Jethro ROSTEDT korostaa, että korona-asiassa on mentävä YÖKERHOT edellä !
Jethro Rostedt kritisoi rajusti koronarajoitteita.
"Ensimmäisenä huudetaan, että yökerhot kiinni! Ravintolat kiinni! Huudetaan kun luullaan asioita. Ei tiedetä."
Kommentit (26)
Noho-Partnersin Aku taasen on sitä mieltä, että työpaikat ovat olemassa lounasravintoloita varten ja että etätyöstä pitää luopua mahdollisimman nopeasti, jotta saadaan asiakkaita.
Minä kun olen ajatellut, että lounasravintolat ovat syntyneet palvelemaan työpaikkojen väkeä eikä päinvastoin. Mutta kun osakekurssit laskee nyt, niin kaikki takaisin työpaikoille ja lounastamaan.
Meidän on syytä luottaa koronassa enämpi niinkun näihin yökerhojen omistajiin kuin terveysasiantuntijoihin, jooko?
"Jos järkeä olisi kaikilla, se olisi ilmaista."
Yökerhoista on lähtenyt maailmalla paljon tartuntoja. Niin myös Suomessa.
Harrastukset pitäisi lopettaa myös. Aivan turhaa pitää jotain työväenopiston tai elokuvateattereita auki.
Vierailija kirjoitti:
Noho-Partnersin Aku taasen on sitä mieltä, että työpaikat ovat olemassa lounasravintoloita varten ja että etätyöstä pitää luopua mahdollisimman nopeasti, jotta saadaan asiakkaita.
Minä kun olen ajatellut, että lounasravintolat ovat syntyneet palvelemaan työpaikkojen väkeä eikä päinvastoin. Mutta kun osakekurssit laskee nyt, niin kaikki takaisin työpaikoille ja lounastamaan.
Tosi tv-paksukainen ja ainainen valittaja aku ankka. yrityksen tulee sopeutua liiketoiminna muutoksiin. Suomessa ravintolat, kahvilat, baarit , clubit ovat lisääntyneet valtavsti viimeisen 10 vuoden sisään. Kaikenlaisilla tuilla on ollut vaikutus. Ihan hyvä että osa yrityksitä kuolee pois ja feniksit nousevat tuhkasta kun aika on. Eivät tajua että nyt poikkeuaika.
Aku ja paksukaien eivät taida köytää julkisia tai olla sielä tiskin takana altistamasa itseään. Hyvä huudella kun on turvassa. Noille ei edes pitäisi antaa palstatilaa.
No eihän ne Ylläksen tartunnatkaan mistään vaellukselta ole tarttuneet...
Kyllähän se tiedetään että pandemian aikana ei ole mitään haittaa siitä, että ventovieraat jumputtavat vieri vieressä hikisenä humalassa huutaen kuolan pärskiessä.
Sitten tämmöiset Jethrot sun muut kritisoivat "ammatinalintakysymyksestä" jatkuvassa ylikuormituksessa työskenteleviä, lopen uupuneita sote-alan ihmisiä. No ravintoloitsijat ja muut palvelualan yrittäjät, itseppä tekin olette ammattinne valinneet, joten suut suppuun.
Jethrolla ei ole elämässä kuin yksi arvo ja se on - raha! Sillä mitataan kaikkea, myös terveys on alisteinen rahalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se tiedetään että pandemian aikana ei ole mitään haittaa siitä, että ventovieraat jumputtavat vieri vieressä hikisenä humalassa huutaen kuolan pärskiessä.
Juu ei tää korona yökerhoissa leviä. Ei sitten millään. Ei varsinkaan TV-pelle Jethron kerhossa. Ovet vaan auki ja kaikki sisään, jotka mahtuu.
Jethroa liikaa TV ohjelmissa. Tulee joka tuutista jehtro siellä ja jethro täällä. Pankaa nyt hyllylle 10 vuodeksi.
No huhhuh mikä imbesilli.
Taitaa juosta joka yö sellasissa seksin perässä tai sitten omistaa sellasen. Kuinkas muuten.
Fatty & Aku voisi kouluttautua sairaanhoitajiksi ja mennä ylpesti sinne "front-lineen". Sitten Fb:en päivittä omia sankaritarinoita, "heros on frontline". Ja seuraajilta saisi 320 peukutusta.
Mä luotan pikkaisen enempi korona-asioissa kauan alaa opikelleisiin ja pitkän kokemuksen omaaviin asiantuntijoihin, kuin yökerhonpitäjäkiinteistönvälittäjä jethroihin.
Että jälkimmäisten olis paras pitää näissä asioissa turpansa kiinni.
No, onneksi me Suomessa menimme nyt JALKAPALLOFANIT edellä 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Jethro voisi mennä vaikka ulkomaille!
Minä menen aina Jetro edellä kaikkeen ja suosittelen muillekkin!
Onko hänellä siis jotain sellaista meiltä muilta salattua tietoa, joka todistaa, että yökerhot ovat täysin koronavapaata aluetta? Olisihan se hyvä, että hän sitten kertoisi meille muillekin, että ei tarvitsisi elää pelkkien "luulojen" varassa.