teen miehelle terveelliset eväät töihin. tänään selvisi että ei syökään niitä vaan käy lounaspaikoissa
Tein mango-avokaado-kikherne-tomaatti-salaatin ja annoin puolet siitä miehelle mukaan. kun kysyin että onko jo syönyt niin sanoi että ei nyt ehdi koska on menossa klo 11 kauppakeskuksen lounaspaikkaan työkavereiden kanssa. siellä on tänään kermainen possukastike ja riisiä, siis paljon epäterveellisempää kuin mun tekemät eväät. onko väärin loukkaantua tästä asiasta?
Kommentit (12)
Kysyitkö, haluaako mies salaattiasi evääksi?
Mä loukkaantuisin, jos joku olet tais että puolikas salaatti riittää ruoaksi.
Mies ei jaksa olla sinun pikkupoikasi vaan haluaa ihan itse valita mitä syö ja kenen kanssa. Ruokatunti työkavereiden knssa on todellakin paljon enemmän kuin vainon tekemä kikhernesalaatti. Älä tunge ruokaa enää mukaan, ellei toinen pyydä.
Mun pitäis luetuttaa näitä juttuja miehelläni. Hän huomaisi etten ole ollenkaan hankala ihminen =)
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö, haluaako mies salaattiasi evääksi?
kyllä kysyin ja sanoi että laita vaan! Ap
No mies ei elä noin pienellä lounalla. Ja joillekin se työpaikkaruokailu on sosiaalinen tapahtuma.
Mies voisi kyllä oppia sanomaan ettei ota salaattia, jos ei syö. Menikö roskiin sitten?
Vierailija kirjoitti:
No mies ei elä noin pienellä lounalla. Ja joillekin se työpaikkaruokailu on sosiaalinen tapahtuma.
Mies voisi kyllä oppia sanomaan ettei ota salaattia, jos ei syö. Menikö roskiin sitten?
Ehkä hän syö sen seuraavana päivänä.
No jos tuo takas sulle iltapalaksi ni en suuttuis. Tietty ku joku ehdottaa lounasta porukalla niin mennään. Meillä mies itse hoitaa syömisensä tai on syömättä. Samoin isommat lapset jos eivät halua koulussa syödä. Illalla tehdään kotona ruoka.
Tuo salaatti kuulostaa enemmän välipalalta kuin lounaalta.
On väärin kirjoittaa näin huonoja provoja. Ens kerralla enemmän yritystä. 1/5.