Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskista kieltäytyjät: PYSYKÄÄ KOTONA

Vierailija
13.10.2020 |

Kun me kaikki muut, muista välittävät ihmiset tsempataan nyt sen kuukauden ajan ja ehkä voimme vielä päihittää tämän taudin.
Te jotka ette viitsi edes laittaa maskia päähän: JÄÄKÄÄ KOTIIN!!! Tuskin olette edes töissä niin ei ole tarvetta poistua. Voitte kuitenkin käyttää kauppakassipalveluja jos pitää syödä, voisitte kyllä hyvin olla ilmankin..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy itse kotona jos pelottaa.

Vierailija
2/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö tunteisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häistä vintturi.

Vierailija
4/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä ja käytän maskia; eli teen kahta asiaa toisten hyväksi.

Nostele sinä vaan tukia ja piereskele kotona! TAI LAITA SE HELVETIN MASKI PÄÄLLE JA ALAT AIKUISTUMAAN..........

Vierailija
5/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielelläni, mutta kun pomo ei ole suostunut lomauttamaan, vaikka jo keväällä asialla "pelottelivat" Töitä on niin paljon, että edes viikon eristysloma kelpaisi vallan mainiosti.

Vierailija
6/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä ja töissä käytän, mutta vapaalla en.

Vierailija
7/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostele sinä vaan tukia ja piereskele kotona! TAI LAITA SE HELVETIN MASKI PÄÄLLE JA ALAT AIKUISTUMAAN..........

Hysteerikot eivät vaikuta kovin aikuismaisilta.

Vierailija
8/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän ihmeen takia? Ehei, ei tulis mieleenkään. Tuollaiset turhaa pelkäävät reppanat jääköön ennemmin kotiin, me muut eletään niin normaalisti kuin se tässä idioottien hallitsemassa maailmassa on mahdollista.

Vierailija
9/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että karanteenissa elävä tartuttaisi jonkin maailmoja luuhaavan maskipellen joka käy iholle? Koita sinä pysyä kaukana minusta. Sairas.

Vierailija
10/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuut fanaatikko kadulla saarnaamaan maskifasismiasi niin vedän samantien sua päähän ja pääset teholle muutamaksi kuukaudeksi huilimaan. Loppuu se vituuun maskifasistin urputus.

Vierailija
11/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ne lääkkeet. Sullahan on sossun maksusitoumus niihin?

Vierailija
12/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole varaa maskeja ostaa niin paljoa kun käytössä menisi. Toisissa tilanteissa on vain karsittava. Toki niitä maskeja käytän jos vain tuot niitä minulle enemmän.

Minun pitää käyttää rahaa muuhunkin kuin vain maskeihin. Niillä en elä eikä ne suojaa talven pakkasilla.

Vierailija
13/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ensimäisen maskin naamalle laitettuani sanoin etten minä niin laupias ole että tekisin  sen muiden vuoksi, laitan sen itseni vuoksi.

Nyt muka sitten myönnettiin, että maski suojaa myös itseäsi, hullu hallitus ja asiantuntija kolonna.

Johan tuon lapsikin tajuaa, että jos joku sylkee päälle,  pitää suojautua kaikin keinoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä