Yle tv2 Ina Mikkolan Tilipäivä - Työpaikkojen huono ilmapiiri, kiusaaminen, eriarvoisuus
Tänään hoitoalan työilmapiiri aiheena!
Kerro omista kokemuksista, kommentoidaan ohjelmaa. :)
Kommentit (21)
Yyh miten voikaan olla niin vastenmielinen tuo tyyppi.. Ei pysty kattoo.
En pysty katsomaan tuota ohjelmaa Ina Mikkolan takia, on niin ärsyttävä juontaja. Kai oon jotenkin kalkkis, mutta en vaan kestä kun pitää olla nuorekas ja puhua slangia.
Aiheet on tärkeitä ja nostetaan kissaa pöydälle! Mikkola on aika neutraali tässä, antaa tilaa asialle.
Hoitoalalla valitetaan - ketään ei kiinnosta.
Miksi näihin ohjelmiin ei saada jotain asiallista toimittajaa?
En voi katsoa, Ina Mikkolalle aikuisviihde on pyhää ja siitä ei saa sanoa poikkipuoleista sanaa. Mennyt maku koko tapauksesta, lapsellinen ja kapeakatseinen.
Vierailija kirjoitti:
En voi katsoa, Ina Mikkolalle aikuisviihde on pyhää ja siitä ei saa sanoa poikkipuoleista sanaa. Mennyt maku koko tapauksesta, lapsellinen ja kapeakatseinen.
Tässä ei ole sanallakaan puhuttu aikuisviihteestä, ei liity aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
En pysty katsomaan tuota ohjelmaa Ina Mikkolan takia, on niin ärsyttävä juontaja. Kai oon jotenkin kalkkis, mutta en vaan kestä kun pitää olla nuorekas ja puhua slangia.
Sama, terveisin 20v kalkkis.
Tuokin ämmä voisi mennä oikeisiin töihin, niin olisi joku haju mitä työnteko on ennen kuin öyhöttää.
Meillä on hyvä ilmapiiri eikä kiusaamista esiinny. Mutta sehän ei uutiskriteerien mukaan ole uutinen. Lähinnä huonot ja negatiiviset asiat ovat uutisia.
Ap, yritätkö kerätä taas materiaalia johonkin iltasanomien juttuun?
"Tällaisia kauhukokemuksia hoitoalan työntekijöillä on..."
Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin ämmä voisi mennä oikeisiin töihin, niin olisi joku haju mitä työnteko on ennen kuin öyhöttää.
Hienoa. Tämä on just iso ongelma-asenne työelämässä. "Minä teen tärkeää työtä, tuo ei tee."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Tämä on just iso ongelma-asenne työelämässä. "Minä teen tärkeää työtä, tuo ei tee."
Ei ole tullut minulla vastaan ongelmana. Meillä kaikki työntekijät koetaan tärkeinä, koska meillä on yhteinen missio.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on hyvä ilmapiiri eikä kiusaamista esiinny. Mutta sehän ei uutiskriteerien mukaan ole uutinen. Lähinnä huonot ja negatiiviset asiat ovat uutisia.
Jes! Mitä luulet, mitkä tekijät teillä ylläpitää sitä hyvää ilmapiiriä? Onko se tullut itsestään, vai onko sen eteen tehty töitä, jotta se on saavutettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes! Mitä luulet, mitkä tekijät teillä ylläpitää sitä hyvää ilmapiiriä? Onko se tullut itsestään, vai onko sen eteen tehty töitä, jotta se on saavutettu?
Käymme aina keskellä päivää pikapanolla siivouskomerossa.
Meillä on niin paska työilmapiiri, että vaihda. vuoden alussa työni päivätreidaamiseen. Ei mitään järkeä tuhlata elämäänsä tuollaisessa paikassa, jossa nyt olen ja treidaamalla saan paremmat tulot kuin virassani. Olen siis jo vuoden treidannut voitokkaasti
!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin, ettei puhuta. On vaan mennyt maku koko tapauksesta hänen aiempien ohjelmiensa perusteella ja sen perusteella, miten eräässä ohjelmassa hän ei voinut keskustella asiallisesti mainitsemastani aiheesta. En halua nähdä häntä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin, ettei puhuta. On vaan mennyt maku koko tapauksesta hänen aiempien ohjelmiensa perusteella ja sen perusteella, miten eräässä ohjelmassa hän ei voinut keskustella asiallisesti mainitsemastani aiheesta. En halua nähdä häntä ollenkaan.
Sinänsä aiheensa puolesta katsoisin ihan mielelläni tuota Tilipäivää, mutta Ina Mikkolan takia en pysty, harmi. Toinen toimittaja olisi paikallaan.
Korona-aikana luulisi että hoitoalan arvostus nousisi!