Sivut

Kommentit (108)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Mika salminen siis oli oikeassa, tauti voi olla vaarallinen myös nuorille.

Jokaikinen tauti tässä maailmassa voi olla vaarallinen myös nuorille ja myös lapsille.
Tiedän parikin tapausta jossa lapsi on kuollut FLUNSSAN jälkioireisiin. Siis niin, flunssan ei edes influenssan. Ja nämä on vain minun tietämiäni tapauksia, eli varmasti sattuu tätä paljon enemmänkin.

Aloituksessa on kyse niin pienistä luvuista, että nuo on täysin merkityksettömiä.

Jännä kun tuollainen flunssaan kuoleminen on äärimmäisen (!!) harvinaista, mutta sinä tiedät henkilökohtaisesti jopa kaksi tapausta.

Niin kuitenkin tiedän, mutta tosi harvinaista se on, kuten koronanassakin.

Kyllä minäkin tunnen (tunsin) influenssaan kuolleen terveen alle nelikymppisen, mutta en yhtään edes koronaan sairastunutta saatika kuollutta. Jännää tosiaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Mika salminen siis oli oikeassa, tauti voi olla vaarallinen myös nuorille.

Jokaikinen tauti tässä maailmassa voi olla vaarallinen myös nuorille ja myös lapsille.
Tiedän parikin tapausta jossa lapsi on kuollut FLUNSSAN jälkioireisiin. Siis niin, flunssan ei edes influenssan. Ja nämä on vain minun tietämiäni tapauksia, eli varmasti sattuu tätä paljon enemmänkin.

Aloituksessa on kyse niin pienistä luvuista, että nuo on täysin merkityksettömiä.

Jännä kun tuollainen flunssaan kuoleminen on äärimmäisen (!!) harvinaista, mutta sinä tiedät henkilökohtaisesti jopa kaksi tapausta.

Myös koronaan kuoleminen on äärimmäisen harvinaista, mutta silti tällä palstalla tuntuu olevan yllättävän monia, joiden sukulainen tai tuttu on siihen kuollut..

Se on sitä a s t r oturffausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

20-29- vuotiaat ovat ylivoimaisesti uutterin koronaa keräilevä ikäryhmä.
Tottakai myös kuolemia on ja lisää tulee.

Lisäksi monelle jää pysyviä vammoja elimistöön.
Lukekaa long covid.

Vierailija

Eikö olekin niin, että tilastointitapa on nyt koronan suhteen erilainen kuin esim. influenssassa? Jos saattohoidossa oleva saa influenssan ja kuolee, kuolinsyyksi ei välttämättä merkitä influenssaa, jos samaan aikaan on ollut muitakin sairauksia, esim. syöpä, sydämen vajaatoiminta tms. Mutta nyt koronassa korona merkitään aina kuolinsyyksi, vaikka elinaikaa olisi muutenkin enää pari viikkoa jäljellä jollain terminaalivaiheessa olevalla?

Toivottavasti ei sentään auton alle jäänyttä merkitä tilastoihin koronakuolleeksi vain positiivisen testituloksen perusteella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No miksei tietäisi? Tämän palstan käyttäjäthän tietävät kaikki koronaankin kuolleet vähänkin nuoremmat suomalaiset, ja muutaman ylimääräisenkin :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa long covid.

Jankuti jankuti longcovid!!! Pelätkää ihmiset!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ollut siellä jo useamman kuukauden. Jos oikein muistan, oli jo ennen kesää, mutta pari kuukautta sitten ainakin, kun ihan tämän palstan jollekulle "ei ole vaarallinen kuin vanhuksille" jankkaakalle kävin tsekkaamassa, että myös nuorempien ikäryhmistä noita kuolleita löytyy vähintään se yksi ja enintään se neljä.
Ja miten tämä nyt liittyy mihinkään tai ainakaan minun kommenttiini?

Miten et voi nähdä asiayhteyksiä? Tilastotietoon ne asiat perustuu. Harvemmin katsotaan niitä apuaineta esimerkiksi ja se E321 on oikeesti tosi haitallinen!

https://www.alibaba.com/product-detail/Butylated-Hydroxy-Toluene-BHT-for...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen seurannut näitä lukuja jo jonkin aikaa ja laittanut niitä excel-taulukkoon (joo, olen ehkä pimee). Ekan kerran tämä 20-29-vuotiaiden kuolemista kertova palkki ilmestyi mun kirjanpidon mukaan jo toukokuun loppupuolella, joten ei ole mikään tuore juttu, ikävä kyllä.

https://hoitajat.net/forums/topic/17116-inhalaation-anto/
Olen ihmetellut fimean sivulla spc ja E321 -haulla esiin tulevaa inhalaatiohöyryä, milloin ja miksi sellaista annetaan. Mun mielestä se olis hengenvaarallinen pelkästään ihollakin! Näetkö paremmin jotain yhteyttä?

En tiedä yhtään mistä puhut. Olen ihan tavis, en hoitoalalla.
- se jolle vastasit

Tavis minäkin, mutta tuollaista ainetta ei mun mielestä saisi keuhkoihin päästä ja eikö inhalaatio tarkoita sitä, et hengitetään?
http://spc.fimea.fi/indox/nam/html/nam/humspc/3/23405993.pdf

http://cungcaphoachat.com/chong-oxy-hoa-dau-bht-butylated-hydroxy-toluen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen seurannut näitä lukuja jo jonkin aikaa ja laittanut niitä excel-taulukkoon (joo, olen ehkä pimee). Ekan kerran tämä 20-29-vuotiaiden kuolemista kertova palkki ilmestyi mun kirjanpidon mukaan jo toukokuun loppupuolella, joten ei ole mikään tuore juttu, ikävä kyllä.

Olen ihmetellut fimean sivulla spc ja E321 -haulla esiin tulevaa inhalaatiohöyryä, milloin ja miksi sellaista annetaan. Mun mielestä se olis hengenvaarallinen pelkästään ihollakin! Näetkö paremmin jotain yhteyttä?

- se jolle vastasit

Tavis minäkin, mutta tuollaista ainetta ei mun mielestä saisi keuhkoihin päästä ja eikö inhalaatio tarkoita sitä, et hengitetään?

"7. MYYNTILUVAN HALTIJA
Mundipharma Oy Rajatorpantie 41 B 01640 Vantaa
8. MYYNTILUVAN NUMERO(T)
34782
9. MYYNTILUVAN MYÖNTÄMISPÄIVÄMÄÄRÄ/UUDISTAMISPÄIVÄMÄÄRÄ
16.4.2018
10. TEKSTIN MUUTTAMISPÄIVÄMÄÄRÄ
23.9.2020 "

Mitä siellä on muutettu, ihan vasta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

- se jolle vastasit

"7. MYYNTILUVAN HALTIJA
Mundipharma Oy Rajatorpantie 41 B 01640 Vantaa
8. MYYNTILUVAN NUMERO(T)
34782
9. MYYNTILUVAN MYÖNTÄMISPÄIVÄMÄÄRÄ/UUDISTAMISPÄIVÄMÄÄRÄ
16.4.2018
10. TEKSTIN MUUTTAMISPÄIVÄMÄÄRÄ
23.9.2020 "

Mitä siellä on muutettu, ihan vasta?

https://www.apteekkari.fi/uutiset/koronapandemia-toi-riskit-esiin-maailm...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ollut siellä jo useamman kuukauden. Jos oikein muistan, oli jo ennen kesää, mutta pari kuukautta sitten ainakin, kun ihan tämän palstan jollekulle "ei ole vaarallinen kuin vanhuksille" jankkaakalle kävin tsekkaamassa, että myös nuorempien ikäryhmistä noita kuolleita löytyy vähintään se yksi ja enintään se neljä.

Miten et voi nähdä asiayhteyksiä? Tilastotietoon ne asiat perustuu. Harvemmin katsotaan niitä apuaineta esimerkiksi ja se E321 on oikeesti tosi haitallinen!

"Antioxidant
Butylated Hydroxy Toluene is a lipophilic organic compound that is used as an antioxidant. BHT is prepared by the reaction of p-cresol (4-methylphenol) with isobutylene (2-methylpropene) catalysed by sulfuric acid.

