Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidänkin tuntemat homot ja lesbot keskimääräistä hyväntahtoisempia ihmisiä?

Vierailija
13.10.2020 |

Mietin onko sattumaa että mun tuntemat on.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En tosin tunne kovin monta.

Vierailija
2/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tavallisia tuossa asiassa samalla tavalla kuin muutkin on tavallisia, ei hyväntahtoisuusasiassa sen erilaisempia suuntaan tai toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen välillä kuin suoraan helvetistä. Riippuu päivistä

Vierailija
4/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on, yksi taas on ihan täysi narsku. Muita en sitten tunnekaan ainakaan jotka julkisesti ovaat. 

Vierailija
5/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin

Vierailija
6/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä rehellistä mielipidettä Trumpista ja Perussuomalaisista.

Vierailija
7/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tunne useita ja vastaan ei. Aivan sama hajonta kun muissakin.

Pakko jopa sanoa että kaksi heistä on sellaisia, etten koskaan ole tavannut niin rasistisia ja muihin ennakkoluuloisesti suhtautuvia. Toinen näistä ei voi esim. Alkuunkaan hyväksyä heteroita, miehiä tai ulkomaalaisia. Valehteleva ja pettävä vielä luonteeltaan.

Hassu ajatus että näin olisi? Haluaisin kuulla tästä lisää miksi ihniset ajattelisi niin että olisivat?

Vierailija
8/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän ahdasmielisiä. Elävät omassa kuplassa eivätkä hyväksy esim. Konservatiivisemmin ajattelevia suuntauksista riippumatta. Eivät myöskään hyväksy bi-ihmisiä, vain homot on oikeita vähemmistön edustajia.

Vierailija
9/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on, jotkut ei. Yksi parhaista ystävistäni on lesbo ja hyvin huolehtiva ja välittävä ihminen. Vastapainona tunnen homomiehen, joka on ensitapaamisella kovin lunkin ja mukavan oloinen mutta josta huomaa pian, että on kova puhumaan paskaa muista ihmisistä. Vittuilee myös, varsinkin sinkuille heteronaisille.

Vierailija
10/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivumuistutuksena:

Kaikkein eniten perheväkivaltaa, on lesbosuhteissa.

Vierailija
11/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä syrjivät valtavirran ihmisiä ja auttavat & tukevat vain omiaan. Osalle eläimet ovat ihmisiä tärkeämpiä ja saan kuunnella mielipiteitä, kuinka olisi parempi että esim.minäkin olisin kuollut.

Vierailija
12/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät.

Vierailija
13/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ainoa lähemmin tuntemani julkilesbo on ollut matalapalkka-alalla ja yli 10 vuotta sairaseläkkeellä. Serkuissani on pari lesboa ja homoa, mutta sen verran nuoria, että vaikea arvata kuinka varakkaita tulevat olemaan. Ainiin minulla on myös yksi homokampaajatuttava, arvelisin hänen taloutensa olevan aika huonossa jamassa, mutta yolo.

Vierailija
14/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että lesboilla ja homoilla on heyeroja harvemmin lapsia ja niihin ei siten uppoa niin paljon rahaa. 13

Vierailija
15/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat.

Vierailija
16/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole, oliko muuta?

Vierailija
17/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, luin että ovatko hyvätuloisempia ':D hyväntahtoisuudesta en tiedä, eivät vaikuta erityisiltä hyväntekijöiltä, mutteivät ikäviltäkään ihmisiltä. 13

Vierailija
18/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäminen on niin lapsellista. Passaan tämän kiekan.

Vierailija
19/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa lesboilla on usein ylipainoa. Siis normaalia useammin.

Vierailija
20/27 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aloituksen ja ajattelin, että tämä on varmaan provo tai vitsi. Kaikki tuntemani homot tai lesbot ovat todella piikikkäitä ja draamahakuisia tyyppejä. Ovat myös tosi epäluuloisia kaikkia kohtaan ja uskovat, että kaikilla on aina jotain juuri heitä vastaan, koska ovat gay-kansaa. Alan suoraan sanottuna väsyä tähän. Toki on niitä hyviä päiviä, että kaikki on hyvin ja ihanaa ja mukavaa, mutta annappa olla, kun tulee eka vastoinkäyminen, niin on helvetti irti ja piru merrassa. Olen todella tyytyväinen, että olen hetero eikä tarvitse etsiä kumppania gay-rintamalta. Saisi olla myrskyvalmiudessa 24/7.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän