Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen traumatisoitunut ja epäilen itsellä personaan jakautumista

Vierailija
12.10.2020 |

Tämä on jatkunut jo yli kymmenen vuotta? Eikö sen pitäisi mennä ohi ajan kanssa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat persoonan jakautumisella? Dissosiatiivista identiteettihäiriötä? Tunnistatko itsessäsi eri ikäisiä, irrallisia sirpaleita?

Vierailija
2/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuteripilvi annika puhuu instagramissa paljon tästä. Tänään just pitkä selostus aiheesta, käyppä katsomassa. Mielenkiintoinen asia kyllä, vaikka varmasti ikävä asia omalle kohdalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, nuo eivät mene itsestään pois. Vain terapian avulla pystyt integroimaan mielesi palasia.

Vierailija
4/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä? Minulla rupesi helpottamaan samantyyppiset ongelmat noin 35-vuotiaana. Mindfulness + kova työ.

Vierailija
5/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat persoonan jakautumisella? Dissosiatiivista identiteettihäiriötä? Tunnistatko itsessäsi eri ikäisiä, irrallisia sirpaleita?

En muista asioita, saatan hätkähtää yhtäkkiä ja miettiä mitä tapahtui tai missä olen, olen saattanut tehdä jotain esimerkiksi kirjoittaa jonkin tekstin, mutta en tunnista sitä omakseni jälkikäteen. Olen vasta viime aikoina kiinnittänyt asiaan huomiota ja huomannut tunteideni ja käyttäytymiseni vaihtelevan nopeastikin. Minulla on koko ajan tunne, että olen hullu... 

Vierailija
6/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hakemaan apua. Terapian avulla saisit ymmärrystä asiaan. Kuten varmaan tiedät, tuntevat osat ja näennäisen normaalit persoonan osat ovat menneet toisistaan erilleen traumatisoutumisen vuoksi.

Vierailija
7/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan ammattiapua jostain? Jos et, niin suosittelen, että hakeudut avun pariin mahdollisimman pian. Keskustelupalstat ei vastaa tarpeisiisi. Aistin ahdistuksesi. Soita vaikka heti aamulla esim. paikalliseen terveyskeskukseen. Voi hyvin, hyvää yötä.

Vierailija
8/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista asioita, saatan hätkähtää yhtäkkiä ja miettiä mitä tapahtui tai missä olen, olen saattanut tehdä jotain esimerkiksi kirjoittaa jonkin tekstin, mutta en tunnista sitä omakseni jälkikäteen. Olen vasta viime aikoina kiinnittänyt asiaan huomiota ja huomannut tunteideni ja käyttäytymiseni vaihtelevan nopeastikin. Minulla on koko ajan tunne, että olen hullu... 

Et ole hullu, sinulle on vain tapahtunut ikäviä asioita.

Vierailija
9/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole hullu, sinulle on vain tapahtunut ikäviä asioita.

Kiitos, että sanoit noin ...tai kirjoitit. Merkitsee ihan valtavasti. Menikin hetki, että sain itseni koottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan