Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätän nyt hyvästit

Vierailija
09.01.2014 |

Eksyin seuraamaan näitä juttuja ihan vahingossa, en edes muista mitä muutama päivä sitten googlasin ja satuin avaamaan viestin.

"Huono ihminen" minussa otti vallan ja olen muutaman iltana käynyt lukemassa näitä juttuja, enkä ole tyytyväinen itseeni.

Ansiokkaita ketjujakin toki on, norppa ja emättimet -ketju toi naurua elämään ja varmasti on muitakin.

Mutta suurin osa viesteistä kertoo kyllä karua viestiä meistä ihmisistä. Nautimme kaikesta kielteisestä, koemme oikeudeksemme arvostella ihmisten ulkonäköä, painoa ja elämäntyyliä, ihan vain ajankuluksemme.

Kertoo ajasta jossa elämme, heikompaa on poljettava, että tuntisimme itsemme edes jotenkin olemassa oleviksi.

Olen ymmärtänyt että täällä kommentoijat ovat enimmäkseen äitejä, toivottavasti me äidit emme kotona ole samanlaisia kuin tällä palstalla. Sitä myös ihmettelen, miten äideillä on aikaa, eikö tämä ole kaikki lapsilta pois. Kun lapseni olivat pieniä, minulla ei olisi ollut aikaa tälläiseen, vietin aikani perheeni kanssa.

Eniten olen pettynyt itseeni, miksi minä aikuinen nainen sorruin tähän? Jään sitä miettimään ja toivotan hyvää jatkoa, jatkossa käytän ajan paremmin.

Vielä tämä: toki on hyvä purkaa höyryjä esim. sukulaisista jne. oikeista epäkohdista. Mutta totuus on, ettei asian puiminen täällä koskaan tuo ratkaisua ongelmaan.

Haukkuja varmasti tulee, kiitos niistä!

Vielä kerran, palstalla on paljon hyvääkin, mutta luetuimmiksi näyttävät nousevan juuri kielteiset tekstit. Niin myös minulla, joten minun on nyt aika nostaa esiin se vähä hyvä mikä minussa on ja tehdä myönteisiä asioita.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 12:47"]

Komppaan tuota v-sanan käytön jättämistä!

[/quote]

Ne jotka käyttää v-sanaa, ja lisäksi läski ja ruma -sanoja täällä, ovatkin sitä tämän yhteiskunnan hyödyntöntä pohjasakkaa, ihan viemäritasoa, alempaa kastia kuin white trashit. Siksi en noteeraa heitä miksikään.

Vierailija
22/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 12:25"]

Miks mä en ole netistä löytänyt mitään asiallisia ja vireitä keskustelupalstoja? Suomi 24 on  asiattomampi kuin tämä.

[/quote]

No suomi 24 on ihan luokaton. En minäkään ole löytänyt mitään fiksua paikkaa. Tiede.fi on ihan ok, mutta keskustelu ei ole tarpeeksi vilkasta. Ja jos olisi, niin sinne ryntäisi kaikki typerykset ja juttujen taso laskisi liikaa.

[/quote]

Ja tätä me ihmettelemme, valtahan on meillä! Aloittaja kiinnitti huomioinsa ihan oikeaan pointtiin, eihän meidän ole pakko kirjoittaa inhottavasti.

Me teemme tästä palstasta juuri sellaisen kun se on! Keskusteltavaa riittää ja epäkohtiin voi puuttua, sen voi myös tehdä asiallisesti ja rakentavasti. Mutta kenelle meistä se onnistuu? On niin kivaa kun saa nostetuksi ketjun jossa lihavat, rumat, köyhät, työttömät, mamut, rumat lapset (?) jne. kuulevat kunniansa ja taas tunnen olevani voimissani. Olenhan niin kaunis, hyvin toimeentuleva ja asiani ovat kunnossa, vai ovatko?

Kuka meistä on valmis myöntämään, että jos itse kokisi kuuluvansa johonkin yllämainituista ryhmistä, pahalta tuntuisi.

Niinhän se on, että on olemassa ihmisiä, jotka saavat käyttövoimansa negatiivisuudesta, ei tarvitse kuin hetki odottaa, niin joku meistä todistaa väitteeni oikeaksi.

Siksipä minäkin nyt yritän siirtyä positiivisten ihmisten joukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa nämä jutut tosissaan, niin on kyllä selvästi parempi olla lukematta koko palstaa.

Vierailija
24/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 12:26"]

Huumorilla. Parin sanan haukkumiset pitkien viestien seassa saa naurun irtoamaan. Naiset ovat täydellisiä (toiset naiset eivät) ja miehet sikapukkeja!

Minutkin monta kertaa haukuttu muka väärästä mielipiteestä tms mutta ei se mitään haittaa, täällä ilmaistaan itseään kärkevästi potenssiin 10. Ehkä vaatii vinksahtanutta huumoria mutta bloggarien elämän ihmettely, miehensä haukkuminen ja ilmavaivoistaan kertominen on niin pöljää, että ei sitä voi kukaan ottaa tosissaan. Mitä nyt mammat vähän päästelee höyryjään.

Jos se tuntuu pahalta ja akat pääsee nahan alle, kannataa tietenkin ottaa onni omiin käsiinsä ja tehdä jotain mistä ei tule ikävä mieli.

kaikkea hyvää!

[/quote]

Jäin miettimään huumorin tasoa, kovasti on kivaa nostaa miljoonas lihat on inhottavia -ketju ja taas meitä niin naurattaa. Otan aloittajasta esimerkkiä ja keskitys lukemaan vain myöntesiä ja nitä aidosti hauskoja ketjuja.

"Vittu" -sana pitäisi poistaa kaikkien äitien ja palstalle kirjoittavien sanavalikoimasta. Sen verran pitää itseään ihmisenä kunnioittaa.

[/quote]

No jaa, naureskelenki ketjujen nostajalle ja vaahtoajalle. Itse tyydyn vastaamaan positiivisesti tai neutraalin asiallisesti koska vahingottaisi itseäni kylvää tarkoituksellisesti vihaa.

Ehkä näkökulmani on viksallaan, mutten oleta läheskään kaikkien tekstien olevan tosissaan kirjoitettuja eikä kirjoittaja oikeassa elämässä varmasti edes kehtaisi lunastaa tekstejään. Kuohahtava suutahdus ja sitä myöten eri asioiden vannominen on aikuiselta ihmiseltä vaan hauskaa.

Kiroileminen jne on toki rumaa, muttei mulla tunnu missään vaikken itse kiroilekaan.

t 12

Vierailija
25/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 13:08"]

Jos ottaa nämä jutut tosissaan, niin on kyllä selvästi parempi olla lukematta koko palstaa.

[/quote]

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, ja yllä oleva todistaa, että aloittaja on oikeassa.

Pienet on ilot, jos "ei tosissaan" nauttii lähimmäisten lyttäämisestä. Itse en jatka kielteisen ketjun lukemista, minulla ei ole tarvetta negatiivisuuteen. Joillakin on ja palsta on oiva todiste siitä.

Älä nyt sitten ota tätä tosissaan! : /

Vierailija
26/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kanssasi. En avaa ketjuja, joissa toistuu sanat lihava, köyhä, mamu jne.

Vierailija
27/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on paljon hyviäkin keskusteluja, ja saa avun asiaan kuin asiaan. Ei niitä kaikkia negatiivisia ketjuja tarvi edes avata, ettekö te valkkaa mitään, avaatteko te järjestyksessä vaan kaikki, vaikka otsikko lupaisi mitä paskaa?

Jos joku ketju näyttää siltä että siellä haukutaan jotain, älkää lukeko sitä ketjua!

Vierailija
28/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muualla en ole törmännyt vastavaan (niin miesten kuin naisten) ulkonäön arvosteluun. Olet lihava, olet ruma. Olet, laiha, olet ruma. Olet hoikka, jolla ei ole kunnon muskeleita, olet ruma.

Elättekö te jossain kellarissa fitnesshullujen kesken eristäytyneenä vai miten pystytte kulkemaan tuolal ulkona? Havaintojeni mukaan, kun näitä hoikkia lihaskimppuja on harvassa. Heittäisin, että arviolta lle promille kaduntallaajasta ei ole AV-kriteerein ruma.

Vierailija
29/29 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen samoin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi