Montako miestä tätä av-palstaa seuraa?
Kommentit (18)
Luen randomina töissä.
t. ekonomimies, 30v, Hki
Mun mies on ruvennut välillä seuraamaan palstaa. Vituttaa. Nyt ei enää uskalla avautua, kun se voi tunnistaa.:-( Eniten ärsyttää, että otsikon väri muuttuu, kun se on luettu. Nyt se välillä kyselee piruuttaan, miksi olen jonkun topicin lukenut...
49. Oli ennen 50, mutta se yksi kuoli.
Toni W kertoi josksu jossain haastattelussa käyvänsä täällä. Epäilen vahvasti myös Tuomas Enbuskea. Lisäksi YleX Aamun toinen juontaja on kertonut palstailevansa.
Pitkästä, pitkästä aikaa.
joskus aiemmin ihan aktiivisestikin.
Tero
Minusta av on terveellisempi harrastus, kuin vapari. Ajattelin siirtyä aihe vapaalle, kun tuli pipejä säkkiin.
T: 11cm mies
Hep. Jännä homma kun aina valitetaan, että miehet ei osallistu tarpeeksi vauvan hoitamiseen ja kasvatukseen, tai mihinkään muuhunkaan, ja sitten kun täältä hakee vinkkejä, niin ei olekaan kunnon mies :)
Mun mies käy täällä joskus, mutta taitaa enemmänkin lukea seksi-palstaa.
yle puheessa ohjelma-aikaa saanut muslimipari: niistä se öljyisen näköinen läski muslimi kikatteli sillä läskifalsetillaan yhdessä ohjelmassa, että hän käy täällä useinkin tahallaan provoamassa.
Nuo teinit voisi täältä poistua, joilla seksijuttuja ja tekstin taso ala-arvoinen. Ainakaan naisten ei kannattaisi ruokkia heidän aloituksiaan tai kommentteja.
Mä käyn välillä, joskus myös kommentoin.
M49
Mukava kuulla että teitä täällä käyviä miehiä löytyy :) se on hieno juttu :)
-ap
Thänks,
Käyn lueskelemassa palstan keskusteluja muutaman kerran viikossa ja kommentoin joskus jotain. M40
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 03:16"]
Pitkästä, pitkästä aikaa.
joskus aiemmin ihan aktiivisestikin.
Tero
[/quote]
Tero, kiva nähdä pitkästä aikaa :)
Olen vähän jo kaivannutkin juttujasi, samoin 11 cm:n miehen :)