Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko hommata iPhone 12?

Vierailija
13.10.2020 |

Se julkaistaan 10 tunnin päästä ja ite hommaan heti iPhone 12 Pro ku vaan voi

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tuosta Mini-versiosta tulee todella suosittu. Tarjolla ei juurikaan ole pienempiä puhelimia vaan kaikki uutuudet ovat sellaisia lautasen kokoisia, jotka eivät mahdu taskuun ja joita ei voi kuvitellakaan käyttävän yhdellä kädellä.

Todennäköisesti hankin sellaisen tämä vanhan iPhone 6 tilalle.

Olin tulossa kirjoittamaan samaa. Miksi kaikki uutuuspuhelimet on niin järkyttävän isoja? Omassa tuttavapiirissä 80% haikailee pienempien puhelinten perään, mutta niitä ei ole.

Minkä ikänen olet? Nuoret ihmiset haluaa jättipuhelimia.

Vierailija
22/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tuosta Mini-versiosta tulee todella suosittu. Tarjolla ei juurikaan ole pienempiä puhelimia vaan kaikki uutuudet ovat sellaisia lautasen kokoisia, jotka eivät mahdu taskuun ja joita ei voi kuvitellakaan käyttävän yhdellä kädellä.

Olin tulossa kirjoittamaan samaa. Miksi kaikki uutuuspuhelimet on niin järkyttävän isoja? Omassa tuttavapiirissä 80% haikailee pienempien puhelinten perään, mutta niitä ei ole.

En ole tuo lainaamasi, mutta samaa pienempien puhelinten kaipuuta olen huomannut omassa, n. 35-55 vuotiaista koostuvassa tuttavapiirissäni. Ja meillä on varaa ostaa niitä kalliimpia puhelimia, jos vaan olisivat mieleisiä. Olisi mukavaa, jos kaikkea tei tehtäisi nuorison mielihalujen mukaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo lainaamasi, mutta samaa pienempien puhelinten kaipuuta olen huomannut omassa, n. 35-55 vuotiaista koostuvassa tuttavapiirissäni. Ja meillä on varaa ostaa niitä kalliimpia puhelimia, jos vaan olisivat mieleisiä. Olisi mukavaa, jos kaikkea tei tehtäisi nuorison mielihalujen mukaan...

Mun äiti on 36 ja sillä on 6,9” puhelin mutta se on varmaan vähemmistön

Vierailija
24/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää 1h 28min

Vierailija
25/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoltuntia

Vierailija
26/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aion hankkia sen pienimmän version, käytössä nyt 7 eikä ole voinut päivittää kun uudet on olleet aina vaan suurempia - vihdoinkin järkevän kokoinen puhelin tulossa!

Vierailija
27/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aion hankkia sen pienimmän version, käytössä nyt 7 eikä ole voinut päivittää kun uudet on olleet aina vaan suurempia - vihdoinkin järkevän kokoinen puhelin tulossa!

Itsekkin aion hankkia mutta 12 Peo

Vierailija
28/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jopa harkita iphonea jos kerran tulossa on pienempi malli. Tosin hinta on varmaan lähempänä tonnia...

Vierailija
29/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin jopa harkita iphonea jos kerran tulossa on pienempi malli. Tosin hinta on varmaan lähempänä tonnia...

Pienin malli tulee maksamaan noin 700-800€

Vierailija
30/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aiotko hommata iPhone kaksitoista"

Hieno otsikko ap

Vierailija
31/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, minulla on jo toimiva puhelin enkä osta mitään elektroniikkaa vaan uutuuden vuoksi.

Vierailija
32/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, minulla on jo toimiva puhelin enkä osta mitään elektroniikkaa vaan uutuuden vuoksi.

Ei, mutta pienemmn koon vuoksi ostan 12 MINIn

Vierailija
33/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 Pro on parempi

Vierailija
34/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hommaa. 5c toimii vielä... 😂

Vierailija
35/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti, en edes harkitse. Mun elämä on kivaa ja helppoa, enkä tuhlaa rahojani siihen sun tähän. Markkinamiehet ei oo vielä saaneet mua kuvittelemaan että haluan tai tarvitsen uuden puhelimen.

Vierailija
36/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 Pro on parempi

Ei kiinnosta, jollei ole samankokoinen kuin MINI

Vierailija
37/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käytän SE:n loppuun ja katson sitten, mitä yhtä pieniä luureja on saatavilla.

Vierailija
38/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Käytän SE:n loppuun ja katson sitten, mitä yhtä pieniä luureja on saatavilla.

Mini on pieni

Vierailija
39/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minin hinta alkaen 829€ :D

Onneksi vanha 6 toimii vielä. katsotaan tuon 12 hankintaa vuoden, parin päästä. Tän 6 ostin muistaakseni 1,5 vuotta julkaisun jälkeen ja hyvä on ollut. Kuvien perusteella 12 mini on kivan näköinen ja kooltaan ihan täydellinen.

Vierailija
40/68 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka ostaa samaa puhelinta eri numerolla joka vuosi, miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi