Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIllainen mies ei tule synnytykseen, vaikka rakastaa?

Vierailija
10.01.2014 |

Voiko olla joku vamma tms?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim Kanye West-mies. Pelkää nähdä verta tjs. 

Vierailija
2/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. työssäkäyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa

Vierailija
4/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tuumi esikoisen kohdalla pitkään, että uskaltaakohan hän. Se pelkäs, minkälaiseksi mä muutun synnytyksen aikana ja sitten niitä suolenpätkiä ja kaikkea verta ja ällöä.. Hän kävi kaikki valmennukset mukana ja otti vielä yksityistunnin kätilöltäkin ja oli valmis synnytykseen.

Eipä hänen pelkonsa sitten turhia olleet. Kaikkea löytyi liikaa ja oli paniikkia ja lähellä kuolemaa asioita ja kaikkea kamalaa.

Niin me vaan lähdettiin kumpikin vielä kerran leikkiin mukaan. Tällä kertaa kokemus oli iisi, siisti ja nätti. Nopea ennenkaikkea.

Vierailija
5/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei halua nähdä paskovaa, huutavaa, hikistä eukkoaan rumimmillaan ja auki revittynä. Mulla ainakin menis halut loppuiäkseni.

Mies

Vierailija
6/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka haluaa kunnioittaa vaimonsa toivetta esim. siitä, ettei mies tule mukaan.

Ennemmin kysyisin, että millainen mies menee väkisin synnytykseen mukaan?

Vierailija
7/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla miehelle aika traumaattista. Suhtautuminen naiseen ei ehkä palaisi ennalleen...

Vierailija
8/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 00:34"]

Mies joka ei halua nähdä paskovaa, huutavaa, hikistä eukkoaan rumimmillaan ja auki revittynä. Mulla ainakin menis halut loppuiäkseni.

Mies

[/quote]

normaalissa rakkaussuhteessa tuo olisi kaikkea muuta kuin mitä kuvasit!

Vierailija
9/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen mies. Kukapa sitä nyt haluaisi katsoa silmästä silmään kun vaimo kakkantaa verilammikon keskelle. Ihmekös tuo kun ei enää paljo seksiä tee mieli kun ollaan lisäännytty eikä miestä kotona näy. Ei enää timmiä ja hemaisevaa mimmiä, vaan sen tilalle synnäriltä vaihtunut kakkantava mummimamma. :(

T. Onnellinen ja vapaa lapseton seikkailunhaluinen hyvännäköinen nuori sinkkunainen.

Vierailija
10/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 00:34"]

Mies

[/quote]

normaalissa rakkaussuhteessa tuo olisi kaikkea muuta kuin mitä kuvasit!

[/quote]

Kuvittelepa itse miehesi alastomana, hikisenä, huutavana, kiukkuisena, haarat ja elimet levällään synnytyspöydälle oman verensä ja ulosteensa keskelle revenneine peräaukkoineen. hyh hyh

Vierailija
11/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 00:34"]Sellainen, joka haluaa kunnioittaa vaimonsa toivetta esim. siitä, ettei mies tule mukaan.

[/quote]

Miksei miehellä ole oikeutta olla mukana? Jos oma lapsi kyseessä.

Vierailija
12/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys on luonnollinen tapahtuma, jossa lapsi syntyy maailmaan. Mitään kamalaa ei yleensä tapahdu, suolenpätkiä ei liiemmin lentele, kakkakin hyvin harvoin sinkoilee ympäriinsä, hieman sitä usein puristuu ulos, mutta ei kätilöt sitä sieltä jalkovälistä nosta esiteltäväksi Ja jos kakka on ainoa asia joka kiinnostaa, niin tutustuu siihen vaikkapa vessassa ihan keskenään.Jos vaikeuksia synnytyksessä ilmenee, ihmettelen kuka silloin keskittyy muuhun kuin lapsen ja äidin selviytymiseen.

Kaikki miehet vain mukaan katsomaan elämän alun ihmettä! Taatusti yksi miehenkin elämän parhaita hetkiä on, oman lapsen syliin saaminen ensikerran!

Keskitytään olennaiseen ja jätetään turha säheltäminen ja dramatisointi vähemmälle!

Jos miestä kovasti pelottaa mennä mukaan, ketään ei voi pakottaa, lääkäri kyllä antaa lievää rahoittavaa lääkettä, jos mies kokee tarpeelliseksi.

Vierailija
13/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttavamies ei mennyt lastensa synnytyksiin, koska voi huonosti nähdessään verta. Pidin sitä tekosyynä, kunnes kerran olin läsnä tilanteessa, jossa tuli haava miehen nähden, ja hän tosiaan valahti ihan valkoiseksi ja melkein otti lukua hetken verran.

