkin olivat aika lähellä selvittämässä jotain toista juttua, mutta ei se näyttänyt häntä häiritsevän. On reagoinut mitenkään ja tyyppi poistui sitten lopulta, kun itse jo ensin harkitsin pitääkö minun lähteä. Tosin olisihan hän voinut vaan katsoa sitä puhelinta ja antaa sen sitten nätisti minulle takaisin. En vaan oikein pysty uskomaan siihen. Olen itse nuori nainen.

Vierailija
74/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikulttuurisuus on zaatanazta. Ei toimi missään päin maailmaa, katsokaa uutisia.

Vierailija
75/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun systeri oli 90-luvulla "kuntoutusohjaajana" tms? kaupungin tarjoamassa ryhmässä, missä naiset yrittivät tehdä jotain käsitöitä hänen johdollaan ja muka oppia samalla suomea ja integroitua yhteiskuntaan.

No mitä ne oppi, kun molottivat omaa kieltään, jotkut ei tehneet mitään, eivätkä olleet mitenkään aloitteellisia eikä yhteistyöhalukkaita.

Siihen aikaan tuollaiseen haaskattiin paljon resursseja.

Vierailija
76/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo somalimammat täällä Vantaan lähiössä lisääntyvät aikamoista vauhtia. Ukolla 4 vaimoa, jotka asuvat kaikki omissa asunnoissaan lapsineen. Ukko käy kylässä ja vaimot saavat kaikki yh-tuet jokainen.

Tee ilmoitus sossuun, että harhaanjohtavat viranomaisia olemalla yksinhuoltajia ja nostamalla valheellisesti tukia. Nämä pitää ilmiantaa, zomalit perseilevät Suomessa niin kauan kun sen annetaan jatkua.

Vierailija
77/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs palautus somaliaan?

kai siellä asuakin voi jos sinne lomallakin menee. hus hus kotiin

Vierailija
78/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee ilmoitus sossuun, että harhaanjohtavat viranomaisia olemalla yksinhuoltajia ja nostamalla valheellisesti tukia. Nämä pitää ilmiantaa, zomalit perseilevät Suomessa niin kauan kun sen annetaan jatkua.

ilmiannoin kommentin.

Vierailija
79/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tuli dösäpysäkillä joku rakilainen ahdistelemaan. Siinä se uteli asuinpaikkaa, missä yleensä liikun kun ei ollut kuulemma nähnyt mua aiemmin (?) ja että voitaisko olla

ystäviä?!

Semmonen mua n. 20 vuotta nuorempi mies.

Olisi tehnyt mieli sanoa että lähe meneen, mutta eihän noille uskalla.

Joten olin vain ja väistelin kysymyksiä.

Mitähän noi oikeen itsestään luulee?

Vierailija
80/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua tuli dösäpysäkillä joku rakilainen ahdistelemaan. Siinä se uteli asuinpaikkaa, missä yleensä liikun kun ei ollut kuulemma nähnyt mua aiemmin (?) ja että voitaisko olla

ystäviä?!

Semmonen mua n. 20 vuotta nuorempi mies.

Olisi tehnyt mieli sanoa että lähe meneen, mutta eihän noille uskalla.

Joten olin vain ja väistelin kysymyksiä.

Mitähän noi oikeen itsestään luulee?

perskutarallaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan