Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuuko joku oikeasti kavereidensa kanssa seksielämästään?!

Vierailija
08.01.2014 |

Luin tuota yhtä ketjua, missä joka toinen vastaaaja kertoili, harrastaako heidän lähimmät likkakaverit miestensä kanssa anaaliseksiä.

Siis suoraan sanoen, ei tulisi mieleenkään käydä tällaista keskustelua kavereiden kanssa tai nyt ylipäätään minkäänlaista keskustelua seksistä. Minusta se olisi todella vaivaannuttavaa.

En edes tiedä, montako seksikumppania miehelläni on ollut ennen minua, eikä kiinnosta. Eikä tulisi mieleenkään kertoa hänelle, montako miestä minulla on ollut ennen häntä.

Mutta ilmeisesti tällaiset keskustelut sitten on monien muiden mielestä täysin ok?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpas täällä ujoja :D Vai johtuukohan iästä, minkä ikäisiä te "en puhu ystävien kanssa seksistä"-ihmiset olette?

Itse olen 23 vuotias nainen ja puhumme kyllä ystävien ja kaverienkin kanssa yleensä suht avoimesti seksistä, seksikumppaneista ja niiden määrästä, ja kyllä muutamia kertoja olemme puhuneet myös anaaliseksistä :D Tyttöjen kesken annetaan esim liukkari tai leluvinkkejä, ollaan puhuttu suihinottotyylistä ja miesten kikkelien koosta ja vaikka mistä! Seksi on normaali asia ja aikuisiahan tässä ollaan joten mitä turhaan ujostelemaan :P

Vierailija
2/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä keskustelen jopa muutaman perheenjäsenen kansa miten makuuhuoneessa sujuu tai jos ei suju. 

Maailman luonnollisin asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se minusta ole ujoutta, ettei halua kuvitella kavereitaan sänkypuuhissa.

Vierailija
4/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan juttele ! Sinkkuaikoina kyllä, tuli joskus kerrottua kun on ollut puutteessa tai jotain hoitoa kehuttiin sain kunnolla kyytiä, mutta ne on ollut vaan juttuja. Nyt kun olen naimisissa, ei tulis mieleenikään kertoa meidän makuuhuoneasioita muille.

Mutta mä en myöskään käy saunassa muiden kanssa, joka myös on toisten mielestä niin luonnollinen asia.

Vierailija
5/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu! Ujous ei ole syynä. Haluan, että ne asiat on vain meidän. Kell' onni on, se onnen kätkeköön...

(Saunassa voin käydä melkein kenen kanssa vain, jos se nyt tähän jotenkin kuuluu.)

Vierailija
6/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei keskustella seksielämistämme. Saatetaan kertoa vanhoja juttuja mm. minkä ikäisenä menetti neitsyyden ja että joku entinen mies oli impotentti/omituinen kun halusi ihan absurdeja asioita sängyssä, mutta ei sen kummempia. Ei tulisi mieleenkään alkaa ruotimaan sen yksityiskohtaisemmin.

Vierailija
7/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puhun, ja olisi hyvin outoa, jos seksi olisi aihe,  josta ei voi puhua. En kuitenkaan ole kiinnostunut vakkarisuhteessa elävien seksielämästä enkä omasta pitkästä suhteestani kertonut tällaisia yksityiskohtia. Olen myös aina puhunut seksistä jonkun kanssa kahden kesken eikä jossain kikattavassa tyttöporukassa, jossa seksi olisi aiheena vähän kuin viihdettä.

Jos aistin, ettei joku kykene seksistä puhumaan niin pidän tällaista ihmistä kyllä valitettavan estyneenä. Minusta kaikilla pitäisi olla sellaisia luotettavia ystäviä, joiden kanssa seksistäkin voi puhua. Omalla kohdalla pari miestä on ollut tällaisia, joille seksistä puhuminen on ollut vaikeaa.

Vierailija
8/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 jatkaa. Kumppaneiden lukumäärä taas ei liity mitenkään koko seksistä puhumisen aiheeseen, se on ihan oma puheenaiheensa, jota ei kannata tähän sotkea.

Vierailija
9/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 15:36"]

Ollaanpas täällä ujoja :D Vai johtuukohan iästä, minkä ikäisiä te "en puhu ystävien kanssa seksistä"-ihmiset olette?

Itse olen 23 vuotias nainen ja puhumme kyllä ystävien ja kaverienkin kanssa yleensä suht avoimesti seksistä, seksikumppaneista ja niiden määrästä, ja kyllä muutamia kertoja olemme puhuneet myös anaaliseksistä :D Tyttöjen kesken annetaan esim liukkari tai leluvinkkejä, ollaan puhuttu suihinottotyylistä ja miesten kikkelien koosta ja vaikka mistä! Seksi on normaali asia ja aikuisiahan tässä ollaan joten mitä turhaan ujostelemaan :P

[/quote]

Ymmärrätkö lukemaasi? Tuohan on sellaista yleistä juttelua, jota kyllä puhutaan. On eri asia ruotia omaa ja miehensä seksielämää, kertoa yksityiskohtia oman miehensä munasta tai omista seksisessioista. Se ei mielestäni kuulu kavereille, ja olisi kiusallista kuulla muiden puhuvan omista miehistään ja seksielämästään. Vai onko sinusta ok että miehesi kertoisi yksityiskohtaisesti omille kavereilleen sinun anatomiastasi ja seksitaidoistasi, ja niitä ruodittaisi äijäporukassa?

Vierailija
10/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 16:17"]

[/quote]

Ymmärrätkö lukemaasi? Tuohan on sellaista yleistä juttelua, jota kyllä puhutaan. On eri asia ruotia omaa ja miehensä seksielämää, kertoa yksityiskohtia oman miehensä munasta tai omista seksisessioista. Se ei mielestäni kuulu kavereille, ja olisi kiusallista kuulla muiden puhuvan omista miehistään ja seksielämästään. Vai onko sinusta ok että miehesi kertoisi yksityiskohtaisesti omille kavereilleen sinun anatomiastasi ja seksitaidoistasi, ja niitä ruodittaisi äijäporukassa?

[/quote]

No sehän on 23.

Vierailija
11/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyjen ystävien kanssa kyllä. Silloin puhutaan ongelmista, mietitään ratkaisuja ja annetaan ideoita

Vierailija
12/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun vain muutamalla läheisimmälle ystävälle, ja toisinaan puhutaan ihan yleisellä tasolla ja toisinaan niistä omista kokemuksista. Eipä taida löytyä aihetta josta ei oltaisi puhuttu. Nämä keskustelut ei kuitenkaan ole mitään naureskelua tai retostelua kenenkään kustannuksella. Toisinaan jokin asia askarruttaa tai painaa mieltä, ja ei välttämättä muualta saa vastausta / neuvoa, joten on luonnollisempaa keskustella läheisen ystävän kanssa.

Nykyinen mieheni ei tiedä kuinka monta petikaveria minulla on ollut ennen häntä, enkä vastaavasti tiedä hänen kumppaneiden määrää. Eihän sillä mitään väliä edes ole :) Ei se vaikuta meidäni suhteeseen millään tavalla.

Vierailija
13/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 15:10"]

En oikein osaa keskustella seksistä edes miehen kanssa saati sitten kavereiden

[/quote]

Kannattaisi opetella. Joku päivä sitä joudut sinäkin kertomaan lapsillesi esim. ehkäisystä ja silloin sinun tulee olla se joka ei punastele ja ole vaivaantunut.

Vierailija
14/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman erittäin hyvän ja luotettavan ystävän kanssa kyllä. Mitä sitä kainostelemaan, lapset on kuitenkin hyvä todiste siitä että sitä seksiä on tullut harrastettua.

Vierailija
15/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puhutaan.

Vierailija
16/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 16:17"]

[/quote]

[/quote]

Ymmärsitkö itse lukemaasi..? Ap:n tekstissä mainittiin termi "ylipäänsä minkäänlaista keskustelua seksistä". 

Vierailija
17/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sama! Ja itse täytän ensikuussa 22. :) Me myös tyttöjen kesken puhutaan kyllä avoimesti ihan kaikesta, oli sitten kyseessä lelut, asut, anaalit tai kimppakivat. :D

Vierailija
18/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhuta ystävien tai muidenkaan kanssa. Ollaan miehen kanssa sovittu, että on vain ja ainoastaan meidän henkilökohtainen asia.

Vierailija
19/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suurin piirtein 25-vuotias mies ja ystäväpiirissäni voidaan hyvin puhua yleisesti seksiin liittyvistä asioista. Kuitenkaan ihmisten seksielämän yksityiskohdista keskustellaan todella harvoin. Se, että tiedetäänkö jonkun seksikumppanien määrä, riippuu aika paljon henkilöstä. Joidenkin kavereideni määristä minulla on hyvin huono käsitys, kun puolestaan kaikki kaverini tietävät, että minulla se on nolla.

Vierailija
20/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

*totaalinen repeäminen* Propsit hyvästä provosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme