Onko teidänkin tuntemat homot ja lesbot keskimääräistä hyväntahtoisempia ihmisiä?
Kommentit (27)
Lähinnä tavallisia tuossa asiassa samalla tavalla kuin muutkin on tavallisia, ei hyväntahtoisuusasiassa sen erilaisempia suuntaan tai toiseen.
Itse olen välillä kuin suoraan helvetistä. Riippuu päivistä
Yksi on, yksi taas on ihan täysi narsku. Muita en sitten tunnekaan ainakaan jotka julkisesti ovaat.
Kysy niiltä rehellistä mielipidettä Trumpista ja Perussuomalaisista.
Mie tunne useita ja vastaan ei. Aivan sama hajonta kun muissakin.
Pakko jopa sanoa että kaksi heistä on sellaisia, etten koskaan ole tavannut niin rasistisia ja muihin ennakkoluuloisesti suhtautuvia. Toinen näistä ei voi esim. Alkuunkaan hyväksyä heteroita, miehiä tai ulkomaalaisia. Valehteleva ja pettävä vielä luonteeltaan.
Hassu ajatus että näin olisi? Haluaisin kuulla tästä lisää miksi ihniset ajattelisi niin että olisivat?
Yllättävän ahdasmielisiä. Elävät omassa kuplassa eivätkä hyväksy esim. Konservatiivisemmin ajattelevia suuntauksista riippumatta. Eivät myöskään hyväksy bi-ihmisiä, vain homot on oikeita vähemmistön edustajia.
Jotkut on, jotkut ei. Yksi parhaista ystävistäni on lesbo ja hyvin huolehtiva ja välittävä ihminen. Vastapainona tunnen homomiehen, joka on ensitapaamisella kovin lunkin ja mukavan oloinen mutta josta huomaa pian, että on kova puhumaan paskaa muista ihmisistä. Vittuilee myös, varsinkin sinkuille heteronaisille.
Sivumuistutuksena:
Kaikkein eniten perheväkivaltaa, on lesbosuhteissa.
Lähinnä syrjivät valtavirran ihmisiä ja auttavat & tukevat vain omiaan. Osalle eläimet ovat ihmisiä tärkeämpiä ja saan kuunnella mielipiteitä, kuinka olisi parempi että esim.minäkin olisin kuollut.
Ei, ainoa lähemmin tuntemani julkilesbo on ollut matalapalkka-alalla ja yli 10 vuotta sairaseläkkeellä. Serkuissani on pari lesboa ja homoa, mutta sen verran nuoria, että vaikea arvata kuinka varakkaita tulevat olemaan. Ainiin minulla on myös yksi homokampaajatuttava, arvelisin hänen taloutensa olevan aika huonossa jamassa, mutta yolo.
Tuli mieleen, että lesboilla ja homoilla on heyeroja harvemmin lapsia ja niihin ei siten uppoa niin paljon rahaa. 13
Heh, luin että ovatko hyvätuloisempia ':D hyväntahtoisuudesta en tiedä, eivät vaikuta erityisiltä hyväntekijöiltä, mutteivät ikäviltäkään ihmisiltä. 13
Yleistäminen on niin lapsellista. Passaan tämän kiekan.
No itse asiassa lesboilla on usein ylipainoa. Siis normaalia useammin.
Luin aloituksen ja ajattelin, että tämä on varmaan provo tai vitsi. Kaikki tuntemani homot tai lesbot ovat todella piikikkäitä ja draamahakuisia tyyppejä. Ovat myös tosi epäluuloisia kaikkia kohtaan ja uskovat, että kaikilla on aina jotain juuri heitä vastaan, koska ovat gay-kansaa. Alan suoraan sanottuna väsyä tähän. Toki on niitä hyviä päiviä, että kaikki on hyvin ja ihanaa ja mukavaa, mutta annappa olla, kun tulee eka vastoinkäyminen, niin on helvetti irti ja piru merrassa. Olen todella tyytyväinen, että olen hetero eikä tarvitse etsiä kumppania gay-rintamalta. Saisi olla myrskyvalmiudessa 24/7.
Kyllä. En tosin tunne kovin monta.