Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi juoruilet mieluumin kuin puhut seksistä tai harrastat seksiä?

Vierailija
08.01.2014 |

Tätä en ole koskaan voinut ymmärtää. Kun meille on seksi annettu, niin miksei sitä lahjaa voi käyttää vaan pitää juoruilla jostain, yleensä toisisista naisista?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti parisuhteessani olen luvannut olla uskollinen ja aina sitä parisuhteen toista osapuolta ei seksi kiinnosta. Siksi puhun paskaa mm. av-palstalla :(

Vierailija
2/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä siltä naiselta suoraan joka niin tekee, vaikea sitä meidän on toisten ajatuksia tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asia näin TODELLISUUDESSA?

Vierailija
4/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juoruilu on seksille vaihtoehtoista toimintaa? Pitäisikö huomenna kahvitauolla nostaa hame korviin ja pyytää työkaverilta panoa?

Vierailija
5/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:23"]

Tätä en ole koskaan voinut ymmärtää. Kun meille on seksi annettu, niin miksei sitä lahjaa voi käyttää vaan pitää juoruilla jostain, yleensä toisisista naisista?

[/quote]

Miksi itse roikut tällä palstalla puhumassa paskaa niistä jotka puhuvat paskaa sen sijaan, että olisit harrastamassa seksiä?

Vierailija
6/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juoruile, juttelen kylläkin eri asioista ystävien, tuttavien, sukulaisten ja perheenjäsenten kanssa. Seksistä juttelen ja sitä harrastan vain mieheni kanssa. Jostain kumman syystä mies ei halua koko päivää ja yötä puhua kanssani seksistä tai harrastaa sitä kanssani. Välillä mies menee töihin, harrastuksiin tai nukkumaan ja minäkin teen samoin. Eikä lapsille kuulu millään tavalla vanhempien seksielämä.

Vierailija
7/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitonen sen sanoi. Juoruilua harrastetaan PIKKUISEN eri tilanteissa kuin seksiä.

Sitä paitsi, seksistä puhuminen on tylsää som fan. Lähtee loppukin mielenkiinto ja viehätys itse aktista, kun siitä puhutaan kuin jostain lauantaimakkaratarjouksesta.

Seksissä pitää säilyttää salaperäisyys ja intiimiys, eikä repostella kaiken maailman iltapäivälehdissä.

Vierailija
8/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sekopäisin aloitus tänään. Ja tänään on ollut paljon sekopäisiä aloitukska

Vierailija
9/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en harrasta juoruilua, mutta en myöskään seksiä koko ajan. Mies, miksi valitat AV:lla etkä harrasta seksiä?

Vierailija
10/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksi ei ole hyvää ja olen aivan kyllästynyt yrittämään"piristystä"-aina yksin.

Pian menee mies vaihtoon jos ei ymmärrä.

Vierailija
11/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voisin sanoa, että tyydytetty nainen ei juoruile.

Tahallaan aloituksen väärän käsittäneet juoruämmät voisivat ajatella, että muutenkin parit voisivat ylläpitää sellaista seksuaalimyönteistä ilmapiiriä pitkin päivää ja viikkoa keskustellen ja leikitellen.

Vierailija
12/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä seksiakti pitää suunnitella tarkkaan, ajankohtaa myöten. Jälkeenpäin analysoidaan aktin kesto, työntöjen määrä ja voihkinnan desibelit. Tulokset merkitään Excel-taulukkoon, josta kuukauden päätteeksi valmistetaan yhteenveto sekä hienot diagrammit ja kaaviot. Ne voi sitten tulostaa suuriksi tauluiksi olohuoneen seinälle. Tauluista riittää jutunjuurta seuraaviin syntymäpäiväpirskeisiin, kun patsastellaan olohuoneessa kahvikuppien ja voileipäkakkulautasten kera. 

Vierailija
13/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:23"]

[/quote]

Sun miehellä on varmasti kestämistä.

Miksi itse roikut tällä palstalla puhumassa paskaa niistä jotka puhuvat paskaa sen sijaan, että olisit harrastamassa seksiä?

[/quote]

Vierailija
14/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:38"]

Ap:n mielestä seksiakti pitää suunnitella tarkkaan, ajankohtaa myöten. Jälkeenpäin analysoidaan aktin kesto, työntöjen määrä ja voihkinnan desibelit. Tulokset merkitään Excel-taulukkoon, josta kuukauden päätteeksi valmistetaan yhteenveto sekä hienot diagrammit ja kaaviot. Ne voi sitten tulostaa suuriksi tauluiksi olohuoneen seinälle. Tauluista riittää jutunjuurta seuraaviin syntymäpäiväpirskeisiin, kun patsastellaan olohuoneessa kahvikuppien ja voileipäkakkulautasten kera. 

[/quote]

Kirjoittaja tavoitteli kai huumoria? Parempaa menestystä juoruilun parissa.

Vierailija
15/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan seksiä. Oliko muuta?

Vierailija
16/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että ne juoruilee kenellä itsellään ei ole mistä puhua. Mä en juoruile, koska minusta se on inhottavaa. Tiedän, että en puhu myöskään sellaisista asioista, mitä monet muut kokisivat ihan normaaliksi, esim että omalle miehelle kerrotaan kaikki ystävien salaisuudet. Tämä tapa eristää mut monista porukoista, koska en halua puida muiden asioita. Jos haluaa tietää mitä jollekin kuuluu tarkemmin, pitää itse soittaa ja ottaa yhteyttä.

Seksi sen sijaan..no, kolme viimeisintä miestä on sanoneet ettei ne mitään koneita sentään ole. Olen aina se halukkaampi osapuoli. Mulla on kausia, jolloin on pakko saada. Pää menee sekaisin ja tuijotan kiiluvin silmin miehiä (jotka täyttää tietyt kriteerit), jos en saa. Aika rasittavaa.