Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtava huoli oman isäni alkoholismista. Isäni on menestynyt liikemies ja jäämässä eläkkeelle.

Vierailija
23.07.2006 |

Alkoholin käyttö tuli kuvioon noin 10 vuotta sitten ja nyt se vaikuttaa jo terveyteen. Näemme harvoin, koska asumme kaukana ja kun näemme on isä monesti ihan töttöröö. Onko muita joilla alkoholiongelma lähisuvussa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitistui kuitenkin jo vuosia sitten. Et tosiaan voi vaikuttaa asiaan paljoakaan, itse on alkoholoistin herättävä ja tehtävä muutos elämäänsä. Nyt jos joku läheinen joisi, tekisin kyllä sen verran etten enää peittelisi juomista ja hyysäisi alkoholistia. Se taitaa olla ainut asia minkä voi tehdä tai jättää tekemättä :/. Se vaan ruokkii juoppoa ja itsekin siinä sivussa sairastuu....

Vierailija
2/4 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte vain riitaa isän kanssa ja hän ei tee kuitenkaan asialle mitään. Otat häneen yhteyttä aivan kuin vanhempaan, jolla ei olisi alkoholiongelmaa ja annat hänen elää niin kuin hän haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä joi noin 20 vuotta aika säännöllisesti, ja tultuani aikuiseksi yritin todellakin KAIKKENI että hän olisi lopettanut.

Pari kertaa jopa vein hänet katkolle, kannustin, annoin rahaa, annoin tukea, soittelin 10 kertaa päivässä ja olin yötä hänen luonaan ja pyysin meille aikaa viettämään että olisi helpompi olla ilman.

Mikään ei kuitenkaan auttanut, ei edes lapseni syntymä joka oli isälleni suuri ilonaihe ja motivaatio irrottautua viinasta.

Viina oli voimakkaampi. Isäni kuoli 11kk ja 2 päivää sitten kotonaan yksin.

Katkaisuhoito olisi alkanut seuraavana maanantaina, mutta oli jo myöhäistä.

Sinä et pysty päättämään isäsi elämästä, hän tekee sen itse.

Ainoastaan voit kertoa hänelle mielipiteesi ja tarjota tukeasi- älä anna oman elämäsi mennä alamäkeen myös.

Nenne

Vierailija
4/4 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitetaan jotenkin tulla toimeen, samassa veneessä ollaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän