Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sara Fountainen ihmepastaa Pasta Limonea oli ruokajaossa!

Andymccouys
13.10.2020 |

otin vahingossa tuollaisenkin mukaan kokeeksi, eihän tuossa 250g annoksessa ole kuin spagettia ja nimeksi palvikalkkunaa, ehkä yhden pikkuisen sormenpäänkokoisen kalkkunan löysin

minäkin osaan keittää makaroonia ihan itse, mitähän tääkin merkkituote maksaa kaupassa 5 e?

ja nuoret naiset ostaa näit ja luul, että saran fountainin tuotteita syömällä tulee kauniit kasvot ja laiha ruumis

eihän tuo maistunut kuin spagetille!

https://savuhovi.fi/

itse maustan kyllä ruokani aina näillä

- valkosipuli
- inkivääri
- limetti
- chili, habanero ja poppamiehen scorpion 10/10
sitten suolaa, pippuria, kurkumaa, korianteriam ehkä baislikaa ja oreganoo ja garam masalaakin joskus

päälle soijakastiketta ja limeä lisää

mutta tärkeintä on voimakas chili, valkosipuli ja lime, noilla pärjää hyvin

kyllä tuotsa saarnaa keittiössä katselisi puuhailemassa muttei kyllä maistunut miltään, seuraavaksi en ruokajonosta näitä enää nappaa, buddbowlit on oleet hyviä, otan vain ruokiksesta kun muuten kallista

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

wsabia ja inkivääriä ja limeä kjalalle, mutta nyt masentaa kun ei oo rahaa ja ei oo limettiä

Vierailija
2/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että oli, se on pahanmakuista ja siitä ei kalkkunaa löydä kuin suurennuslasilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok eli suosit siis aasialaistyyppistä makumaailmaa noista kertomistasti mausteista päätellen. Pasta Limone on italialaistyyppinen ruoka ja makumaailma on toki ihan erilainen. Itse tykkään kyllä siitä.

Sinänsä tuo ruokaisuuden puute vähän tottakin - Italiassahan pastaruoka on alkuruoka, jonka päälle sitten vedetään pääruoka eli kasviksia ja lihaa tai kalaa. Suomessa kun syödään usein ateriana pelkkää pastaruokaa, jää siltä aterialta proteiinit vähiin, kun perinteisissä italialaisissa pastoissas ei alkuruokaluonteen takia ole paljoa proteiinikomponenttia kuten kanaa.

Vierailija
4/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo pasta limone on tosi hyvää valmisruuaksi.

Vierailija
5/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

wsabia ja inkivääriä ja limeä kjalalle, mutta nyt masentaa kun ei oo rahaa ja ei oo limettiä

laitat siis kaljaan inkivääriä ja limeä ja wasapia?

itsekin suosin aasian mausteita, parhaat mausteet on Intiassa ja Nepalissa, muttta Suomessa nekin liian laimeita j a kalliita

Vierailija
6/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekään en tajua  edes alkuperäisiä italian ruokia, saati näitä suomalaisia pikatuotteita joissa on ripaus juustoa päällä ja millin verran kalkkunaa, italainen ruoka ei maistu miltään, paitsi juustolta

Vierailija
7/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ruoka-avun pummit pääsevät maistelemaan näitä erikoisgourmet-ruokia ja tekemään niistä blogia, kun normaalilla työssäkäyvällä ei ole varaa moisiin, vaan makaroonilaatikkoa pitää syödä viikot ja joskus pizza tai kebabbi. se on muuten jännä ettei ruoka-avussa härkikset ja muut kelpaa edes ruoka-pummille., jonoissa on yleinen puheenaihe se, miten pahaa härkis ja nyhtökaura on. Jouluna varsinkin niitä saa lapata säkkitolkulla kassiin jos haluaa, kun kukaan ei syö

Vierailija
8/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa ihan perinteiseltä italialaiselta pasta-annokselta. Mulla on sukua Italiassa ja kun olin siellä kylässä, neljän hengen tonnikalapastaan tuli yksi tonnikalapurkki. Marinara-pastassa sitä tomaattikastiketta oli yhdessä annoksessa joku pari ruokalusikallista. Pasta on yleensä pääosassa ja kastike vain vähän maustaa sitä pastaa. Oli aikamoinen kulttuurishokki sekin, kun kotona kastiketta on melkein enemmän kuin pastaa.