Onkohan tuolla Sanna-jankkaajalla joku diagnoosi?
Mikä mahtaa aiheuttaa tuollaisen pakkomielteen, ettei enää muuta elämänsisältöä ole?
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa jos hän käyttäisi kaiken tuon tarmonsa vaikka vapaaehtoistyössä. Mutta ei, on liikaa itseinhonsa ja vihansa vallassa.
Ajatelkaa, mikä hukkaan menevä voimavara. Tuon jos saisi kohdennettua johonkin järkevään.
Miten tällaisia persunuoria voisi auttaa?
Kyseessä on demarinuori. Varma tieto.
Tämä on persujen käyttämä taktiikka. Varma tieto.
Kyseessä on häiriintynyt moniongelmainen demarinuori. Varma tieto. Turhaanpa jankkaat pääministerin kanslian Whatsapp-apupoika.
Trolloo. Sut tunnistaa helposti.
Ps. Vauvapalsta ei ole sama kuin Whatsapp. Boomer..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle uskoteltiin lapsena, että hän on luomakunnan huipulla pelkän miessukupuolensa ja valkoisen ihonvärinsä vuoksi. Aikuisena karu totuus iski kasvoille. Miten nuoret naiset ovatkin korkeammalla kuin minä, ei sen näin pitänyt olla?
"äitii, sä lupasit...😭"Ja miksi noilla tummaihoisillakin on tyttöystävät mutta minulla ei? Nehän kuului minulle 😧
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarinuori pettynyt kun pääministeri ei ollutkaan ihastunut juuri häneen vaikka kerran tapasivat puoluekokouksessa ja nyt sitten mielenhäiriössään postaa roskaa kostona palstoille.
Kuten tuolla joku jo totesi, ei voi olla demarinuori. Ei heullä ole aikaa useita kuukausia päivittäin tehdä aloituksia. Demarinuoret ovat opiskelemassa, töissä, harrastuksissa, keskustelemassa
Menepä käymään Kalliossa missä on paljon työttämiä vasemmistolaisia ja demarinuoria jotka käyttävät sosiaalitukensa huumeisiin ja viinaan sekä trollaavat päivät pitkät vauvista ja uutisten kommenttiosioita.
Miten hallitus aikooa auttaa näitä omia moniongelmaisia äänestäjiään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna-jankkaaja tuli ketjuun jankkaamaan demarinuorista 😂
Toivottavasti pysyy täällä ja jättää palstan alkuperäiseen käyttöön.
Mikä on palstan alkuperäinen käyttö?
Ohis
En jaksa lukea ketjua, onko diagnoosi löytynyt? Minä olen aina kuvitellut että liittyy autismin kirjoon. Autistilapsista siis sanotaan että ottavat jonkun suppean kiinnostuksen kohteen ja jankkaavat sillä kaikki hulluuden partaalle. Eikö tämä kuulosta juurikin siltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarinuori pettynyt kun pääministeri ei ollutkaan ihastunut juuri häneen vaikka kerran tapasivat puoluekokouksessa ja nyt sitten mielenhäiriössään postaa roskaa kostona palstoille.
Kuten tuolla joku jo totesi, ei voi olla demarinuori. Ei heullä ole aikaa useita kuukausia päivittäin tehdä aloituksia. Demarinuoret ovat opiskelemassa, töissä, harrastuksissa, keskustelemassa
Menepä käymään Kalliossa missä on paljon työttämiä vasemmistolaisia ja demarinuoria jotka käyttävät sosiaalitukensa huumeisiin ja viinaan sekä trollaavat päivät pitkät vauvista ja uutisten kommenttiosioita.
Miten hallitus aikooa auttaa näitä omia moniongelmaisia äänestäjiään?
Persunuorten ongelmat ovat myös hallituksen ongelma. Oppivelvollisuusiän nostaminen on jo hyvä aloitus. Saadaan ne syrjäytyneet peräkammarin persupojat amikseen autolinjalle.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea ketjua, onko diagnoosi löytynyt? Minä olen aina kuvitellut että liittyy autismin kirjoon. Autistilapsista siis sanotaan että ottavat jonkun suppean kiinnostuksen kohteen ja jankkaavat sillä kaikki hulluuden partaalle. Eikö tämä kuulosta juurikin siltä?
Totta. Kuulostaa autisminkirjolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Kuulostaa autisminkirjolta.
