Mitä teet joulukorteille näin joulun jälkeen?
Itse otan talteen kaikki omista kuvista (lapset, eläimet) tehdyt kuvakortit sekä joka vuosi 1 tai 2 hyvän näköistä itse tehtyä korttia tulevien vuosien askarteluideaksi. Loput itsetehdyt ja kaikki nämä Tiimari kortit lentävät roskikseen. Mites teillä?
Kommentit (17)
Roskiin vain, paitsi erityisen kivat valokuvat tai muut tosi tärkeät. En ole säilyttäjäluonne enkä näe mitään syytä kerätä vanhoja postikortteja. Roskaa.
Laitan energiajätteeseen. Mitä järkeä niitä on varastoida?
Kaikki paperinkeräykseen. En tee niillä mitään.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 12:56"]
Säilytän kaikki kortit ja kirjeet, mitkä ikinä saankaan, liittyi ne sitten jouluun tai mihin tahansa muuhun asiaan. Kukaan ei oikeasti saa niin paljon kortteja, ettei niille olisi tilaa, vaikka usein näin väitetään. Kyse on vain siitä, mitä halutaan säilyttää. Minä haluan säilyttää kaiken.
[/quote]
Kertoisitko vielä miksi? Katseletko niitä vuosien päästä? Miksi ne ovat sinulle tärkeitä säilyttää? Ihan ystävyydellä kysyn, koska en itse ymmärrä sitä.
Laitan ihan kaikki kortit isoon kirjekuoreen ja päälle vuosiluvun. Talletan kuoret yhteen joulupallolaatikkoon. Näitä kuoria on olemassa jo ainakin 15 vuoden ajalta.
Roskiin laitan kaikki paitsi omatekoiset valokuvakortit.
Heitän kaiken roskikseen. Kauhea ajatus säilytellä vuodesta toiseen vanhoja kortteja, kyllä perikunta kiittää, kun saa jäämistöjä joskus perata... huoh.
Ennen säilyttelin, nyt lentävät suoraan keräykseen.
En tee niillä enää mitään ja vievät vaan tilaa.
Jos joku muu haluaa säilyttää omat joulukorttinsa, siitä vaan. Mä en niillä mitään tee.
Säilytän erittäin kauniit kortit ja kortit rakkailta henkilöiltä.
Meille ei niitä tule kuin 10-25 kpl vuoteen ja aina olen säästänyt, ei ne paljoa tilaa vie. En minä niillä itse mitään tee, muistan kuitenkin kun tykkäsin itse pienenä tyttönä nillä leikkiä ja ihastella. Omalle tytölle siis säästän jos sattuu olemaan samanlainen kuin minä :)
Säilytän parhaat, tiimarikrääsä roskiin.
Paperinkeräykseen. Jos on oikein karmiva valokuva jonkun vauvasta tai lapsista, niin säästän huvitukseksi.
Ap ihmettelee saamaansa alapeukkua?!?
Säilytän kaikki kortit ja kirjeet, mitkä ikinä saankaan, liittyi ne sitten jouluun tai mihin tahansa muuhun asiaan. Kukaan ei oikeasti saa niin paljon kortteja, ettei niille olisi tilaa, vaikka usein näin väitetään. Kyse on vain siitä, mitä halutaan säilyttää. Minä haluan säilyttää kaiken.