Aiotko hommata iPhone 12?
Se julkaistaan 10 tunnin päästä ja ite hommaan heti iPhone 12 Pro ku vaan voi
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Jos siitä tulisi iPhone 7/8 tai vanhan SE:n kokoinen versio, saattaisin hankkiakin. Pitäisi ostaa uusi puhelin kun vanha 7 vetelee viimeisiään, mutten halua sellaista tabletin kokoista puhelinta. Oonko ainoa, joka haluaisi pienen puhelimen?
Puhelimesi on 4,7” ja tuleva iPhone 12 Mini tulee olemaan 5,4” mutta se itse runko tulee olemaan pienempi kuin nykyisessäsi!
Vanhaa tekniikkaa reiluun ylihintaan? ei kiitos
En osta. Varaa on mutta mule puhelimessakin tärkein hinta/laatusuhde ja sitä ei Applella ole.
En. Apple 11 saa nyt luvan toimia 10 vuotta, kuten myyjä lupasi. Sen kellon voin ostaa.
Niinpäniiin kirjoitti:
En osta. Varaa on mutta mule puhelimessakin tärkein hinta/laatusuhde ja sitä ei Applella ole.
iOS on niin paljon parempi kuin Android
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siitä tulisi iPhone 7/8 tai vanhan SE:n kokoinen versio, saattaisin hankkiakin. Pitäisi ostaa uusi puhelin kun vanha 7 vetelee viimeisiään, mutten halua sellaista tabletin kokoista puhelinta. Oonko ainoa, joka haluaisi pienen puhelimen?
Puhelimesi on 4,7” ja tuleva iPhone 12 Mini tulee olemaan 5,4” mutta se itse runko tulee olemaan pienempi kuin nykyisessäsi!
Ihan oikeasti?!?! Näytön koolla ei ole väliä, voi siis olla isompi/pienempi kuin 7:ssa, kunhan puhelin on fyysisesti korkeintaan saman kokoinen! Täytyypä tutustua, kiitos tiedosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti?!?! Näytön koolla ei ole väliä, voi siis olla isompi/pienempi kuin 7:ssa, kunhan puhelin on fyysisesti korkeintaan saman kokoinen! Täytyypä tutustua, kiitos tiedosta!
Olkaapa hyvä
Joo, ostan sen Mini version kun ei kiinnosta mikään pizzalautasen kokoinen pihelin
Yövyn makuupussissakaupan edessä, jotta saan ekana vaihdettua 11:n uuteen iPhone 12:een.
Mulla on vielä entistäkin iPhone XS Maxin osamaksua jäljellä. Vtuttaa koko puhelin. Säröillä, akku ei toimi, jumittaa ja muuta pskaa. Ylihintainen romu!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vielä entistäkin iPhone XS Maxin osamaksua jäljellä. Vtuttaa koko puhelin. Säröillä, akku ei toimi, jumittaa ja muuta pskaa. Ylihintainen romu!
Ootko köyhä vai miksi ostat puhelimia osamaksulla? Mun isä ainakin antaa rahat ihan suoraa niin homma on ohi. Ei hitto teidän kaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko köyhä vai miksi ostat puhelimia osamaksulla? Mun isä ainakin antaa rahat ihan suoraa niin homma on ohi. Ei hitto teidän kaa..
Koska maksan ite työllä, enkä oo niin nolo et joku isukki maksaa.
Ostin juuri helmikuussa 11 Pron, joten 12 taitaa jäädä väliin. Ehkä sitten kun 13 tulee, niin vaihdan jälleen uudempaan malliin.
Pidän kyllä iiluureista, enkä enää osaisi kuvitella ostavani muuta merkkiä, koska koko ekosysteemini härveleissä on Applen koneiden varaan rakennettu. En kuitenkaan vaihda aina ja heti uusimpaan malliin kun niitä julkaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset ovat merkillisiä, kun aina on näytöt säröillä. Oletko yksi heistä? Itselläni ei ole koskaan hajonnut puhelin mekaanisesti ja ekan matkapuhelimen ostin vuonna -94
Miten akku ei toimi? Ja miten muka jumittaa?
Luulen että tuosta Mini-versiosta tulee todella suosittu. Tarjolla ei juurikaan ole pienempiä puhelimia vaan kaikki uutuudet ovat sellaisia lautasen kokoisia, jotka eivät mahdu taskuun ja joita ei voi kuvitellakaan käyttävän yhdellä kädellä.
Todennäköisesti hankin sellaisen tämä vanhan iPhone 6 tilalle.
Harmi vaan kun ei ole vielä touch id noissa, koodia ei aina jaksaisi näpyttää ja se face id on perseestä
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tuosta Mini-versiosta tulee todella suosittu. Tarjolla ei juurikaan ole pienempiä puhelimia vaan kaikki uutuudet ovat sellaisia lautasen kokoisia, jotka eivät mahdu taskuun ja joita ei voi kuvitellakaan käyttävän yhdellä kädellä.
Todennäköisesti hankin sellaisen tämä vanhan iPhone 6 tilalle.
Olin tulossa kirjoittamaan samaa. Miksi kaikki uutuuspuhelimet on niin järkyttävän isoja? Omassa tuttavapiirissä 80% haikailee pienempien puhelinten perään, mutta niitä ei ole.