Näinhän se varmaan on. Joku ryhtyy junabongariksi, toinen palstaspämmijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaa kuulusta. Tällä henkilöllä on selvästi jokin vakavampi ongelma.
Eikö tule tänne yhtään kommenttia Kalevala-koruista? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on, mutta eikö tämä jankkauspuoli viittaa siihen että hänellä on autismin kirjo sen lisäksi että on jokin vakavampi ongelma. Autismipala vastaa 24/7/365 jankutuksesta. Ei tuo ainakaan persoonallisuushäiriöihin suoraan liity.
Ensin se ihmettelee miten "muilla" on aikaa spämmiä koko päivä ja sitten se spämmii näemmä yksinään ja itselleen vastaillen jo neljättä sivua kommentteja.
"Sannahullu" eli sannan puolustelija taitaa itse tarvita hoitoa ja lääkitystä.
Kopsu: (Asperger-) Henkilöllä saattaa olla kapeat kiinnostuksen kohteet ja pakottava tarve juuttua rutiineihin ja harrastuksiin, jolloin oireet hankaloittavat sosiaalista vuorovaikutusta elämän pyöriessä vain tietyn asian ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on, mutta eikö tämä jankkauspuoli viittaa siihen että hänellä on autismin kirjo sen lisäksi että on jokin vakavampi ongelma. Autismipala vastaa 24/7/365 jankutuksesta. Ei tuo ainakaan persoonallisuushäiriöihin suoraan liity.
Luitko omasta diagnoosistasi koodit?
Vierailija kirjoitti:
Juu kuulostaa. Palstoilla on paljon kyökkidiagnostikkoja, jotka tarjoavat kaikkiin häiriöihin autismidiagnoosia.
Vierailija kirjoitti:
Kopsu: (Asperger-) Henkilöllä saattaa olla kapeat kiinnostuksen kohteet ja pakottava tarve juuttua rutiineihin ja harrastuksiin, jolloin oireet hankaloittavat sosiaalista vuorovaikutusta elämän pyöriessä vain tietyn asian ympärillä.
Eikö tuo ole juurikin tämä ilmiö? Persoonallisuushäiriö tulee kuvaan siinä mikä se asia on jonka ympärillä pyöritään? Psyykkisesti terve asperger pyörii positiivisen asian ympärillä, persoonallisuushäiriöinen kuluttaa kaiken aikansa toisen ihmisen haukkumiseen ja mustamaalaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kuulostaa. Palstoilla on paljon kyökkidiagnostikkoja, jotka tarjoavat kaikkiin häiriöihin autismidiagnoosia.
Tuskin kaikkiin häiriöihin. Autisteilla on ongelmia vuorovaikutuksessa. Kun he sitten lähtevät yrittämään vuorovaikutusta, luuletko ettei kukaan koskaan kommentoi ongelmia mitä siitä seuraa? Tämän palstan perusteella moni autisti "ratkaisee" vuorovaikutusongelmiaan ryhtymällä "tutkimaan" aihepiiriä ja julistaa itsensä erityisasiantuntijaksi. Mies29+ on tästä hyvä esimerkki. Työsarkaa riittää kun autismin kirjolla oleva henkilö selittää taviksille mitä nämä oikeasti kokevat ja tuntevat. Sama kuin sokea selittäisi näkevälle miten tarpeettomia värit on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kaikkiin häiriöihin. Autisteilla on ongelmia vuorovaikutuksessa. Kun he sitten lähtevät yrittämään vuorovaikutusta, luuletko ettei kukaan koskaan kommentoi ongelmia mitä siitä seuraa? Tämän palstan perusteella moni autisti "ratkaisee" vuorovaikutusongelmiaan ryhtymällä "tutkimaan" aihepiiriä ja julistaa itsensä erityisasiantuntijaksi. Mies29+ on tästä hyvä esimerkki. Työsarkaa riittää kun autismin kirjolla oleva henkilö selittää taviksille mitä nämä oikeasti kokevat ja tuntevat. Sama kuin sokea selittäisi näkevälle miten tarpeettomia värit on.
Eikös tuo ongelma ole yleistettävissä niin, että liian moni sellainen henkilö, jolla ei ole psykologian koulutusta, selittää muille mitä he oikeasti kokevat ja tuntevat?
Jaksaa, jaksaa. Vielä muutama tunti ja palsta menee kiinni.
Toivottavasti pysyy täällä ja jättää palstan alkuperäiseen käyttöön.