Jalka puutuu kävellessä jonkin verran ja lämpenee. Alaselkä kuvattu eikä ihmeempää vikaa ollu. Mistä tuo vois johtua?
Kommentit (11)
Venyttele lonkankoukistajia viemällä aina toista jalkaa kantapää pakarassa eteen ja taakse kylkimakuulla. Venyttele pakaroita. Ja pumppaile jalkaa suoraksi ja koukkuun selinmakuulla, toinen jalka vieressä koukussa. Nämä toimii mulla, pysyy hermot vapaina ja lihakset auki, kokeile. :)
Ja vielä sanon että mulla saman oireen takia kuvattiin myös jalka ettei ole veritulppaa, mutta jos et ole vanha, ylipainoinen, raskaana tai tupakoitsija niin kyllä todennäköisempi syy on että hermo on puristuksissa. Etenkin jos istut paljon. T. Edellinen
Mulla oirehti MS-tauti samoin alkuvaiheessa. Pyydä pään magneetti ja likvor-tutkimus
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä sanon että mulla saman oireen takia kuvattiin myös jalka ettei ole veritulppaa, mutta jos et ole vanha, ylipainoinen, raskaana tai tupakoitsija niin kyllä todennäköisempi syy on että hermo on puristuksissa. Etenkin jos istut paljon. T. Edellinen
Lakimotukokseen menehtyy myös nuoria. Nuorin jonka tiedän oli 16-vuotias. Jalan kivut kannattaa aina ottaa vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakimotukokseen menehtyy myös nuoria. Nuorin jonka tiedän oli 16-vuotias. Jalan kivut kannattaa aina ottaa vakavasti.
" Laskimotukokseen"
Älä nyt täällä kysele.. Mene lääkäriin ja fysioterapiaan alkajaisiksi.
Tässä 2: juu toki voi olla ms-tauti, voi olla veritulppa, mutta hyvin yleistä on että työikäisillä on jalkojen ja selän kipua aiheuttavia hermopinteitä tai lihasjumeja vaikkei selästä kuvaamalla mitään kummempaa löytäisi.
Voihan se olla vaikka maapallon harvinaisin kasvain aivoissa, mutta kyllä se on todennäkösesti vaa huonossa kunnossa oleva lihas tai nivel.
Kannattaa myös jotain vahvoja vitamiineja käyttää niin hermosto toimii paremmin.
Up