Paras automerkki?
Kommentit (12)
esim. Kaikki penkit ihan paskana jo uudesta pitäen...
On harvinaista löytää helmi toyotojen joukosta.
Ennen oli toyotakin jotain, mut nyt ne ovat jo ruostetta ohiiohoi -4-
Mä en ole kuullut siitä juuri muuta kuin moitteita. Kamalasti pikkuvikoja ja pirun kalliit varaosat.
Volkkari paras!
mutta kyllä minä noihin testauksiinkin uskon. ja vaikka se ei tätä liity niin miten muka Renault pärjää formuloissa noinkin hyvin kun eivät autoja osaa tehdä?
Renaultin omistaja
Vierailija:
niin miten muka Renault pärjää formuloissa noinkin hyvin kun eivät autoja osaa tehdä?
Vierailija:
Mä en ole kuullut siitä juuri muuta kuin moitteita. Kamalasti pikkuvikoja ja pirun kalliit varaosat.Volkkari paras!
pösöllä on yksi suuri vika, joka varmasti tulee joka autoon... Mutta sitä odotellessa ajellaan nautiskellen
tästä synny kunnon keskustelua
Onko autossa tärkeää mielestäsi:
-kestävyys
-suorituskyky
-turvallisuus
-edullinen kunnossapito
-monikäyttöiset tilat
-arvon säilyminen
-edustavuus
Kun näitä eri asioita miettii, vastauksena voi olla hyvinkin erilaiset automerkit. Joillekin jossain autokeskusteluissa täällä tuntuu olevan tärkeintä ' hienous' , ja se, että kaikilla ei ole samaan autoon varaa.
Vierailija:
tästä synny kunnon keskusteluaOnko autossa tärkeää mielestäsi:
-kestävyys
-suorituskyky
-turvallisuus
-edullinen kunnossapito
-monikäyttöiset tilat
-arvon säilyminen
-edustavuusKun näitä eri asioita miettii, vastauksena voi olla hyvinkin erilaiset automerkit. Joillekin jossain autokeskusteluissa täällä tuntuu olevan tärkeintä ' hienous' , ja se, että kaikilla ei ole samaan autoon varaa.
Tekniikkaan en ota kantaa, mutta minusta yksi tärkeä auton " parhaimmuuden" kriteeri on viihtyvyys. Siinä on toyota ja monet eurooppalaiset merkit kaikessa muovisessa ympäristössään viimeisempiä. Jenkissä kun istuu, on kuin olohuoneen nojatuolissa istuisi.
Meillä on mersu, jossa ovet menevät itsekseen kiinni, kun lähtee ajamaan, pyyhkimet mittaavat automaattisesti paljon sataa ja vaihtelee nopeutta, jne, jne. Minä väitän, että tämä on sitä " parhautta" . Ne pienet jutut.
JA ranskalaiset ne on sohvalla ajamista, varsinkin rellu.
Mutta silti ääni Volkkarille.
Turvallisuuskysymyksissä Renault menestynyt parhaiten.