Kuvaile miehesi 0-face eli ilme lauetessa
Pää takakenossa, kasvot punaisena, puree hammasta naama irvessä, kaulasta jänteet pinnassa ja korahtelee voimakkaiden sisäänhenkäysten välillä. Joskus meinaa oma pokka pettää... ;-)
Kommentit (32)
en kehtaa koskaan katsoa niitä. toivoisin noin yleisesti, että olisivat suht. hiljaakin eivätkä ainakaan huutaisi. laukeava mies joka tekee siitä perfornanssin, on kauhea
En ole varmaan koskaan nähnyt. Ollaan aina vain lähärissä ja silmät kiinni ja suurinpiirtein korva korvaa vasten. Muistaakseni. Siitä on niin kauan, kun viimeksi seksiä harrastettiin.
Nollanaama?
Mitä vikaa O-facessa?
Lisään ap:n aloitukseen, että silmävalkuaiset välähtelevät, kun katse nousee taivaisiin. Enkä tarkoita, että olisi uskovainen. Silmät vain muljahtelevat.
Pää takakenossa, suu joko raollaan tai hampaat purtuina yhteen. Ylävartalo jännittyy ja silmät ovat kiinni. Ihan nätin näköstä:)
Lievä alapurenta, huulta purren ja silmät viiruina. :)
Ihana, enpä osaa sitä muuten kuvailla.
Ei mitenkään äänekästä menoa, joskus jos kunnolla otan poskeen ja nielen kestää kuulemma orgasmikin tavallista pidempään ja tuntuu taivaalliselta, silloin saattaa vähän ääntäkin kuulua :P
Itse lutkuttelisin vaikka joka päivä, mutta koitan pitää sen sellaisena hemmottelujuttuna, ettei ihan käy tylsäksi ;)
En tiedä. Pitää kysyä kotiapulaiselta.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 12:40"]
Ei mitenkään äänekästä menoa, joskus jos kunnolla otan poskeen ja nielen kestää kuulemma orgasmikin tavallista pidempään ja tuntuu taivaalliselta, silloin saattaa vähän ääntäkin kuulua :P
Itse lutkuttelisin vaikka joka päivä, mutta koitan pitää sen sellaisena hemmottelujuttuna, ettei ihan käy tylsäksi ;)
[/quote]
Ihana nainen!!!
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 12:40"]
[/quote]
Ihana nainen!!!
[/quote]
Voi, kiitos! :)
Miksi miehenne ovat silmät kiinni?! Omani ainakin haluaa katsoa minua samalla kun laukeaa.
Eksä näytti lauetessaan ihan vitun idiootilta ja vingahteli typerästi.