Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on nykyään tosi tylsää ja aneemista.

Vierailija
10.01.2014 |

Onko se sukupolvien kuilu vai onko kaikki 40+ikäiset uskolliset palstalaiset saaneet lopultakin sen elämän?

Missä 40+ikäiset naiset viettävät nykyisin aikaansa netissä? Mä haluan sinne ja!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa juuri ajattelin. Olo lässähtää heti kun tänne tulee ja rupeaa selaamaan avauksia twerkkauksesta, kälytarinoista ja lastensuojelujauhannasta. Itselläkin katoaa päästä ajatukset ja hyvä tuuli. Taidan laittaa koneen kiinni. 40+

Vierailija
2/3 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä syy on se, että provoilijat ovat niin intoutuneita keksimään juttujaan. Ennen oltiin jotenkin tosipohjaisesti liikkeellä ja vain joskus harvoin joku provoili. Keksityt jutut oli enemmän niitä hassuja kielellä leikkimisiä ja pöhköjen ideoiden vuota tyyliin se obduktioliesijuttu.

Vai... Olenko se minä? Ehkä uskoin nuorempana ja tyhmempänä kaikki provot ja nyt elämänkokeneena 40-vuotiaana ne eivät mene läpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provot ja trollit tämän palstan ovat pilanneet, samoin jankuttajat. Blogijankkaajat, lassukat, vihervasurit, läskiprovot, Nico-petterit Onhan näitä aiheita, jotka eivät viihdytä KETÄÄN. Siihen päälle vielä muhainfolaiset spekuloimassa jokaisen tapaturmalööpin kristallipalloineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi