Aiotko hommata iPhone 12?
Se julkaistaan 10 tunnin päästä ja ite hommaan heti iPhone 12 Pro ku vaan voi
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tuosta Mini-versiosta tulee todella suosittu. Tarjolla ei juurikaan ole pienempiä puhelimia vaan kaikki uutuudet ovat sellaisia lautasen kokoisia, jotka eivät mahdu taskuun ja joita ei voi kuvitellakaan käyttävän yhdellä kädellä.
Todennäköisesti hankin sellaisen tämä vanhan iPhone 6 tilalle.
Olin tulossa kirjoittamaan samaa. Miksi kaikki uutuuspuhelimet on niin järkyttävän isoja? Omassa tuttavapiirissä 80% haikailee pienempien puhelinten perään, mutta niitä ei ole.
Minkä ikänen olet? Nuoret ihmiset haluaa jättipuhelimia.
En ole tuo lainaamasi, mutta samaa pienempien puhelinten kaipuuta olen huomannut omassa, n. 35-55 vuotiaista koostuvassa tuttavapiirissäni. Ja meillä on varaa ostaa niitä kalliimpia puhelimia, jos vaan olisivat mieleisiä. Olisi mukavaa, jos kaikkea tei tehtäisi nuorison mielihalujen mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tuosta Mini-versiosta tulee todella suosittu. Tarjolla ei juurikaan ole pienempiä puhelimia vaan kaikki uutuudet ovat sellaisia lautasen kokoisia, jotka eivät mahdu taskuun ja joita ei voi kuvitellakaan käyttävän yhdellä kädellä.
Todennäköisesti hankin sellaisen tämä vanhan iPhone 6 tilalle.
Olin tulossa kirjoittamaan samaa. Miksi kaikki uutuuspuhelimet on niin järkyttävän isoja? Omassa tuttavapiirissä 80% haikailee pienempien puhelinten perään, mutta niitä ei ole.
En ole tuo lainaamasi, mutta samaa pienempien puhelinten kaipuuta olen huomannut omassa, n. 35-55 vuotiaista koostuvassa tuttavapiirissäni. Ja meillä on varaa ostaa niitä kalliimpia puhelimia, jos vaan olisivat mieleisiä. Olisi mukavaa, jos kaikkea tei tehtäisi nuorison mielihalujen mukaan...
Mun äiti on 36 ja sillä on 6,9” puhelin mutta se on varmaan vähemmistön
Kyllä aion hankkia sen pienimmän version, käytössä nyt 7 eikä ole voinut päivittää kun uudet on olleet aina vaan suurempia - vihdoinkin järkevän kokoinen puhelin tulossa!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aion hankkia sen pienimmän version, käytössä nyt 7 eikä ole voinut päivittää kun uudet on olleet aina vaan suurempia - vihdoinkin järkevän kokoinen puhelin tulossa!
Itsekkin aion hankkia mutta 12 Peo
Voisin jopa harkita iphonea jos kerran tulossa on pienempi malli. Tosin hinta on varmaan lähempänä tonnia...
Vierailija kirjoitti:
Voisin jopa harkita iphonea jos kerran tulossa on pienempi malli. Tosin hinta on varmaan lähempänä tonnia...
Pienin malli tulee maksamaan noin 700-800€
"Aiotko hommata iPhone kaksitoista"
Hieno otsikko ap
En, minulla on jo toimiva puhelin enkä osta mitään elektroniikkaa vaan uutuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
En, minulla on jo toimiva puhelin enkä osta mitään elektroniikkaa vaan uutuuden vuoksi.
Ei, mutta pienemmn koon vuoksi ostan 12 MINIn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 Pro on parempi
En varmasti, en edes harkitse. Mun elämä on kivaa ja helppoa, enkä tuhlaa rahojani siihen sun tähän. Markkinamiehet ei oo vielä saaneet mua kuvittelemaan että haluan tai tarvitsen uuden puhelimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 Pro on parempi
Ei kiinnosta, jollei ole samankokoinen kuin MINI
En. Käytän SE:n loppuun ja katson sitten, mitä yhtä pieniä luureja on saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
En. Käytän SE:n loppuun ja katson sitten, mitä yhtä pieniä luureja on saatavilla.
Mini on pieni
Minin hinta alkaen 829€ :D
Onneksi vanha 6 toimii vielä. katsotaan tuon 12 hankintaa vuoden, parin päästä. Tän 6 ostin muistaakseni 1,5 vuotta julkaisun jälkeen ja hyvä on ollut. Kuvien perusteella 12 mini on kivan näköinen ja kooltaan ihan täydellinen.
Porukka ostaa samaa puhelinta eri numerolla joka vuosi, miksi?