Antaisitko miehesi käyttää tälläistä? Japanissa hyvin suosittuja.
Kommentit (27)
Ai antaisinko käyttää, heh! Mieheni on tyyppi alfauros, joten mietipäs...
Apua :D Nauraisin itseni kuoliaaksi jos se laittaisi tollaisen päälleen, tosin ei se kyllä laittaisikaan jos ei olisi kyse jostain kamalan suuresta vedenlyönnistä
Toki antaisin. Tosin helppo luvata, koska edes naamiaisiin hupimielessä ei suostuisi tuolllaista pukemaan yllensä.
Saishan se laittaa, kun en aikuista miestä oikein voi kielyääkään.
Mutta seksielämä meidän välilöä kyllä loppuisi. Ja pidemmän päälle myös parisuhde, mä olen heteroseksuaali ja haluan siis miehen. On ihan ok olla transukupuolinen, mutta mun kohdalla sen pitäisi olla sitten naisen ruumiseen syntynyt mies.
No enpä mä sen pukeutumisesta määrää joten "antaisin", mutta vähän luulen ettei ole kovin kiinnostunut tuosta asusteesta :D
Japanilaiset on kyllä erikoista jengiä.
Kovinpa olette varmoja siitä, mistä miehenne tykkää.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:06"]
Kovinpa olette varmoja siitä, mistä miehenne tykkää.
[/quote]
Sitä oppii tuntemaan toisen vuosien varrella. Jos siis vaan on kiinnostusta tutustua.
Mä varmaan repeäisin. :D jos haluaa, siitä vaan, eikä meidän seksi siihen loppuisi. Itse en kyllä lahjaksi ostaisi, tykkään vähän erityyppisistä alusvaatteista miehillä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:08"]
Sitä oppii tuntemaan toisen vuosien varrella. Jos siis vaan on kiinnostusta tutustua.
[/quote]
Yllättäen niitä kaappihomojakin vaan paljastuu vuosien avioliittojen jälkeen.
Ei miehet koskaan myönnä mitään tollasia hiukankaan nolompia halujaan. Ja mitä kovempaan ääneen se tollasta vastustaa, sen varmemmin siellä on jotain piilohimoja taustalla.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:13"]
[/quote]
Ei miehet koskaan myönnä mitään tollasia hiukankaan nolompia halujaan. Ja mitä kovempaan ääneen se tollasta vastustaa, sen varmemmin siellä on jotain piilohimoja taustalla.
[/quote]
Etpähän tunne ainakaan siis mun miestä... Jotkut miehet oikeasti osaavat keskustella myös tunteistaan ja haluistaan ihan avoimesti.
-9-
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:13"]
[/quote]
[/quote]
Mä en nyt oo ihan varma miten tuollainen naisten body liittyy homouteen.
Mun mies pukeutuisi varmaan huumorilla tuohon mut en kyl antais koko ajan pitää. :D
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:15"]
Mä en nyt oo ihan varma miten tuollainen naisten body liittyy homouteen.
[/quote]
En sanonutkaan, että liittyy.
Jos vuosien heterosuhteen jälkeen on mahdollista paljastua homoksi, on halu pukeutua naisten alusvaatteisiin vielä aika pieni 'paljastus' sen rinnalla. Seksuaalisuus saattaa myös muuttua ja kehittya koko eliniän.
Niin no suoraan sanottuna en ymmärrä, miten voisin aikuista ihmistä estää? Kiellättekö te miehiänne sitten useinkin? Outoa.
Huoh, tylsiä ja ennalta-arvattavia vastauksia. olettepa te tylsiä ja rajoittuneita ihmisiä.
Musta toi oli söpö, ja ihku miehenkin päällä, mutta mua ei kiinnostakaan autonrassaajavaimonhakkaajat.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:37"]
Huoh, tylsiä ja ennalta-arvattavia vastauksia. olettepa te tylsiä ja rajoittuneita ihmisiä.
Musta toi oli söpö, ja ihku miehenkin päällä, mutta mua ei kiinnostakaan autonrassaajavaimonhakkaajat.
[/quote]
Itse vaikutat rajoittuneelta, jos sun mielestäsi pitsisen bodyn käyttö estää miehellä sen, ettei hän voisi myös rassata autoja tai hakata vaimoaan.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:05"]
Saishan se laittaa, kun en aikuista miestä oikein voi kielyääkään.
Mutta seksielämä meidän välilöä kyllä loppuisi. Ja pidemmän päälle myös parisuhde, mä olen heteroseksuaali ja haluan siis miehen. On ihan ok olla transukupuolinen, mutta mun kohdalla sen pitäisi olla sitten naisen ruumiseen syntynyt mies.
[/quote]
Et ole heteroseksuaalinen vaan olet luuseri.
T: 11cm mies
Saahan naisetkin käyttää housuja eikä 99% miehistä naista sen vuoksi jätä!
http://3.bp.blogspot.com/-qFPUHkLXjY0/T1OCZBNxHMI/AAAAAAAAANY/tvynyDVXE0A/s1600/MartinGore.jpg
ihannemieheni, joten...
Ei se mies enää sen jälkeen olis..