Hyvää huomenta sinulle! Otatko kahvia? Mites voileipä tai pullanpala?
Täällä kirjoittelee mukava yksinäinen setä. Laitoin kahvit porisemaan ja syön eilen tuotuja possuja! Otaksä? ; ) t.setä
Kommentit (17)
Mjooh, ottaisin sit kahveeseen maitoa ja kyllä mää siitä possustakin voin haukata...kitooss
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 06:06"]
Mjooh, ottaisin sit kahveeseen maitoa ja kyllä mää siitä possustakin voin haukata...kitooss
[/quote]
Tää kaataa sulle kupillisen hyvää, höyryävää kahvia.. olehyvä! t. setä
Vittu. En nukkunu koko yössä ja päätin sit mennä alakertaan tekemään tuoreita sämpylöitä,kun koululainen herää. Kahvia kiitos. Mahtaa sen silmät pudota päästä, kun näkee, mitä oon tehnyt! voileipäkin kelpaisi. On tää kumma miten tää unirytmi on tällee mennyt... Oon hoitovapaalla ja joululomalla tää "vähän" pääsi vituralleen. Lapsikin (pienempi) on nukkunut aikaisintaan klo 23-24 ja nukkuu sitten 11-12... Vitunvittu... Pitäis tehdä jotain, mutta aina vannon, että just seuraavana aamuna herään kellon soittoon klo 9. Paskat. Olen selkärangaton...
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 06:41"]
Vittu. En nukkunu koko yössä ja päätin sit mennä alakertaan tekemään tuoreita sämpylöitä,kun koululainen herää. Kahvia kiitos. Mahtaa sen silmät pudota päästä, kun näkee, mitä oon tehnyt! voileipäkin kelpaisi. On tää kumma miten tää unirytmi on tällee mennyt... Oon hoitovapaalla ja joululomalla tää "vähän" pääsi vituralleen. Lapsikin (pienempi) on nukkunut aikaisintaan klo 23-24 ja nukkuu sitten 11-12... Vitunvittu... Pitäis tehdä jotain, mutta aina vannon, että just seuraavana aamuna herään kellon soittoon klo 9. Paskat. Olen selkärangaton...
[/quote]
Lähetän sinulle ison halauksen! Tiedän, että elämässä on rankkoja ajanjaksoja. Kullä se vielä hymyilee, usko pois. Kaadan sinulle kahvia ja tarjoan pari voileipää. Olehyvä! =) t. setä
Maito kahvilla ja voileipää, kiitos. Kohta täytyy tosin lähteä töihin.
Mulla on jo kuppi instanttia edessä, mutta tosi kiva saada iloinen aamutervehdys! Mitäs sedälle kuuluu?
Huomenta. Tosi kivaa, aamiainen valmiina.
Kiitos kysymästä, ottaisin voikkarin ja teetä, en pidä kahvista.
Huomenta, kiitos kahvista mutta jos sain mysliä ja jugurttia olis kiva jos ei oo niin oon ilman :)
Oisko sulla antaa kahvi johonkin termariin, ottaisin sen mukaan. Ja suolitulehduslääkkeitä jälkkäriksi, jos löytyy. Ootko sä ite jo juonut kahvia tänään?
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 07:01"]
Mulla on jo kuppi instanttia edessä, mutta tosi kiva saada iloinen aamutervehdys! Mitäs sedälle kuuluu?
[/quote]
Kiitos ihan hyvää. Selaan avoimia työpaikkoja netistä. Imuroin kohta lattiat, käyn suihkussa ja menen kirjastoon. t. setä
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 07:01"]
[/quote]
Kiitos ihan hyvää. Selaan avoimia työpaikkoja netistä. Imuroin kohta lattiat, käyn suihkussa ja menen kirjastoon. t. setä
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 07:47"]
Oisko sulla antaa kahvi johonkin termariin, ottaisin sen mukaan. Ja suolitulehduslääkkeitä jälkkäriksi, jos löytyy. Ootko sä ite jo juonut kahvia tänään?
[/quote]
Termari löytyy kyllä, mutta suolitulehduslääkkeitä ei taida olla. :(
Ummetuslääkettä ja samariinia löytyis.. t. setä
Minulle se on yöpala, koska olen aikeissa vielä jatkaa uniani.