It was patented in 1947 and approved by FDA in 1954 for use in vegetable oils, shortening, lard, fat, margarine, carbonated drinks, cheese spreads, chewing gum, ice cream, dry breakfast cereal.

It is mostly added in combination with E320 BHA, they prevent fats from becoming rancid.

Due to the side effects, the EU has restricted its use. There is evidence that BHT causes cell division.

Not permitted in infant foods, can provoke an allergic reaction in some people, may trigger hyperactivity, asthma and other intolerance's; serious concerns over carcinogenic and estrogenic effects, in large doses caused tumours in lab animals, banned in Japan in 1958, official committees of experts recommended that it be banned in the UK, however due to industry pressure it was not banned, McDonald's eliminated BHT from their US products by 1986."
Kummallista, ettei ruokavirastosta tuota tietoa löydy!

https://www.valvira.fi/valvira/yhteystiedot
tehkää asille jotain. Ei täällä hyödytä jankuttaa mitään:-(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

http://cungcaphoachat.com/data/news/3672/IMG_5219.JPG

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siellä luki lopussa:"Oletko henkkoht havainnut jonkin haittavaikutuksen tai haittatapahtuman tästä käytännöstä?" Kukaan ei ole vastannut vielä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin niin, että tilastointitapa on nyt koronan suhteen erilainen kuin esim. influenssassa? Jos saattohoidossa oleva saa influenssan ja kuolee, kuolinsyyksi ei välttämättä merkitä influenssaa, jos samaan aikaan on ollut muitakin sairauksia, esim. syöpä, sydämen vajaatoiminta tms. Mutta nyt koronassa korona merkitään aina kuolinsyyksi, vaikka elinaikaa olisi muutenkin enää pari viikkoa jäljellä jollain terminaalivaiheessa olevalla?

Toivottavasti ei sentään auton alle jäänyttä merkitä tilastoihin koronakuolleeksi vain positiivisen testituloksen perusteella.

Olisiko lähdettä vai ihan mutullako mennään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lukekaa long covid.

Jankuti jankuti longcovid!!! Pelätkää ihmiset!

Ei nyt hirveästi kannata pelätä, mutta kyllä koronaan toki paljon varovaisemmin kannattaa suhtautua kuin jankkaava denialistipölvästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koronan jälkitaudit ovat inhottavia ja paljon pahempia kuin flunssissa yleensä. Kyllä kannattaisi varoa, mutta ei tietenkään hysteerisesti. Huoleton toisten terveyden vaarantaminen on typerintä mitä tässä tilanteessa voi tehdä.

Totta!
Onkohan heistä jollakin ollut käytössä tätä ainetta E321, kun sitä on niin monissa tuotteissa apuaineena:
http://spc.nam.fi/indox/nam/humspc.jsp?query=E321+&start=31

Vierailija

Turha verrata koronaa johonki alkoholi kuolemiin. Alkoholin käyttö on ihan oma valinta kukaan muu ei väkisin sitä viinaa sun kurkusta alas kaada. Koronan saat halusit tai ei. Sitä ei voi valita ei varsinkaan jos kaikki viis veisaa ja levittää tautia ympäriinsä. Ihmiset on niin tyhmiä. Luulis että ihmiset viidastuis ajan kanssa mutta ei tyhmyys senku lisääntynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Turha verrata koronaa johonki alkoholi kuolemiin. Alkoholin käyttö on ihan oma valinta kukaan muu ei väkisin sitä viinaa sun kurkusta alas kaada. Koronan saat halusit tai ei. Sitä ei voi valita ei varsinkaan jos kaikki viis veisaa ja levittää tautia ympäriinsä. Ihmiset on niin tyhmiä. Luulis että ihmiset viidastuis ajan kanssa mutta ei tyhmyys senku lisääntynyt.

Miten niin? Onhan koronankin hankkiminen oma valinta. Suomessa ei paljonkaan porukka suojaudu taudilta.

Vierailija

Se palkki on ollut siinä jo monta kuukautta. Keväällä kai oli joku tapaus mikä sitten oli epäselvä hetken oliko 19v vai 20v palkki palautui 10-19 paikalta 20-29v paikalle.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat