Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö tunteen kun tulee inspiraatio ja on energiaa vaikka mihin?

Vierailija
09.01.2014 |

Innostuksen puuskassa siivoaa kaikkia kaapit, käy heittämässä 10km lenkin ja vielä perään pesee saunan samalla kun pullat paistuu uunissa.

Minulla tuo on normaali tila. Joskus toki on päivä ettei oikein huvita mikään ja sitten hyvällä omalla tunnolla olen tekemättä mitään. Mutta jo seuraavana päivänä vauhti päällä, ja NAUTIN siitä että saan paljon asioita aikaiseksi ja paikat on tiptop ja kunto nousee.

Noh, saan kuullla olevani suorittaja ja mitä yritän todistaa ja enkö osaa vaan olla jne jne. Olen ollut tällainen aina, pitäiskö muiden (laiskojen) mieliksi olla tekemättä, ettei muut koe itseään huonommaksi??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nais-flow

Vierailija
2/13 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut hyvät aivokemiat geneettisissä arpajaisissa, onneksi olkoon!

Kateellisilla on taas muita ominaisuuksia, joita sinulla ei ole, älä heistä välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittaja sinussa moittii muita laiskoiksi, koska he osaavat myös olla ja rentoutua. Muuten olisit ihan normaali, tavallinen ihminen, mutta tarve vertailla ja haukkua muita paljastaa sinut.

Vierailija
4/13 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 14:35"]

Suorittaja sinussa moittii muita laiskoiksi, koska he osaavat myös olla ja rentoutua. Muuten olisit ihan normaali, tavallinen ihminen, mutta tarve vertailla ja haukkua muita paljastaa sinut.

[/quote]

Minä osaan olla ja rentoitua silloin kun siltä tuntuu. Mutta miksi pitäisi tehdä jotain mistä ei tykkää tai juuri sillä hetkellä huvita (eli olla tekemättä mitään)?

Vierailija
5/13 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet AV-palstalla? Et nimittäin oiken istu AV-mamman muottiin.

Vierailija
6/13 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 14:35"]

[/quote]

Ne on laiskoja. Luitko joulukuun HS Kuukausiliitteestä jutun laiskuudesta?

Vierailija
7/13 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maniaa?

Vierailija
8/13 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 13:55"]

Innostuksen puuskassa siivoaa kaikkia kaapit, käy heittämässä 10km lenkin ja vielä perään pesee saunan samalla kun pullat paistuu uunissa.

Minulla tuo on normaali tila. Joskus toki on päivä ettei oikein huvita mikään ja sitten hyvällä omalla tunnolla olen tekemättä mitään. Mutta jo seuraavana päivänä vauhti päällä, ja NAUTIN siitä että saan paljon asioita aikaiseksi ja paikat on tiptop ja kunto nousee.

Noh, saan kuullla olevani suorittaja ja mitä yritän todistaa ja enkö osaa vaan olla jne jne. Olen ollut tällainen aina, pitäiskö muiden (laiskojen) mieliksi olla tekemättä, ettei muut koe itseään huonommaksi??

[/quote]

Vau. Vaihtaisin vaimooni koska tahansa. Hän on kuvaamasi täydellinen vastakohta. Kaksi tehopakkausta saisi paljon aikaan, yksi nuhjakkeen parina taas nääntyy täysin.

Vierailija
9/13 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olisit noin tehokas niin A) et roikkuisi webissä ja b) et tuntisi huonoa omatuntoa/todisteluntarvetta laiskoja kohtaan.

Ole oma itsesi vaan, olit sitten tehokas tai et.

Vierailija
10/13 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 17:59"]

Jos oikeasti olisit noin tehokas niin A) et roikkuisi webissä ja b) et tuntisi huonoa omatuntoa/todisteluntarvetta laiskoja kohtaan.

Ole oma itsesi vaan, olit sitten tehokas tai et.

[/quote]

Mistät tiedät mitä muuta teen tässä samalla??

ap.

Vierailija
11/13 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuollaista tunnetta.

Vierailija
12/13 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanlainen- mutta pidän tätä hyvänä, sillä olen myös ehtinyt tehdä elämässäni älyttömän paljon kivoja juttuja juuri tämän ominaisuuden vuoksi. En yleensä viitsi sanoa muille, mitä kaikkea touhuilen, koska pitävät vähän vinksahtaneena tai sitten just kuvitellaan, että mulla on joku tarve olla kauheen tärkee ja pätevä. Ei tod. ole, mä vaan tykkään elää elämää ja tehdä kaikenlaista.

Vierailija
13/13 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa suomalaiselta ihannenaiselta. Jatka vaan rauhassa touhuilusta nauttiminen. Ei se ole keneltäkään pois, päin vastoin itsesi ja perheesi iloksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä