Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö kirjaa kuukautisitasi? Minä en, miksi pitäisi?

Vierailija
09.01.2014 |

Pillereitä kun syö, niin niistä sen näkee kun laatta loppuu, että parin päivän päästä alkaa. Mutta mitään en kalenteriin tai muuallekaan merkkaile.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä merkkailen, koska en käytä ehkäisyä.

Vierailija
22/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä kirjaa en syö pillereitä. siteitä aina laukussa. En käy oikeastaan juuri koskaan uimassa tämä ei siis vaikuta matkoihin tai reissuihinkaan mitenkään.

Vuosien aikana olen huomannut jo mitkä päivät enteilevät kuukautisia ensin  tulee itku sitten masennus sitten pahempi masennus ja menkat sitten pikku hiljaa menkat loppuu kun alkaa haluttaa jumalattomasti !

Ekana vuotopäivänä sattuu hieman alavatsalle vaan siihempä se jääkin. Enemmän on psyykkisiä muutoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö pillereitä enkä ole ikinä merkinnyt kuukautisia. Olen nyt 30v.

Muutama päivä ennen kuukautisia olen todella herkkä ja mahasta juilii, siitä tiedän milloin kuukautiset on alkamassa. Ja kuukupinhan voi laittaa paikoilleen jo aikaisemminkin, jos siis vahinkotuhruja pelkää.

En ole myöskään ikinä laskenut kierron pituutta saati sitä onko kuukautiset säännölliset. Kaipa ne on.

Vierailija
24/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä merkkaa alkamispäivän Papa-koetta varten. Mulla aina ollut epäsäännölliset kuukautiset. Papanäytteessä kysytään viim kuukautisten alk päivää

Vierailija
25/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin vuosia lapsettomuudesta, ja elämä oli yhtä kuukautiskierron päivien laskemista. Lasteni vihdoin synnyttyä en ole merkannut menkkoja. Ahdistaa ajatuskin! Tunnen itseni, ja huomaan oireista pari päivää ennen menkkojen alkua, missä mennään.

Vierailija
26/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä yleensä saa aikaiseksi merkata. Muistan kyllä alkamispäivät yleensä pari kuukautta taaksepäin, jos yhtään on ollut mitään ohjelmaa sinä päivänä. Kierto on säännöllinen 34-35 päivää, mutta stressi voi siirtää kuukautisia paljonkin, mikä on ärsyttävää. Sitten ei taas voi yhtään ennustaa, milloin tulee seuraavan kerran. Tunnen kyllä PMS-oireeni niin hyvin, että tiedän yleensä muutaman päivän etukäteen, kun ovat alkamassa, mutta ei se paljoa hyödytä joidenkin matkojen ym. kohdalla. Ärsyttää tuo herkkyys stressihormoneille.

Vierailija
27/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä oon itse vaan tilastohullu, mutta olen ajatellut asian näin: merkkaamatta jättämisestä ei välttämättä ole haittaa, mutta merkkaamisesta saattaa olla hyötyä. Ihan jo oman terveyden tarkkailun kannalta

Vierailija
28/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en merkkaa. en syö pillereitä. kierto ollut aina sama, 28 päivää ja melkein kellon tarkkuudella vuoto alkaa aamulla kuuden-seitsemän välissä.

Vierailija
29/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkaan alkamispäivän.

Vierailija
30/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kirjaa, merkkaan menkkojen alkupäivän ja loppupäivän. Vanhasta tottumuksesta lähinnä, ehkäisynä on sterilisaatio mutta lähinnä menkkojen alkupäivä kiinnostaa ja tuostahan se on kätevä tarkistaa.