Teinit isällään, eivät ole olleet tänään Whatsappissa, eivätkä vastaa
kun nyt illalla kyselen, mitä kuuluu.
Lähettämäni viestin perään tulee kaksi harmaata väkästä, eikö se tarkoita että on mennyt perille (puhelin on päällä)?
Vähän huolestuttaa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Miks haluaisit ettö he jossain saaressa tsekkailis luurejaan? He on lomalla nyt!
Come on, se luurihan on teinien viides raaja. Kyllä minäkin huolestuisin jos omat teinit ei olisi koko päivänä käyneet wa:ssa.
Toinen vanhemmista ei halua altistaa lapsia indusoivalle säteilylle (aiheuttaa syöpää) ja on pyytänyt pitämään puhelimet suljettuna.
Olisiko lastensuojelun syytä puuttua tähän?
Äidin napanuora vähän liian tiukalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks haluaisit ettö he jossain saaressa tsekkailis luurejaan? He on lomalla nyt!
Come on, se luurihan on teinien viides raaja. Kyllä minäkin huolestuisin jos omat teinit ei olisi koko päivänä käyneet wa:ssa.
Mun teini kertoo lukevansa suurimman osan viesteistä lukitusnäytölle tulevasta ilmoituksesta, jolloin ne eivät kirjaudu WA:ssa luetuksi ollenkaan. Siis kun olen joskus nalkuttanut, ettei edes mun viestejä lue.
Meillä ainakin kun lapset isänsä kanssa saaressa, niin yhteydet toimii jos toimii. Hyvinkin menee pari päivää ennen kun vastaavat
Ap täällä, huomasin, että tämä on noussut.
Laittoivat viestin vielä illalla/yöllä, että kaikki ok ja kivaa on. Hyvä näin, koska muuten en ehkä olisi saanut nukuttua.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä, huomasin, että tämä on noussut.
Laittoivat viestin vielä illalla/yöllä, että kaikki ok ja kivaa on. Hyvä näin, koska muuten en ehkä olisi saanut nukuttua.
Mitä sitten pelkäsit, mikä olisi ollut riskinä?