Petetyksi tulemisesta kiihottuva nainen
Onko muita naisia, jotka kiihottuu siitä, että mies käy vieraissa? Aisurimiehistä on monta ketjua ja aiheesta on seksinovelleja pilvin pimein, mutta "aisurinaisista" ei kauheasti puhuta.
Kiihotun tosi paljon kun ajattelen miestä harrastamassa seksiä muiden kanssa ja tykkään kun se kertoo mulle jälkeen päin reissuistaan. Mustasukkaisuus ja kiihottuminen kietoutuu ihanaksi tunteeksi... Vaikea kuvailla! :D
Joskus tahtoisin olla itsekin paikalla näkemässä ja kuulemassa, mutta nyt vielä pelkään, että mustasukkaisuus voittaisi ja jutusta jäisi paska fiilis, mut ehkä joskus. Ei näitä miehen seikkailujakaan oo usein, mutta aina silloin tällöin meidän elämää piristämässä.
Kommentit (5)
wau, jäin miettimään tuota yhdistelmää, upea
Herra43nääsville
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 13:47"]
kyllä, kiihotun todella paljon kun puolisoni (nainen) kertoo seksistä mihen kanssa ja tätä tapahtuu ehkä 2kk
t. bi-nainen
[/quote]
Mielenkiinnosta: suhtautuisitko samalla tavalla, jos puolisosi harrastaisi seksiä naisen kanssa? Ainakaan mieheen sun ei tarvitse verrata itseäsi samalla tavalla kuin toiseen naiseen, ehkä.
Alussa varsinkin mun oli vähän hankala olla vertaamatta itseäni liikaa siihen toiseen naiseen, saattoi tulla jälkikäteen vähän huono fiilis sen takia, jos tunsin itseni tosi paljon huonommaksi. Oon oppinut olemaan pyytämättä tarkkoja kuvauksia ulkonäöstä, mut rakastan sitä, et mies kertoo yksityiskohtaisesti miten ne on harrastanu seksiä ja millä tavalla se erosi meidän seksistä.
no olen kyllä ehdottanut tyttöystävälleni että voisi olla myös naisen kanssa... mutta sitä ei ole vielä ainakaan tapahtunut. Tosin nämä asiat puhutaan aina etu käteen eli toisaaltaan tuo ei ole pettämistä koska asiasta tiedän ja asioista sovitaan etukäteen... kyllä me joskus ollaan puhuttu entisistä naisista mutta omaan kyllä niin hyvän itsetunnon ja koen itseni niin hyväksi että vaikka olisi toisen naisen kanssa tiedän olevani parempi :) ja jos olisin huonompi pyytäisin häntä opettamaan miten olla parempi :)
t.2
kyllä, kiihotun todella paljon kun puolisoni (nainen) kertoo seksistä mihen kanssa ja tätä tapahtuu ehkä 2kk
t. bi-nainen