Helsinkiläisessä lähikaupassa klo 22 maskeja noin 10%:lla asiakkaista.
Eipä helsinkiläiset kovasti hötkyile tämän asian suhteen.
Kommentit (12)
Itse en edelleenkä tajua, että jos ei yski, ei aivastele, ei niistä, ei edes puhu, niin kuinka suuri riski on, että siellä 5 minuutin kauppareissulla tartuttaa jonkun?
Eikös täällä jatkuvasti väitetä, ettei korona leviä kaupassa vaan ainoastaan yökerhoissa ja nuorisobileissä?
Mulla ei ole tapana räkiä, yskiä, aivastella, sylkeä ym. kauppareissulla jltrn en tarvitse maskia.
No ne on ne hörhöt liikkeellä siihen aikaan. Ihmisten aikaan oli paljon maskeja.
Ei ilta-aikaan busseissakaan näy maskipäitä. Ruuhka-aikaan taitaa olla paljon enemmän?
Niin, yöllä tuskin on ruuhkia ja etäisyydet voi pitää. Ihan ohjeiden mukaista.
Miksi toisista tulee nyt maskin kyttääjiä. Ennen kytättiin ostoskärryjen sisältöä.
Oliko siellä lähikaupassa kymmeneltä illalla oikeasti vähintään kymmenen asiakasta? Joista n. yhdellä oli maski? Vai viisi asiakasta joista puolikkaalla oli maski..?
Koronahöpsötys alkaa riittämään jo.