Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako ihastuksen kohdetta koskettaa?

Vierailija
12.10.2020 |

Mitä mieltä olette, saako ihastunut koskettaa ihastuksen kohdetta esim. työpaikalla tai opiskelupaikassa tms.?

Ap

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt aloin miettimään, että olenko jotenkin ahdistellut miestä koskettamalla häntä ilman lupaa.

Olet.

Ilmoitanko itseni poliisille vai tietääkö ne tulla hakemaan kotoa?

Ilmoita sille ihastuksen kohteelle itselleen. Pyydä ahdisteluasi kovasti anteeksi, ja kysy jos hän voisi tulla luoksesi käsirautojen kanssa. Hän voi sitten rankaista sinua itse parhaaksi katsomallaan tavalla.

Mutta hän on myös koskenut minua. Miten ne rankaisukuviot nyt menee?

Piiskaatte toisianne vuorotellen.

Vierailija
42/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt aloin miettimään, että olenko jotenkin ahdistellut miestä koskettamalla häntä ilman lupaa.

Olet.

Ilmoita sille ihastuksen kohteelle itselleen. Pyydä ahdisteluasi kovasti anteeksi, ja kysy jos hän voisi tulla luoksesi käsirautojen kanssa. Hän voi sitten rankaista sinua itse parhaaksi katsomallaan tavalla.

Tästä päättelen, että välineen kanssa koskettaminen on puolestaan sallittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halannut ja taputtanut olkapäälle (olen nainen).

Minuun (ehkä?) ihastunut mies on taputtanut mua jalkaan, halannut ja koskenut selkään työtilanteessa.

Vierailija
44/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koskettanut kevyesti mutta sekunnin liian pitkään että toinen tajuaa. Jos ei tule vastakaikua, ei sitten mitään.

Vierailija
45/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet.

Toki, ja kyllähän rikos täytyy aina sovittaa.

Vierailija
46/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tosiaan koskee käsivarteen.

Vierailija
47/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastuksen kohdetta ei haittaa niin saa koskettaa.

Vierailija
48/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monesta tekijästä. Voisi olla ihan ok tunnustella tilanetta kevyellä kosketuksella käsivarteen, jos on vaikkapa pienessä rennossa työporukassa, jossa toisen kanssa on jutellut myös muista kuin työasioista tai ollut vaikkapa illanvietoissa. Tällaisissa paikoissa voi ohimennen taputtaa olalle melkein ketä tahansa, vaikkei olisi ihastunut. Sen sijaan "asiallisemmissa" työpaikoissa voisi olla outoa mennä koskettelemaan.

Vierailija
49/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän talloin ihastukseni varpaille, en usko että se tykkäs. Hävettää vieläkin.

Vierailija
50/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu monesta tekijästä. Voisi olla ihan ok tunnustella tilanetta kevyellä kosketuksella käsivarteen, jos on vaikkapa pienessä rennossa työporukassa, jossa toisen kanssa on jutellut myös muista kuin työasioista tai ollut vaikkapa illanvietoissa. Tällaisissa paikoissa voi ohimennen taputtaa olalle melkein ketä tahansa, vaikkei olisi ihastunut. Sen sijaan "asiallisemmissa" työpaikoissa voisi olla outoa mennä koskettelemaan.

Hmm. Mulla on tavallista enemmän ylipainoa. Monet nykäisee hihasta sillain että koettaa nipistää käsivarttani.

Vierailija
51/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet.

Toki, ja kyllähän rikos täytyy aina sovittaa.

Tämä on kyllä totta. Pitääpä ottaa puheeksi.

Vierailija
52/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
53/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nro 20, jota yksi mies yritti lähestyä ja tuli niin lähelle, että itse vahingossa kosketin häntä. Tämä tapahtui ennen me to-aikaa ja olin silloin nuorempi. Olin vähän tietämättömämpi vallankäyttökysymyksistä, jotka yksi kommentoija otti esille tässä ketjussa. Aistin kuitenkin silloin jotakin tuollaista vallankäyttöä ja halua herätellä minun mielenkiintoani sillä kosketuksella ja mielestäni liian utelevilla kysymyksillä. Näin häntä samoissa kuvioissa useammin. Sivuutin silloin tämän ihmisen vaistomaisesti ja en alkanut flirttailla. Ihan fiksu ja asiallinen ihminen hän oli, mutta jotakin vähän pelottavaa siinä tutustumisyrityksessä oli. En osaa selittää miksi, mutta ilmeisesti toimin oikein kun en lämmennyt hänelle. Se kosketuskin tuli niin puun takaa. Ihan kuin hän olisi vain jäänyt viileästi seurailemaan miten reagoin kosketukseen ja häneen jatkossa.

Vierailija
54/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa koskettaa.

Ei milloinkaan.

Paitsi silloin, jos ihastuksen kohteesta tulee todella läheinen ja molemmat sitä kosketusta haluaa.

Vierailija
55/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laskisi tähän keskusteluun kuuluvaksi joissakin maissa olevia kulttuurillisia tapoja, kuten poskisuudelmia.

Vierailija
56/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Me toota oli koskettelun suhteen epämääräisempää ja nyt ehkä varovaisempaa.

Vierailija
57/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettamalla toinen ihminen haluaa jäädä kosketuksen kohteen mieleen ja ajatuksiin.

Vierailija
58/86 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tilannetta, jossa ei olla vielä tutustuttukaan läheisesti, mutta toinen on kiinnostunut ja tullut juttelemaan ja kertomaan itsestään ja myöhemmin yrittää koskettaa. Mies seisoi kerran huomaamattani niin lähellä takanani, että vahingossa nojasin hetkeksi hänen rintakehäänsä. Mitähän tästä pitäisi ajatella. Kuulostaa varmaan typerältä, mutta en tiedä voinko luottaa ihmiseen, joka haluaa koskettamisella osoittaa halua lähempään tuttavuuteen. Miten koki sitte asian itse?

No tuollalailla salakavalasti huomaamatta takaa ei olisi kyllä kovin kiva. Ei herättäisi luottamusta tai muutakaan, päinvastoin. Kyllä pitää olla ihan rehtiä kanssakäymistä ja lukea toista myös. Koskettaminen ok joissain tilanteissa, tänne jo kirjoitinkin aiemmin.

Vierailija
59/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin juuri noin, eli ei herättänyt minussa luottamusta kun mies tuli tahallaan niinlähelle, että itse huomaamattani nojasin häneen. Siihen vielä lisäksi eri tilanteissa vaivihkaisia, mutta aika kuulustelevia tai utelevia kysymyksiä.

Tuli vaan mieleen, että vähän toisin toimimalla olisin voinut kiinnostua. Ehkä tuo oli vaan häneltä taitamattomuutta, joka ei välttämättä tarkoita että hän olisi muuten alistava tai luonnehäiriöinen.

T. Nro 20 ja 53

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tilannetta, jossa ei olla vielä tutustuttukaan läheisesti, mutta toinen on kiinnostunut ja tullut juttelemaan ja kertomaan itsestään ja myöhemmin yrittää koskettaa. Mies seisoi kerran huomaamattani niin lähellä takanani, että vahingossa nojasin hetkeksi hänen rintakehäänsä. Mitähän tästä pitäisi ajatella. Kuulostaa varmaan typerältä, mutta en tiedä voinko luottaa ihmiseen, joka haluaa koskettamisella osoittaa halua lähempään tuttavuuteen. Miten koki sitte asian itse?

No tuollalailla salakavalasti huomaamatta takaa ei olisi kyllä kovin kiva. Ei herättäisi luottamusta tai muutakaan, päinvastoin. Kyllä pitää olla ihan rehtiä kanssakäymistä ja lukea toista myös. Koskettaminen ok joissain tilanteissa, tänne jo kirjoitinkin aiemmin.

Vierailija
60/86 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan jokaisen kerran, kun ihastukseni on koskenut minuun.