Miksi työssäkäyvät eivät saa koronatukee?
Riistokapitalisteja ja lusmuilijoita vaan hyysätään
Kommentit (9)
En mäkään saa, en edes tt-tukea.
T. työtön
Koska työssäkäyvä saa palkkaa. Koronatukea saa ainoastaan VIIMESIJAISTA TUKIMUOTOA saavat.
Minä olen sairaspäivärahalla ja en saa mitään tukia.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa työttömätkään. Ainoastaan köyhin osa ihmisistä. He jotka ei saa työttömyyskorvausta.
Hei, monet työttömuskorvauksella olevat kuten minä työmarkkinatuella saan sen lisäksi asumistukea + vähän perustoimeentulotukea ja saan tämän epidemiakorvauksen.
Voisin kysyä, että miksi tämä oikeasti köyhin osa, eli opiskelijat eivät saa korona tukea?
Jos et pärjää palkkatulolla, niin olet oikeutettu saamaan asumistukea. Jos et pärjää palkkatulolla ja asumistuella, niin olet oikeutettu toimeentulotukoon jolloin olet oikeutettu koronatukeen.
Joten työssökäyväkin on oikeutettu tuohon.
Kaikkein köyhimmät, asunnottomat, eläkeläiset tai työttömät pariskunnat jotka nippa nappa jäävät toimeentulotukien ulkopuolelle jäivät ilman koronatukia. Eikö heillä ollut koronakuluja sitten ollenkaan?
Miksi kotrontuki ei mennyt pelkästään lapsiperheille koska alunperin se oli tarkoitettu lapsista tulleisiin koronakuluihin.
Koska työssäkäyvä saa palkkaa. Ole onnellinen että sinulla on vielä työpaikka.
Tuhat kertaa mieluummin kävisin töissä kuin roikkuisin kotona tt-tuella.
Ei saa työttömätkään. Ainoastaan köyhin osa ihmisistä. He jotka ei saa työttömyyskorvausta.