Lasten kanssa työskentelevät! Oletteko ihastuneet lasten vanhempiin?
Onko joku ihastuminen joskus johtanut johonkin? Isillä ja päiväkodin tädillä sutinaa? Korisohjaajalla ja taaperon äidillä treenit venyvät?
Kommentit (10)
Ei, en ihastunut ole ollut. Kerran tosin suutelin baarissa tietämättäni varatun henkilön kanssa, jolla myöhemmin illasta paljastui kytkös silloiseen työpaikkaani. Hänelle itselleen ei kytkös paljastunut ja vaihdoinkin sitten työpaikkaa.
Ihmisiä päiväkodin työntekijätkin vaan ovat. Yllätyitkö?
En ole koskaan ihastunut mutta minuun on ihastuttu useamman kerran. Oli todella ikävää kun olin eronnut ja muutamien lasten isät alkoivat piirittää, jopa onkivat puhelinnumeroni ja olipa joku joskus kotiportilla. Ei hävyyttömyyksiä ehdoteltu, vain kyytiä, syömään, leffaan yms. Lopulta oli jo pakko olla hieman ilkeä, en olisi muuten päässyt eroon. No, sitten meninkin uudelleen naimisiin, lopettivat piirityksen. Se oli erittäin ikävää ja mautonta mielestäni.
Oli sairasta tai ei, kaikkea tapahtuu, elämää se vaan on mitä ihmiset elää!
En ole koskaan ollut ihastunut ja opena oon toiminut noin 20 vuotta.
En. Töissä mulla on sellainen ammatillinen rooli päällä , huomioin kyllä hauskannäköiset miehet mutta ei tule mieleenkään mikään niin henkilökohtainen asia kuin ihastuminen. Olen lasten opettaja , en ota sen läheisempää kontaktia heidän vanhempiinsa.
Oikeastaan tosi lapsellinen tuo kysymyskin. Kysyjä on varmasti hyvin nuori.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 09:57"]
En. Töissä mulla on sellainen ammatillinen rooli päällä , huomioin kyllä hauskannäköiset miehet mutta ei tule mieleenkään mikään niin henkilökohtainen asia kuin ihastuminen. Olen lasten opettaja , en ota sen läheisempää kontaktia heidän vanhempiinsa.
Oikeastaan tosi lapsellinen tuo kysymyskin. Kysyjä on varmasti hyvin nuori.
[/quote]
En minä nyt sanoisi että tuo on lapsellinen kysymys, vai pitäisikö vastauksesta päätellä että vastaaja on varmaan tosi vanha..
Ihan inhimillistä on tuollaista miettiä, etenkin jos itse sattuu olemaan se lastenhoitaja tms. joka on ihastunut lapsen vanhempaan. =)
Ja varmasti onnistuu ns. ammatillisen roolin pitäminen jossain kaupungissa, mutta tälläisessä pikkupaikkakunnassa me tunnemme kaikki toisemme ja joskus niitä ihastumisia sattuu. Inhimillistä se vain on.