Oma mies on maalaistalon kasvatteja ja nähnyt elukoiden synnytyksiä niin paljon, että minun synnytysteni katselu oli ihan samaa kamaa, kliinisemmässä ympäristössä vain :)

Vierailija
14/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen mies.

Vierailija
15/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies ei tullut , koska pelkää niin paljon sairaaloita että vo jo sairaalan ovella huonosti. Johtuu siitä, että oli lapsena pitkiä aikoja sairaalassa kuolevan äitinsä luona ja jotenkin liittää kaikki sairaalat kuolemaan. Mulla oli sisko mukana synnytyksessä , mutta mies tuli lapsivuodeosastolle katsomaan ja kotiuduttiin jo 12h päästä synnytyksestä. Ja mn mies on ihan mahtava isä ja rakastava aviomies, vaikka ei nyt ollut siellä synnytyssalissa. Sitäpaitsi sisko oli loistava tsemppari , kun on itsekin 3 lasta synnyttänyt.

Vierailija
16/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 00:34"]Sellainen, joka haluaa kunnioittaa vaimonsa toivetta esim. siitä, ettei mies tule mukaan.

[/quote]

[/quote]

Ja missä sitten menee naisen itsemääräämisoikeus? Mies ehtii kyllä sen lapsen nähdä sitten, kun se on pimpistä ulos putkahtanut.

Jos naisella on oikeus esim. päättää abortista yksin, niin se ettei mies pääse synnytykseen on aika pientä.

Ehkä tästä synnytykseen mukaan tulosta kannattaa myös keskustella kumppanin kanssa ennen lasten hankintaa.

Vierailija
17/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka on juuri silloin työmatkalla, mies jolla on sairaalaakammo, mies joka on pyörätuolissa, mies joka on arka, mies jolla menee helposti hermo, mies joka ei kestä nähdä verta, mies joka haluaa säilyttää seksuaalisen kiinnostuksen vaimoaan kohtaan, mies joka on himotupakoija, mies joka dokaa juuri silloin, mies joka on peliriippuvainen ja mielummin pelaa.... Onhan näitä

Vierailija
18/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miks pitäiskään olla mukana synnytyksessä. Ei se mies siellä synnytä ja ehtii se nähdä sen pennun sitten kun vaimo tulee kotiin. Siellä sairaalassa häärää muutenkin liikaa porukkaa siinä mun pillun ympärillä, ei tarviivmiestä siihen enää toljottamaan. Mahtaa muutenki olla hieno kokemus miehelle katsoa kun vaimon paikat repee ja veret lentää.

Vierailija
19/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli kauhean pettynyt, kun eka lapsi syntyi sektiolla eikä siinä ollut oikein mitään näkemistä.

Tokan lapsen kohdalla mies oli paljon kiinnostuneempi synnyttämisestä kuin mä itse. Kun kätilö kysyi, haluanko kokeilla vauvan päätä ja tukkaa kun pää oli ihan hollilla, sanoin että no en todellakaan. Mies halusi. Kun vauvan pää ja hetken päästä hartiat tulivat ulos, mies seurasi lumoutuneena. Vähän myöhemmin kätilö kysyi, haluanko nähdä istukan. No EN! Yäk! Mies halusi. Hän oli mukana sellaisella reippaalla avara luonto -asenteella, kun ei kerran aikaisemmin ollut synnytystä nähnyt.

Vierailija
20/34 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 00:34"]Sellainen, joka haluaa kunnioittaa vaimonsa toivetta esim. siitä, ettei mies tule mukaan.

[/quote]

[/quote]

Ja missä sitten menee naisen itsemääräämisoikeus? Mies ehtii kyllä sen lapsen nähdä sitten, kun se on pimpistä ulos putkahtanut.

Jos naisella on oikeus esim. päättää abortista yksin, niin se ettei mies pääse synnytykseen on aika pientä.

Ehkä tästä synnytykseen mukaan tulosta kannattaa myös keskustella kumppanin kanssa ennen lasten hankintaa.

[/quote]

Kannattaa tietysti puhua!

Mielestäni isä on oikeutettu näkemään lapsensa syntymä, se on ainutkertainen kokemus. Miksi naisilla pitäisi olla aina kaikki oikeudet, mitkä liittyy lapsiin, ja mies on vain sivuosassa? Sen toki ymmärrän, jos nainen kieltää miestä katsomasta alapäätään synnytyksen aikana, mutta en sitä, että isä ei saisi olla läsnä, kun hänen oma lapsensa saapuu maailmaan.

12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi